Vienna2007 schreef:Zo ervaar jij dat... maar masseer je hoofdhuid eens 1 minuutje, en ruik dan eens aan je vingers?
Jij ruikt dan natuurlijk niks(Voorspelbaar antwoord), maar het is echt zo. Zeker gezien er bacterien in je haar zitten, die je overbrengt op je kussen, en dus ook steeds nieuwe aanbrengt en in ligt te woelen. Je ruikt, en zweet in je slaap... iedereen. En dat laat zijn sporen ook achter op je hoofdhuid en haar (en kussen!!).
Of je verschoont je bed dagelijks...
En met dat hele verhaal kan je ook net zo goed je 2x wassen per dag. 's Avonds voor je slapen gaat en 's ochtends weer, aangezien je in dat ruikende, volgezweten bed ligt volgens jou en der bekant viezer uitkomt dan dat je er in ging.
Ik zal je vertellen:
Ik waste vroeger mijn haar iedere dag, soms om de dag. En inderdaad, het rook echt ontzettend snel naar die typische geur zoals haar ruikt. Persoonlijk en behoorlijke onprettige geur. Sinds ik het minder ben gaan wassen ruikt het echt bijna niet meer.
(Voorspelbaar antwoord), maar het is echt zo. Zeker gezien er bacterien in je haar zitten, die je overbrengt op je kussen, en dus ook steeds nieuwe aanbrengt en in ligt te woelen. Je ruikt, en zweet in je slaap... iedereen. En dat laat zijn sporen ook achter op je hoofdhuid en haar (en kussen!!).

.

Dat wil ik niet nog een keer
Haren stinken naar de paarden?
) met mest te maken.
Je haar gaat dan alleen maar droger worden en vetter.
. Mijn haar is iig gezond en zo ziet er er ook uit!