ben er nu net uit..
maar het gaat wel iets beter volgens mij.. (*klopt snel af)
moet alleen veel hoesten nu.. met slijm en al.. gelukkig wel loszittend dus dat scheelt alweer..
hoe is het bij jullie?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) snotneus. Helemaal niet leuk, gelukkig is men keelpijn over dankzij een heleboel theetjes met honing. heb vandaag lekker tot 11.30u geslapen
wat zijn de klachten bij jullie?

Ben niet echt megaziek geweest, maar wel niet lekker (+ verhoging)
Naamloos1 schreef:Aria_zz nee nog niet geprobeerd.. heb ook geen kruiden daarvoor volgens mij..
verkoudheid gaat wel goed trouwens.. voel dat het zich een beetje aan het oplossen is.. maar vannacht meer last van mn maag.. elke keer lucht wat omhoog kwam.. heel vervelend..
Aria_zz schreef:Naamloos1 schreef:Aria_zz nee nog niet geprobeerd.. heb ook geen kruiden daarvoor volgens mij..
verkoudheid gaat wel goed trouwens.. voel dat het zich een beetje aan het oplossen is.. maar vannacht meer last van mn maag.. elke keer lucht wat omhoog kwam.. heel vervelend..
bv wat salie kan al erg goed zijn, maar ook zonder kruiden helpt het, vooral bij neuzen die vastzitten enz.
wat ik nu zo vervelend vind is dat ik honger heb, maar geen zin om te eten, en alles smaakt ook zo raar.