Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Petulan schreef:Nee, je denkt niet 'kaal'! Echt niet! Ik dacht als eerste: GEEN NEKPIJN WHAAAAHHHJe zit ook helemaal ingezwachteld dat dus je ziet verder ook niks
De eerste keer dat ik 'ze' zag schrok ik wel. Niet als tegenslag, maar je weet niet goed wat je moet verwachten. Inderdaad een stuk kleiner, overal hechtingen met pleisters en die rot-drains.. Maar dat mag er ook zo weer uit hoorEruit halen doet trouwens ook geen pijn, wat wel eens beweerd wordt!
Shinedown schreef:Ik heb 3 weken terug mij 70E (weet niet of dat ook onder grote borsten valt maar groter dan gemiddideld in ieder geval:P) laten aanmeten (daarvoor 70D). Ik vind dat het bij mezelf wel meevalt qua hoe groot ze lijken.
Heb er tot nu toe nog ooit echt last van gehad.
Ik draag veel BH's van Sapph. Deze zitten super fijn en ook nog eens leuke kleurtjes!
Het enige irritante aan die BH's is dat er overal van die extra lijntjes aanzitten voor de mooi-igheid (misschien ook nog wel voor de steun), en die steken vaak boven je kleren uit. (Ik heb ze nu weggewerkt met een speldje).
winnietje3 schreef:Shinedown schreef:Ik heb 3 weken terug mij 70E (weet niet of dat ook onder grote borsten valt maar groter dan gemiddideld in ieder geval:P) laten aanmeten (daarvoor 70D). Ik vind dat het bij mezelf wel meevalt qua hoe groot ze lijken.
Heb er tot nu toe nog ooit echt last van gehad.
Ik draag veel BH's van Sapph. Deze zitten super fijn en ook nog eens leuke kleurtjes!
Het enige irritante aan die BH's is dat er overal van die extra lijntjes aanzitten voor de mooi-igheid (misschien ook nog wel voor de steun), en die steken vaak boven je kleren uit. (Ik heb ze nu weggewerkt met een speldje).
Als ik het goed begrijp heb je ze een maat laten vergroten?