Grotere borsten: deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

saweet_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 20:05

Hebben jullie trouwens als jullie een strak shirtje aan hebt ook altijd van die jaloerse blikken op school etc.. ik kan me dan zo onzeker voelen dat ik gelijk als 'moet je haar kijken showen met dr tieten'' wordt gezien..

xxxlinzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 20:09

ik ben 17 heb 75G, ben er niet echt blij mee bh's zijn lastig te vinden en kan eigenlijk geen goedkopere bh's kopen. heb ook wel wat van SAPPH maar toch zitten die op den duur niet zo lekker meer. iemand nog fijne merken bh's?

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 20:12

Petulan schreef:
Nee, je denkt niet 'kaal'! Echt niet! Ik dacht als eerste: GEEN NEKPIJN WHAAAAHHH :):) Je zit ook helemaal ingezwachteld dat dus je ziet verder ook niks :)

De eerste keer dat ik 'ze' zag schrok ik wel. Niet als tegenslag, maar je weet niet goed wat je moet verwachten. Inderdaad een stuk kleiner, overal hechtingen met pleisters en die rot-drains.. Maar dat mag er ook zo weer uit hoor :) Eruit halen doet trouwens ook geen pijn, wat wel eens beweerd wordt!

Ow daar ben ik echt blij mee, dat die drains geen pijn doen.. Maar goed, ik heb dus een lage? pijngrens (heel snel pijn, en dan ook heel erg veel pijn..). Maar goed dan geven ze me maar pijnstillers :=

Ja ach, ik denk dat ik wel even zou schrikken, maar goed, ik weet wel waar ik het voor doe :)

Amaryllis

Re: Grotere borsten: deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 20:18

@ xxxlinzz: Goedkoop is duurkoop, in BHland.

@kaatje89: Ik voelde soms wel wat prikken in mn borst, maar ik was zo onder de pijnstillers dat ik dat ook zo weer was vergeten :+ Dont worry, je hebt nu al zoveel moeten 'doorstaan' dan kan dat er ook nog wel bij.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 20:23

Dat is ook wel zo := En idd, ze geven dan vast wel flink wat pijnstillers..

xxxlinzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 20:30

dankje petulan:)

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 22:19

Ik vond het eerst maar niks als iemand er naar keek of wat dan ook, toen was ik zelf onzeker. Nu voel ik me lekker in m'n vel, ben blij met mezelf en als iemand een domme opmerking over m'n voorgevel of anders wat maakt dan is het hun probleem, niet meer mijn probleem. Ik ben er trots op en voel me mooi!
Want van mij kan je niet beweren dat ik dagelijks m'n best doe om ze eruit te laten hangen en het valt me de laatste jaren wel op dat hoe kleiner de borsten hoe meer ze hun best doen om ze eruit te laten hangen... terwjil ik ze 95% van de tijd netjes verpak zodat ze niet groter dan noodzakelijk lijken.
Maar waarom zou ik iets moois aaaaaaaltijd verstoppen? Ik vind het ook wel eens leuk om er een keer sexy bij te lopen (niet goedkoop maar sexy)... die mannen hebben een groter probleem dan ik want die mogen alleen met hun oogjes kijken :Y)
Als mensen echt niks beters te doen hebben dan naar tieten kijken dan zou ik me er ook gruwelijk aan gaan ergeren. Dat is echt heel vervelend, je hebt soms van die types. Maar aangezien ik erg kort haar heb is dat meestal toch het eerste waar mensen naar kijken haha! (ja en laatst op het station ineens iemand naar m'n schoenen hahaha dat had ik ook nog niet meegemaakt :P )
Maar laat ze maar kijken, ze blijven toch wel mooi op hun plek haha Ik weet wel beter!

saweet_girl: idd! herkenbaar! But I'm proud of it!

kaatje: thank god heb ik een superlief vriendje die naar m'n oogjes kijkt én m'n tieten ook mooi vind ;) haha! Wat de rest van de kerels doet interessert me niet, als ze al kijken is het meestal toch grote mond en klein hartje (we hebben anderhalfjaar verbouwd dus ik ben inmiddels heel wat gewend!)

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 23:12

YEEEEY! krijg nou wat, kon nergens een lekker zittende bh vinden, ging even naar de zeeman voor n trainingsbroek, heb ik de perfectstevigzittende bh gevonden voor 4 EURO!
Uche, ik ben trouwens ook klaar met met schamen en verstoppen heb eerst een wat mooie shirtjes gekocht met
decolleté (A)
En ga zaterdagavond eens lekker genieten van mn borsten, ze zijn mooi, en IK mag er mee pronken, doe wel weer n ander x serieus
en professioneel. :)
Nu genieten!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 08:39

Goede attitude Nina! :D
En nou ga ik even zeuren :D Zo'n Bh is natuurlijk een koopje, maar weet je zeker dat hij echt goed zit en voldoende steun geeft? :)

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 09:57

Juppp :)
Hij zit qua band, zond 3sluiting ding perfect, sluit goed aan niet te strak, de cups zijn stevig, de bandjes op mn schouders niette strak niet te los, just perfect.
Corelli je zeurt met goede bedoelingen, dat mag! ;)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 10:01

Nou geweldig :D wie had dat gedacht voor 4 euro! :))

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 17:22

En dan dacht ik net met een gelukje te zijn thuisgekomen. Twee setjes met 70% korting, maar dat komt niet in de buurt van 4 euro. Ging eigenlijk voor een sportbh maar twee setjes kan ook geen kwaad(heb nu maar drie bhs)

Manou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 19:27

Volgens mij is het de leuke koopjes week, ik heb vandaag een bh voor 8 euro gekocht bij de hema. Ik zag hem bij puur toeval hangen in het koopjesrek. Hij haalt het niet bij mijn dure bh's, maar hij is wel beter dan de rest. Het valt me op dat de hema langzamerhand iets meer grote maten heeft, hoewel het nog alleen voor grote onderwijdtes is.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 19:31

V&D heeft nu ook wat Sapph's in de aanbieding ivm het Prijzencircus :)

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 20:01

Shinedown

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 18:19

Ik heb 3 weken terug mij 70E (weet niet of dat ook onder grote borsten valt maar groter dan gemiddideld in ieder geval:P) laten aanmeten (daarvoor 70D). Ik vind dat het bij mezelf wel meevalt qua hoe groot ze lijken.
Heb er tot nu toe nog ooit echt last van gehad.

Ik draag veel BH's van Sapph. Deze zitten super fijn en ook nog eens leuke kleurtjes!
Het enige irritante aan die BH's is dat er overal van die extra lijntjes aanzitten voor de mooi-igheid (misschien ook nog wel voor de steun), en die steken vaak boven je kleren uit. (Ik heb ze nu weggewerkt met een speldje).

winnietje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 18:31

Shinedown schreef:
Ik heb 3 weken terug mij 70E (weet niet of dat ook onder grote borsten valt maar groter dan gemiddideld in ieder geval:P) laten aanmeten (daarvoor 70D). Ik vind dat het bij mezelf wel meevalt qua hoe groot ze lijken.

Ik draag veel BH's van Sapph. Deze zitten super fijn en ook nog eens leuke kleurtjes!
Het enige irritante aan die BH's is dat er overal van die extra lijntjes aanzitten voor de mooi-igheid (misschien ook nog wel voor de steun), en die steken vaak boven je kleren uit. (Ik heb ze nu weggewerkt met een speldje).

Als ik het goed begrijp heb je ze een maat laten vergroten?

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 18:44

Die bandjes van Sapph kun je er volgens mij zo ook vanaf halen, volgens mij hebben die dingen geen nut :=

Nou mijn operatie staat dus definitief op 2 november. Het liefst zou ik alles afblazen want het komt nu wel eng dichtbij ... :o
Heb nogal nare ervaringen gehad met het wakker worden uit de narcose, dus daar zie ik het meeste tegen op..
Maar dat weten ze in het ziekenhuis en daar houden ze ook rekening mee :)

Shinedown

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 18:51

winnietje3 schreef:
Shinedown schreef:

Als ik het goed begrijp heb je ze een maat laten vergroten?

Nee nee, ik bedoel dat die vrouwtjes bij de winkel hebben gekeken of ik een maat groter moest hebben.
(Je hebt gelijk dat je het zo opvat, aanmeten klinkt idd meer als vergroten :'))

Kaatje: Ik zou zo'n operatie ook heel eng vinden. Heel veel succes alvast :)!

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 18:54

Dankjewel :) Eng is het zeker, maar weet wel waar ik het voor doe natuurlijk :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 08:49

Oeh Kaatje, het komt nu wel dichtbij dan inderdaad, spannend hoor :)

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 10:17

Spannend karin! we zullen aan je denken die dag! Komt vast allemaal goed maar voor die tijd is het altijd heel spannend natuurlijk.

Die extra bandjes kan je er idd ook wel afknippen, maar moet zeggen dat ik er weinig last van heb eigenlijk... alleen bij sommige met hoge bandjes dat ze er eens onderdoor komen maar anders haast nooit! En ik loop echt niet in coltruien :P

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:34

Het komt idd gewoon heel dichtbij, en het liefste blaas ik het af, maar ik weet gewoon dat ik het moet doen. En het komt ook wel goed, maar zie er wel tegen aan :=

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 13:46

Dont worry!! Iedereen die een bvk heeft ondergaan heeft die gedachtes gehad, maar zegt achteraf dat ze t veel eerder hadden moeten doen!! Waaronder ik :P maar ik ken werkelijk niemand die er spijt van heeft!!

Zet m op!!

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 13:59

Haha ja dat is ook zo, en spijt zal ik waarschijnlijk niet krijgen... of ze moeten alles er af gaan halen :=

Maar goed, weet waar ik het voor doe, heb periodes dat ik heel veel last van m'n rug heb.. maar nu juist iets minder, en dan denk ik "zal ik het maar afzeggen?" := Maar weet wel dat de pijn ook weer terug komt, dus dan schiet ik er alsnog niks mee op :P

Moet het gewoon doen O:)