Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Sleeper schreef:Even een intieme vraag. Voor al de mensen die minder dan 1x in de week het bed verschonen omdat een bed niet vies is. Hebben jullie partners? Want twee in een bed maken meer vies dan 1 in een bed (over het algemeen dan)

. Maar ik moet wel eerlijk bekennen dat ik allergisch ben voor stof en haar en dat alleen daarom al de huisdieren niet boven komen.
Als het regelmatig verschoond wordt is dat toch niet erg? Gedoe met handdoeken en tissues is ook niet aan mij besteed, je bent toch niet vies van elkaar? 

, maar toch brengt zo'n hond zand met zich mee en als er iets is waar ik niet tegen kan is het zand in bed. Ook niet wanneer ik het erzelf in gegooit heb hoor, ik haal gerust midden in de nacht me hele bed overhoop omdat er zand inligt.
, wij mensen verharen natuurlijk ook).
.
! 
).
Ik denk er niet aan, het is niet vies, het ruikt niet vies.. Dan ga ik dat echt niet elke week doen hoor. Zoveel tijd heb ik ook weer niet.
Rebel_Jits schreef:Nu ga ik iedereen over me heen krijgen, maar..
Ik doe dat eens in de zoveel maandenIk denk er niet aan, het is niet vies, het ruikt niet vies.. Dan ga ik dat echt niet elke week doen hoor. Zoveel tijd heb ik ook weer niet.
Wel maak ik een aantal keer per jaar mijn matras schoon en laat 'm dan luchten (op z'n kant zetten). En met fatsoenlijk weer hang ik m'n kussen en deken buiten op. Eens per jaar gaat dat ook de wasmachine in
Vind het wel erg schijnheilig van iedereen dat jullie zeggen het elke week te doen. Durf te wedden dat lang niet iedereen die dat beweert ook daadwerkelijk doet. Wat je wel niet doet om bokt tevreden te houden
Waarom zou je gaan liegen over het aantal keren dat je je bed verschoont?Rebel_Jits schreef:Nu ga ik iedereen over me heen krijgen, maar..
Ik doe dat eens in de zoveel maandenIk denk er niet aan, het is niet vies, het ruikt niet vies.. Dan ga ik dat echt niet elke week doen hoor. Zoveel tijd heb ik ook weer niet.
Wel maak ik een aantal keer per jaar mijn matras schoon en laat 'm dan luchten (op z'n kant zetten). En met fatsoenlijk weer hang ik m'n kussen en deken buiten op. Eens per jaar gaat dat ook de wasmachine in
Vind het wel erg schijnheilig van iedereen dat jullie zeggen het elke week te doen. Durf te wedden dat lang niet iedereen die dat beweert ook daadwerkelijk doet. Wat je wel niet doet om bokt tevreden te houden

Rebel_Jits schreef:Nu ga ik iedereen over me heen krijgen, maar..