Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lynn_Nikita schreef:bij pap3b uitslag kreeg ik eerst een second opinion, word wat weefsel verwijderd en onderzocht
het kan namelijk altijd zijn dat de uitslag afwijkt
Dan word het wondje dichtgebrand en dit lukte bij mij niet goed
Was vrij pijnlijk, echt branderig gevoel, net zoals wratten bevriezen, maar dan down under
gem schreef:Jesito: Hier eentje die op het strafbankje moet.
Ik ben zo'n trut die het onderzoek ineens niet meer ziet zitten. Heb vorig jaar een brief gehad (die ligt inmiddels vergeeld en stoffig nog steeds in een ladenblokje) en nu ligt er sinds een maand een tweede bovenop.
Geen idee hoe dit nou opeens komt?? Heb al eerder een bhk-uitstrijkje gehad, stelde eigenlijk niks voor, maar de HA (niet mijn "eigen") liep zo te stuntelen (zenuwachtig? schaamte?), dat ik me er helemaal niet prettig bij voelde.
Daarnaast ben ik eigenlijk gewoon bang dat er iets uit het uitstrijkje komt wat ik misschien helemaal niet wil weten. Oftewel struisvogelpolitiek![]()
Inwendige onderzoeken ben ik verder overigens wel gewend na 3 kinderen, waarvan 2 ziekenhuis-bevallingen, en verscheidene urineweg-onderzoeken.
Aeris schreef:Idem Shanelle, maar bij mij werden de wondjes niet dichtgebrand? Gewoon als open wondjes gelaten, met de mededeling: niet gaan zwemmen, geen tampons en geen seks voor 7 dagen. Viel daarna heel goed mee, de moment waarop de stukjes weefsel zijn afgenomen, dat was iets minder, om het zachtjes uit te drukken...
Resulaten waren afwijkend, maar in mindere mate, binnen een 4tal maanden weer op controle.
@Ayasha: waarschijnlijk omdat de resultaten dermate afwijkend waren dat ze geen risico wouden nemen voor de gezondheid?
@Mar_Nimbus: super!
@Jesito: succes morgen, het zal wel voorbij zijn zonder dat je het weeten dan hopelijk weer voor een jaartje gerust!
juval schreef:hoe vaak krijg je eigenlijk zo'n oproep??? ik ben nu 37 en heb het maar 1 keer meegemaakt.
wel apart dat de regels in België zoveel verschillend zijn zeg. Daar is het volgens mij toch allemaal wel beter geregeld qua gezondheidszorg.
jesito schreef:gem schreef:Jesito: Hier eentje die op het strafbankje moet.
Ik ben zo'n trut die het onderzoek ineens niet meer ziet zitten. Heb vorig jaar een brief gehad (die ligt inmiddels vergeeld en stoffig nog steeds in een ladenblokje) en nu ligt er sinds een maand een tweede bovenop.
Geen idee hoe dit nou opeens komt?? Heb al eerder een bhk-uitstrijkje gehad, stelde eigenlijk niks voor, maar de HA (niet mijn "eigen") liep zo te stuntelen (zenuwachtig? schaamte?), dat ik me er helemaal niet prettig bij voelde.
Daarnaast ben ik eigenlijk gewoon bang dat er iets uit het uitstrijkje komt wat ik misschien helemaal niet wil weten. Oftewel struisvogelpolitiek![]()
Inwendige onderzoeken ben ik verder overigens wel gewend na 3 kinderen, waarvan 2 ziekenhuis-bevallingen, en verscheidene urineweg-onderzoeken.
Hey gemma wat zeg jij me nou![]()
Kom op als ik durf , durf jij ook, maak vandaag gewoon een afspraak.
Anders vraag je of een andere doktor of een vrouwlijk iemand het kan doen.