[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 14:39

een goed passende cap komt normaal niet op je oren... :)

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 14:41

Ayasha schreef:

Nee dat weet ik haha :+ Maar ik heb soms wel eens last van die riempjes die langs me oren lopen.. ben bang dat die ertegenaan komen ofzo?

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 14:41

Hmm mijn navelpiercing doet ineens verrekte veel pijn, er zat eerst nogal wat rotzooi aan, ik heb hem eerst even schoongemaakt met een wattenstaafje (in water+zeezout gedrenkt) en vervolgens er een shotglaasje met datzelfde water op gezet, het balletje er even afgedraaid en daar zat nogal wat zooi aan dus dat heb ik er ook afgehaald, en toen het balletje er weer op, maar het midden doet verrekte zeer, ik kan er gewoon amper zachtjes op drukken. Ik heb de piercing er nog even uitgehaald, en goed het gaatje en de piercing zelf schoongemaakt, en toen heeel voorzichtig de piercing er weer in, maar de pijn blijft. Het gekke is dat toen de piercing eruit was het middelste harde stuk helemaal geen zeer deed toen ik erop drukte.

Iemand een verklaring of tips?

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 14:43

@Jodie_; hoelang heb je je navelpiercing?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 14:43

Channiiiej schreef:
Ayasha schreef:

Nee dat weet ik haha :+ Maar ik heb soms wel eens last van die riempjes die langs me oren lopen.. ben bang dat die ertegenaan komen ofzo?

Dan zit je cap volgens mij ook niet helemaal goed want die horen ook niet in de buurt van een helix te komen. :)

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 14:47

Haha thanks..
Ik heb nog geen helix hoor, dus weet niet of ze precies op die plek ertegen aan komen.. maar vroeg me af of de piercing erdoor geïrriteerd kon raken oid.. :P
Kan je eigenlijk meteen paardrijden zodra die is gezet, of is dat te 'gevaarlijk' ivm ontstekingen enzo?

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 14:50

Ik heb 'm nu 10 maanden :) nooit echt veel last van gehad, altijd regelmatig met zeezout gespoeld en onder de douche schoongemaakt, maar sinds een dag of 2 ineens dit.

S_Evelyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 14:52

je kunt gewoon gaan paardrijden hoor, heb ik ook gedaan. :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 14:53

Channiiiej schreef:
Haha thanks..
Ik heb nog geen helix hoor, dus weet niet of ze precies op die plek ertegen aan komen.. maar vroeg me af of de piercing erdoor geïrriteerd kon raken oid.. :P
Kan je eigenlijk meteen paardrijden zodra die is gezet, of is dat te 'gevaarlijk' ivm ontstekingen enzo?

Ik ben gewoon meteen gaan rijden... :D Maar wb piercings ben ik nooit bijzonder voorzichtig, enige waar ik rekening mee houd is zwemmen... Gewoon goed schoonmaken na het rijden en er is niks aan het handje. :)

Jodie_: is normaal dat ie ineens wat moeilijk kan gaan doen, kan zijn dat er een klein haartje oid in gekomen is. :)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 14:54

Channiiiej schreef:
Haha thanks..

Nee hoor ik heb ook nergens last mee gehad (dan wel industrial). Was vanuit de piercer gelijk ff wat met mn paard gaan doen.
Volgende dag heb ik ook weer gereden en was ook bang dat mn cap er tegenaan kwam, nou dan moet die cap wel heel erg scheef zitten :)). Bandjes kwamen ook niet in de buurt

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 17:59

Dankjulliewel! :j

@Jodie_: Kan inderdaad een stofje ofzo tussen zijn gekomen wat is gaan irriteren.. gewoon goed schoonmaken en als het lang aanhoudt, ff langs dokter/piercer? Kheb het ook wel eens paar dagen gehad met mijn navelpiercing..

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 18:10

Ik heb heel ff een vraagje, over het onderste balletje van mijn tongpiercing zit een wit laagje, lijkt een beetje op kalk ofzo.
Wat kan ik nu het beste doen? Heb hem nu 2,5 week.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 18:18

Dit is van je speeksel volgens mij.
Ik was het er meestal gewoon af :j

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 18:29

Ja dacht ik inderdaad ook al!
Enuhhh hoe kan ik dat er het beste afwassen? :o

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 18:31

Durf je hem eruit te halen?
Ik was mijn piercing altijd met dettol en dan goed afspoelen.
Die witte aanslag is nogal hardnekkig, dus die krab ik eraf met mijn nagels :')

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 18:35

Ohjee haha, denk niet dat ik dat durf. Ma ik probeer het gewoon.
En anders ga ik ff terug na de piercer ofzo.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 18:52

Dat witte is nou tandsteen/tandplak. Ik krab het er altijd af met m'n nagels.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 18:57

Heeft er iemand toevallig 2 navelpiercings in haar navel?

NikeTroela

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 19:39

jillie1994 schreef:
Morgen moet ik terug naar de piercer voor een korter staafje. Ik heb hem dan ongeveer 2 weken. Ene kant ben ik er heel erg blij mee, zodat het eten wat makkelijker gaat, maar andere kant ben ik toch bang dat het pijn doet :+.

Nog even een vraagje, hoelang mochten jullie geen alcohol drinken?

Ik dronk de zelfde dag nog haha... Maar dit raden ze natuurlijk af het verdunt je bloed heer erg..

Almeetje schreef:
Op je 16de bier en softdrinks, op je 18de sterke drank...

Bij ons krijg je alcohol of tabak mee op je 16de je moet hierow 21 zijn voor je wat meekrijgt

Binky18

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 21:20

die witte aanslag op je tongpiercing heb ik ook last van...ook in het begin maar ik mocht de peircing niet uithalen. dus gewoon lekker laten zitten en anders zachtjes met je nagel er af krabben of tijdens het tandenpoetsen proberen mee te poetsen??

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 23:31

Hihi wat gaaf, ik mag van mijn ouders een piercing (wilde het al een tijdje maar moest even wachten tot mijn 16de), uiteraard ga ik het zelf betalen. Ik begreep uit de begingpost dat je 16 moet zijn om er een te nemen (tongpiercing), moeten hier dan alsnog mijn ouders bijzijn? is dit een intieme plek? Nee toch :+
Kunnen jullie nog mensen aanraden? Ik wilde graag naar Dicky dik omdat mijn broer zijn tongpiercing daar ook heeft laten zetten. Maar volgens hem maakt dat met piercings niet zo veel uit bij wie je het doet.. Ik wil wel dat het goed gebeurd en niet zo meteen met een ontstoken tong rondloop.. Dus wat zal ik doen? En bij wie? Ik wil er best wat voor neerleggen maar honderden euro's gaat niet lukken :+ Volgens mijn broer kost Dicky dik rond de 60 euro.

Alvast bedankt!

Woon trouwens in Wageningen

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 23:37

heey meiden, ik heb even een snelle vraag!
Ik ben opzoek naar een plastic labret piercing met steentje. Heb er nu een paar van six maar het staafje is veel te lang! Dikte: 1.2mm, weet iemand wat?

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 23:39

www.alloverpiercings.nl

Ik heb daar een bioplast labret van met strass-steentje :j
Dikte is 1,2mm en lengte heb ik 6mm gekozen (voor mijn helix).

Kitty_luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 23:58

SteffiiY schreef:
Heeft er iemand toevallig 2 navelpiercings in haar navel?

ik het 2 navel piercings, onder en boven :D

heb genoeg piercings haha

en heb nu vanaf morgen 2 weken me dermal anchor piercing :D en die gaat echt super goed !!
verbaasde me echt van hoesnel hij geneesde heb er eigenlijk helemaal geen last van gehad :D

voor de rest heb ik tongpiercing, tragus ( maar heb ik nu uit omdat ie nog aan een klein velletje zit omdat paardje lief hem niet zo mooi vond denk ik ) , neuspiercing, en in me oren 3gaatjes aan beide kanten en 1 in me kraakbeen, en dan 2 navel piercingen :D

Kitty_luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 00:00

Binky18 schreef:
die witte aanslag op je tongpiercing heb ik ook last van...ook in het begin maar ik mocht de peircing niet uithalen. dus gewoon lekker laten zitten en anders zachtjes met je nagel er af krabben of tijdens het tandenpoetsen proberen mee te poetsen??

ik heb in het begin eigenlijk nooit zoveel last gehad van aanslag op me balletjes
maar nu zij mijn piercer na 2 weken ook dat hij nog nooit zo een goed geheelde en mooie tong piercing had gezien en zo schoon :D

het enige wat ik deed was veel met verdunde listarine spoelen nu haal ik hem er minstens 1 keer per week uit om een schoonmaak buurt te geven :D

heb hem dan nu ook een jaar en paar maanden (A)
Laatst bijgewerkt door Kitty_luna op 12-08-10 00:01, in het totaal 1 keer bewerkt