Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Channiiiej schreef:Ayasha schreef:een goed passende cap komt normaal niet op je oren...
Nee dat weet ik hahaMaar ik heb soms wel eens last van die riempjes die langs me oren lopen.. ben bang dat die ertegenaan komen ofzo?
Channiiiej schreef:Haha thanks..
Ik heb nog geen helix hoor, dus weet niet of ze precies op die plek ertegen aan komen.. maar vroeg me af of de piercing erdoor geïrriteerd kon raken oid..
Kan je eigenlijk meteen paardrijden zodra die is gezet, of is dat te 'gevaarlijk' ivm ontstekingen enzo?
Channiiiej schreef:Haha thanks..
Ik heb nog geen helix hoor, dus weet niet of ze precies op die plek ertegen aan komen.. maar vroeg me af of de piercing erdoor geïrriteerd kon raken oid..
Kan je eigenlijk meteen paardrijden zodra die is gezet, of is dat te 'gevaarlijk' ivm ontstekingen enzo?
jillie1994 schreef:Morgen moet ik terug naar de piercer voor een korter staafje. Ik heb hem dan ongeveer 2 weken. Ene kant ben ik er heel erg blij mee, zodat het eten wat makkelijker gaat, maar andere kant ben ik toch bang dat het pijn doet.
Nog even een vraagje, hoelang mochten jullie geen alcohol drinken?
Almeetje schreef:Op je 16de bier en softdrinks, op je 18de sterke drank...
SteffiiY schreef:Heeft er iemand toevallig 2 navelpiercings in haar navel?
Binky18 schreef:die witte aanslag op je tongpiercing heb ik ook last van...ook in het begin maar ik mocht de peircing niet uithalen. dus gewoon lekker laten zitten en anders zachtjes met je nagel er af krabben of tijdens het tandenpoetsen proberen mee te poetsen??