weer naar de sportschool, wie ook!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Charaz

Re: weer naar de sportschool, wie ook!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 06:57

Nou na het uur Zumba heb ik eigenlijk tot gisteren geen groepsles gevolgd, maar gisteren bodybalance gedaan dat vond ik dan wel weer leuk om te doen!

Ga vanavond pilates doen ben benieuwd.

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 07:47

Hé wat vervelend Spottedpony, succes ermee.

@ hier, maandag weer een uur bodypumples mogen geven, gisteren lekker een avondje met mijn lief, vanavond een lekkere cardiotraining voor mezelf.

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 13:29

Voor de sporty's onder ons.
Bij de Scapino is nu 25 % korting op alle fitness kleding.
Heb net zelf ook een leuke broek en een mooi shirtje gescoord, kunnen we weer goed voor de dag komen in de gym.

Gisteren heerlijk 2 uur pumples gegeven, ging weer super goed! Vanavond lekker niks, morgen de hele dag op wedstrijd en als ik energie genoeg heb zondag even lekker trainen in de fitness.

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 15:14

Ik ga vandaag weer :D Eigenlijk moet ik ook nog even paardrijden, maar daar moet ik nog even zin voor maken :') Ik heb trouwens van die heerlijke ruige muziek gedownload voor het hardlopen, op de een of andere manier ren ik dan altijd langer en sneller :')

moos24

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 06:11

Ik moet van de fysio blijven sporten. En ik ben al een paar keer begonnen en gestopt. Nu is paardrijden voor mij het beste,maar m,n paard staat te koop dus........ Zal ik toch echt een keer weer moeten gaan. Maar ik kan het mezelf gewoon niet opbrengen. Ik vind er echt geen pest aan om naar de sportschool te moeten. Best een dilemma voor mezelf :o wel gaan, niet gaan......

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 07:30

moos! Wel gaan, zoek iets wat je wel leuk vind, een vriend of vriendin die met je mee gaat, een leuke groepsles, fijne muziek voor op je mp3 speler om mee te trainen.
Maak doelen voor jezelf en probeer deze te bereiken, bij elk doel beloon je jezelf. (en het geeft een super gevoel!)

Volgens mij komt mijn sportverslaving weer terug, heerlijk! Ben gisteren ruim 1,5 uur bezig geweest in de finess, maandag lesgegeven in de pump, vanavond niks maar donderdag weer 2 uur pumples geven!

moos24

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 08:19

Nou het punt is.... ik ben heel erg hypermobiel, en pumpen krijg ik echt vreselijk last van van mijn rug (instructeur staat ernaast met begeleiding) Combat kan ook niet(te snelle bewegingen) steppen ook niet(hele zwakke enkels) Nu is mij actief yoga ?? Voorgesteld om te gaan doen bij de sportschool waar ik ben wezen kijken. En ik weet het wel.......maar het kost zo'n moeite om weer weg te gaan s' avonds omdat ik altijd veel te doen heb, en lekker bezig ben thuis met de rest van mijn paardjes.

En ik moet ook alleen, want ik heb geen vriendin in de buurt die mee kan helaas, en dat was inderdaad gemotiveerder geweest.

Dus het is niet zozeer het uitzoeken wat ik leuk vind, maar meer van, wat kan ik doen waar mijn lijf baad bij heeft......en Fitness......jegh :r dat is echt uitgesloten.

Is iets waar ik zelf uit moet komen, maar is even fijn om het te uiten :o

_Cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 08:38

Pilates misschien?

Mijn moeder is echt de a-sportiefste persoon die ik ken maar heeft nu een Pilates dvd. Kun je gewoon lekker thuis voor de tv doen. Ik heb het ook wel eens gedaan, en je voelt het toch wel in je spieren! (vooral buik). Weet niet welke oefeningen je juist wel en niet kan doen, maar het zijn veel verschillende oefeningen. Dus dan kun je sommige wel en sommige niet doen.

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 11:10

Zeg dames zijn we nog aan het sporten of hoe zit het????

Ik ben sinds ik uit de gips ben weer fanatiek begonnen, zit nu op zo'n 3x per week...

Vanavond in ieder geval weer!! Heb er zin in!

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 11:28

jazeker!!!!
Maandag pumples gegeven, gisteren niets een avondje administratie thuis en vanavond ga ik voor mezelf de pump oefenen en morgen ook weer 2 uur lesgeven.
Gaat het goed nu met je dan?

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 12:11

Het is nog best pijnlijk maar ik dat zal voorlopig nog wel zo blijven (volgens fysio) moet in ieder geval veel bewegen maar niet belasten...
Met sporten heb ik er soms wel last van dus probeer er dan wel beetje rekening mee te houden, met rijden gelukkig weinig tot geen last...

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 12:24

Ik ben ook weer geweest :D Wel nog maar 1 keer per week, heb vaak de tijd/zin niet om 2 keer te gaan.

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 12:27

Ik heb er echt geen probleem mee om vaker te gaan (hoe vaker hoe liever zelfs) er loopt hier namelijk een errug leuke jongen rond en we maken vorderingen haha

laura22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 12:28

Ik kan voorlopig even niet, zit aan het infuus en omdat ze de verpakking hebben veranderd van de medicijnen kan ik het niet meer makkelijk in mijn zak stoppen.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 12:30

Dat geeft wel extra motivatie inderdaad :P Maar bij mij zijn al 2 van de 4/7 (afhankelijk of ik hier in Utrecht op m'n kamer blijf of 't weekend naar huis ga) volgepland. Dan wil ik ook graag m'n vriend nog wel eens zien, dat is ook altijd 's avonds en een avondje even lekker thuis zitten en niks doen is ook wel eens lekker. Dus 't blijft vaak echt maar bij 1 keer. Heb de komende periode wel meer vrije dagen in m'n rooster, dan zou ik ook ochtenden kunnen gaan sporten. Die weken wil ook wel proberen om 2 keer te gaan. Een dag 's avonds en een dag 's ochtends.

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 13:07

Whaa SP is op jacht! Wat leuk!!!
Laura, dat is vervelend.

Ik ben sportverslaafd, ik ben er trots op en geef het toe.
Maar, (zie onderschrift), sommige zaken geven een extra motivatie!!!

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 13:09

whaha Yolien ik ben op jacht ja :P
Vanavond maar eens zien of ik m zo ver krijg om eens mee uit te gaan....

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 13:41

Ja ook hier nog steeds lekker bezig :D
Sport op het moment zo'n beetje om de dag.
Heb op vrijdag altijd een uurtje zumba en probeer in de rest van de week sowieso 2 keer te gaan fitnessen.
Heb volgende week zaterdag een ECT test. Spanneeend :D

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 14:58

Ik zit nog te twijfelen. Wil eigenlijk wel naar de sportschool, maar ik heb niemand die mee zou willen, dus dan moet ik alleen.

& ik heb niet veel tijd, maar het ergste probleem is; ik loop nog met een blessure.. Heb vaak last van mijn knieen/benen en spieren enzo daar, en daardoor sport ik nu heel weinig, ik ben bang om weer een echte heftige blessure op te lopen. Loop hier al 3/4 jaar mee, huisarts en fysio geven beide aan mij niet te kunnen helpen. Maar ik houd last..

Maar misschien ga ik het wel gewoon proberen :D

crazygirl23

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 15:04

ook hier na 3 maanden gestopt te zijn, gister weer begonnen.. was heerlijk!!

Nou weer flink aan de bak en zien dat we de kilo's weer kwijt raken.
Ik doe overgens gewoon fittnes, krachtraining.

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 15:53

Margoooo, als je een goede sportschool hebt met de juiste begeleiding kun je zo'n blessure zeker opnieuw voorkomen.
Mooier nog,
je kunt je knieen en benen middels de juiste training alleen maar sterker maken

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 17:32

Ja klopt. Dan moet ik wel eerst een goede sportschool vinden. En ik wil graag spinning doen en zumba, maar met zulke zwakke knieen gaat dat hem niet worden denk ik.. Op aparaten fitnissen ed lijkt mij ook niet echt leuk, maar zo kan ik wel beter worden.. Lastig hoor, jezelf er toe zetten... :Y)