Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjimmy schreef:Sterkte voor jullie allemaal meiden, die nog zo hard in de "molen" zitten....
Ik zit weer met iets anders. Ik ben nu bijna uitgerekend (over een week) van de 2e. Wat ga ik straks doen aan anticonceptie, ik wil pertinent niks met hormonen, daarvan gaat de hele boel overhoop. Ik hoop dat na de geboorte van deze mijn cyclus net zo netjes op gang komt als na de eerste. Maar we willen nog niet linea recta een derde... Het is wel heel raar om nu over anticonceptie na te moeten denken.....
Ik ben trouwens ondersteund met afvallen en cylcus op gang krijgen met chinese kruiden. Volledig op mij afgestemd (moet je enorm veel vragen beantwoorden over dingen dat je denkt?????? ). En dat heeft bij mij destijds denk ik ook een zetje in de goede richting gegeven om weer een cyclus te krijgen.
Je kunt daarvoor terecht bij een chinese kruidentherapeut of chinese arts.
http://www.longfeng.nl/lfp/lfp-herbs.html
Eleonoor van bokt heeft mij erbij geholpen. Je zou haar kunnen PB-en alleen is die zelf nu net bevallen en weinig tot niet op internet
emmyfloris schreef:maar niemand ervaring met psoriasis en pcos ?
Rinske schreef:Ik heb ook psoriasis! Alleen op mijn hoofd, mensen denken altijd dat ik veel roos heb...
Vandaag weer een klap gekregen. Mijn neef en zijn vrouw zijn zwanger van de 2e. Ik kan er gewoon niet blij om zijn... Heb toestraks ook ff heel hard gehuild, ik wil ook zo graag! Waarom zij wel en ik niet, kl*tehormonen
.
Wij zijn helaas nog steeds niet aan de behandeling begonnen, ben afgelopen maand wel 4x (!!!!!!!) "ongesteld" geweest. Morgen ga ik bellen naar het ZH dat ik de behandelingen wil starten. Hoop dat het dan een keer WEL goed kan/mag gaan...