Gecondoleerd!! Vreselijk vreselijk, dit is echt een nachtmerrie! En nee als je het mij vraagt komt je er volgens mij nooit overheen! Heb het niet meegemaakt, maar tsjee ik zou die klap geloof ik nooit te boven komen...
Wil je veel sterkte wensen en zo ook je mannetje!
secricible
Geplaatst: 27-07-10 19:49
Dit is echt om te huilen, zo verdrietig. EEn van de ergste dingen die je als moeder mee kan maken denk ik... Kan jullie alleen maar heel veel sterkte wensen en hopen dat jullie er samen overheen kunnen gaan komen. Mijn gedachte gaan uit naar jullie..
rozahorse
Geplaatst: 27-07-10 19:53
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit verlies.
Heel veel sterkte, heb iets soortgelijks van redelijk dichtbij meegemaakt. Hier brandt een kaarsje voor jullie en jullie mooie meisje !
Chivance
Geplaatst: 27-07-10 21:27
Heel veel sterkte! In deze toestand is het moeilijk om de juiste woorden te vinden, ik hoop dat je aan het bijgevoegde liedje wat steun mag vinden. Isabella zal altijd jou oudste dochtertje blijven ...
Heel veel sterkte meid, ik had je al een pb gestuurd, maar wil je via deze weg ook een steuntje in de rug geven.
Ik weet wat je doormaakt nu. 3,5 maand geleden soort gelijk mee gemaakt, onze zoon verloren met bijna 18 weken zwangerschap.
Me pb staat voor je open.
Dikke knuf voor jouw en je mannetje, jullie Isabella zal altijd over jullie waken en in jullie harten voortleven.
vikki
Geplaatst: 28-07-10 08:31
Jemig meis, wat een ontzettend verdrietig bericht. Heel veel sterkte .
gratchen
Geplaatst: 28-07-10 10:04
Inderdaad de nachtmerrie van iedere ouder en van iedere moeder. Pffff, hoe kwetsbaar klein leven toch is...
Ik wens jullie heel veel sterkte en hoop dat jullie het op termijn ergens een plekje weten te geven...
pieteritus
Geplaatst: 28-07-10 12:39
Wat een vreselijk drama..... Heel veel sterkte gewenst met het verwerken van jullie verlies. Ongeveer weet ik wat jullie doormaken want ik ben 4 kindjes verloren (1 drieling van 10 weken en 1 kindje van een tweeling met 11 weken, het andere kindje heeft het overleefd).
De pijn slijt met de jaren, maar op momenten kan het me nog érg veel verdriet doen (zoals nu, als ik je verhaal lees).
Wat een verdrietig verhaal. Ik wens jullie heel veel sterkte!
PieterBel
Geplaatst: 28-07-10 15:13
Heel veel sterkte voor jullie allemaal. Hoe is het nu lichamelijk met je, is de placenta goed verwijderd zonder complicaties. Weten ze wat de reden is of is het gewoon ´domme´ pech. Ik denk aan jullie, dikke knuf.
Wat erg.. de tranen staan in mijn ogen... Heel heel veel sterkte gewenst hoor!
avaluna
Geplaatst: 28-07-10 15:21
Vreselijk..., geen idee hoe je er over heen komt Vrienden van ons hebben hetzelfd mee gemaakt... ook zo welkom, zo gewenst... en zo onverwacht... zo verschrikkelijk Ik wens jullie heel veel sterkte, steun, kracht, liefde en begrip
Clau1981
Geplaatst: 28-07-10 15:21
Heel veel sterkte.... Het is niet eerlijk verdeeld op deze wereld...
Ontzettend veel sterkte met het verlies van Isabella.
Wat fijn dat je partner er zo goed heeft kunnen zijn voor je en dat jullie samen konden zijn voor de bevalling. Probeer er veel over te praten, mijn PB box staat altijd voor je open.