Chubby schreef:Er staat grote druk op onze relatie. Het is soms moeilijk er voor elkaar te zijn, als je zelf net door een flinke dip gaat. Het is moeilijk elkaar op te peppen als 'het komt wel goed' zo weinig betekenis meer heeft. Het is zwaar te blijven lachen als mensen zeggen 'joh, je bent er veel te veel mee bezig, dát is het probleem'. Er is zoveel onbegrip: voor jezelf (!), voor je partner en vanuit je omgeving.
Ik hoor liever morgen dat het er niet in zit voor ons, dan nog 2 jaar zo door te gaan zonder garanties. En dan staan we dus pas aan het begin van de medische molen! Ik kan me niet voorstellen dat ik het nog veel langer ga redden. Maar tegelijk weet je dat je doorgaat, dat je het volhoudt, dat je geen keuze hebt. Als ik maar geen zuur mens wordt! Ik ken er teveel, vrouwen die hun dromen in rook op zien gaan en vervolgens echt afschuwelijk zuur worden, maar een gewaarschuwd mens telt voor 2 he. Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!
Wil jullie heel veel sterkte wensen...Heb wel een vraag: omdat er nu zoveel druk op jullie relatie staat, wat vinden jullie het waard?
Waar hangt jullie geluk samen van af? Van elkaars liefde voor elkaar of valt dat in het niet bij de kinderwens?
Is het niet beter om nu al direct te stoppen? Om jullie relatie te redden?