[centraal] Tattoo topic: deel 4

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Djulitaa

Berichten: 1868
Geregistreerd: 09-01-07
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 21:23

Mijn ouders steunen me er wel in, gaan vrijdag allebei mee haha.
Alleen als ik echt een grote zou willen zouden ze het minder vinden, mijn vader heeft er ook een paar, maar die zijn echt niet mooi haha.

Stippie

Berichten: 1367
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: Achter de hoge bergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 21:25

jeej, ik mag vanaf nu ook bij de mensen met tattoo's horen! Op dit moment lig ik in de stoel voor een tattoo van een gevleugeld hoefijzer op mijn voet. En voor de afleiding zat ik maar even te bokken.. Maar ben er nu al blij mee en de pijn valt mee! :D

Ayasha
Blogger

Berichten: 58122
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 21:26

Mijn moeder vindt het zelfverminking. Mijn vader vind dat ik het zelf maar moet weten, hij zal zeggen "ik vind het niet verstandig" maar daar mee is de kous af. :) Als hij het dan mooi vind geeft hij dat ook gewoon toe. Met mijn piercing trekt hij alleen maar een pijnlijk gezicht :') (hij is bang voor naalden :D) dat vind ik wel fijn... Mijn vader zegt wel wat hij denkt maar hij dramt niet zo... Mijn moeder kan echt blijven drammen. :)

lovekembely: :)) Origineel, bokken tijdens je tattoo :)) Waar wordt hij gezet?

xkimmie

Berichten: 431
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 21:29

Als ik slaag volgend jaar wil ik een tattoo op m'n pols.
Doet dat erg pijn? :o
Ik zit namelijk te denken aan de tekst no fear maar best stom als ik daar dan helemaal rood aangelopen van de stressvlekken binnenkom ;)

Anoniem

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 21:30

Moedig zijn, is dingen tóch doen al is het eng of pijnlijk ;)

xkimmie

Berichten: 431
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 21:34

Ja dat is waar. & ik ga het hoe dan ook doen, ben alleen nieuwsgierig :o

Ayasha
Blogger

Berichten: 58122
Geregistreerd: 24-02-04

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 21:36

Ik zal het je na volgende week zaterdag weten te zeggen (dus niet de zaterdag die nu komt. Die daar na) :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 21:37

Pijn is heel verschillend per persoon per plek en het kan ook afhangen van hoe je je lichamelijk of geestelijk voelt. Je kan er zo weinig over zeggen :) Ik heb er al heel wat uurtjes opzitten, maar het verschilt iedere keer weer. Van lichtelijk irritant tot kiezen op elkaar en proberen met je gedachten ergens anders te zijn.. :D

Verafjord

Berichten: 1694
Geregistreerd: 25-12-05
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 21:39

ligt ook aan je pijngrens, ik vond het geen pijn doen, terwijl mij gezegd was dat het op je schouder pijnlijk is. Maar ik weet dat ik een hoge pijngrens heb, ik vond het meer gaan irriteren op een gegeven moment dat gekras op me schouder ;)

crazy_funky

Berichten: 6208
Geregistreerd: 25-12-03

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 21:50

ik ga na de zomer een 2e tattoo laten zetten..
de 1e heb ik net iets boven mn linkerbil en deed me absoluut geen pijn! terwijl je ook van vele hoort dat dat juist wel een pijnlijke plek is omdat daar veel zenuwen/spieren (hoog)zitten..

nu wil ik er een aan de andere kant en dan wat groter, nu heb ik mijn sterrenbeeld (leeuw)..

ik heb juist weer dat mijn vader niet echt super blij is met tattoo's en mijn moeder vind dat ik het zelf moet weten, ze weet toch wel dat ik het doe als ze me het zou verbieden..

Djulitaa

Berichten: 1868
Geregistreerd: 09-01-07
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 22:01

Mijn oma vind het ook zelfverminking, is echt ook nog van de oude stempel.
Maar toch zegt ze wel van dat ik het zelf moet weten, vind ik wel tof van haar!

Ik ben ook echt benieuwd hoe het voelt, omdat je van iedereen idd wat anders hoort, en het ook bij iedereen verschilt. Hoop dat ik zit bij degenen die het niet pijn vinden doen :Y)

crazy_funky

Berichten: 6208
Geregistreerd: 25-12-03

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 22:06

ja dat hoop ik ook, maarja als je het echt wil moet je er wel wat voor over hebben he! :D

mayniac_val

Berichten: 5539
Geregistreerd: 26-07-06
Woonplaats: Everywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 22:22

Ayasha schreef:
Wat doe je als je tegen je moeder zegt dat je een tattoo gaat laten zetten, ze reageet met "waar ben je toch maar mee bezig" maar niets verbied maar je ook het idee hebt dat ze niet door heeft dat die tattoo er volgende week komt.... Maar het je dan wel weer goed uit komt dat je er zo makkelijk van af raakt. O:)

Lekker laten gaan :D
Mijn moeder heeft het ook maar te pikken. Hoewel ik het haar nog niet heb verteld, de boodschap achter wat ik ga laten zetten is hier nogal een gevoelig onderwerp :')

vivian_ve
Berichten: 600
Geregistreerd: 21-04-08
Woonplaats: Australia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 22:31

Ik heb een paar weken geleden mijn eerste tattoo laten zetten. Als herinnering aan Canada waar ik nu voor 3 maanden aan het backpacken ben. Het is een berenpoot, gemaakt door een vriendin die ik hier ontmoet heb.
Afbeelding

sabje1985

Berichten: 634
Geregistreerd: 31-07-07
Woonplaats: Koekangerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 22:39

Hallo allemaal zou graag met jullie mee willen kletsen heb een tong en navelpiering en 4 tattoo's gister heb ik de mooiste laten zetten.


Afbeelding
Afbeelding


Moest vandaag wel de hele dag werken en had er veel last van,had een een verbandje omgedaan(weet dat het eigenlijk niet mag)daar werd het iets beter van maar hij is nou een beetje dik en er komt een klein beetje wondvocht uit.Morgen ben ik vrij dus hopelijk trekt het een beetje bij

denice

Berichten: 9646
Geregistreerd: 02-09-04

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 00:28

Erg mooi die bovenstaande tattoos! Is er ook zoiets als een tijdelijke tattoo? Die dus bijvoorbeeld voor 5 jaar blijft zitten? Dacht dat ik er een keer iemand over gehoord had..

Anoniem

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 08:32

beide mooi!

originele berenpoot zeg :j

en die hierboven is echt vrolijk :+:

denice nee die bestaan niet.

joykel

Berichten: 336
Geregistreerd: 14-01-10
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 09:35

ik hoor veel over ouders die er problemen mee hebben. Zijn er ook mensen waarvan de partner het niet zo geweldig vind??
En dat tijdelijke heb ik een keer op een beurs gezien, ze beweren dat het een soort van permanente make up idee is, dus dat het na een tijdje weggaat, maar helemaal zeker weet je dat niet, dus begin er niet aan.
Een tattoo neem je nou eenmaal voor je leven, daarom moet je het ook zeker weten als je eraan begint.....

sabje1985

Berichten: 634
Geregistreerd: 31-07-07
Woonplaats: Koekangerveld

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 10:21

mijn ouders maakt het niks uit,mijn moeder heeft er zelf 1.Mijn man die vindt het wel mooi maar wil wel graag dat ik nou stop terwijl ik de volgende tattoo al klaar heb hahaha

wwillemijn
Berichten: 4279
Geregistreerd: 05-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 10:23

Mijn vriend vindt het helemaal niks en wilde dan ook liever niet dat ik er 1 liet zetten. Paar maanden geleden kwam hij ermee dat ie me een tattoo wilde geven. Ik stond met mn oren te klapperen. Ik had juist 'afscheid' genomen van iets dat ik al 10 jaar wilde. En t hoefde van mij niet per se meer. Hij heeft me meegenomen naar wat shops en toen begon het toch weer erg te kriebelen :). En nu vindt ie mn tattoo helemaal geweldig. Maar het moet er wel bij 1 blijven.

jesito
Berichten: 12825
Geregistreerd: 14-08-04

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 11:19

Mijn moeder vind mijn tattoo's gaaf en mijn pa mijn eerste ook, helaas leeft hij niet meer.
Mijn oma daar tegen springt bijna tot aan het plafond.
Al moet ik zeggen dat ze de laatste tijd er geen adem meer op geeft.
We doen toch wat we willen.

jesito
Berichten: 12825
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 12:04

Hoe beschermen jullie je tattoo met dit weer tegen de zon?

Rienn

Berichten: 10581
Geregistreerd: 09-02-07
Woonplaats: West

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 12:09

xkimmie schreef:
Als ik slaag volgend jaar wil ik een tattoo op m'n pols.
Doet dat erg pijn? :o
Ik zit namelijk te denken aan de tekst no fear maar best stom als ik daar dan helemaal rood aangelopen van de stressvlekken binnenkom ;)


Waar wil je hem op je pols, binnen of buitenkant? Ik vond de pijn wel meevallen, maar lekker is anders. Pijn is natuurlijk voor iedereen anders. :)

Rienn

Berichten: 10581
Geregistreerd: 09-02-07
Woonplaats: West

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 12:09

jesito schreef:
Hoe beschermen jullie je tattoo met dit weer tegen de zon?


Zonnebrand en verder mijn arm maar in gekke posities houden. :P

Rienn

Berichten: 10581
Geregistreerd: 09-02-07
Woonplaats: West

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 12:13

joykel schreef:
ik hoor veel over ouders die er problemen mee hebben. Zijn er ook mensen waarvan de partner het niet zo geweldig vind??
En dat tijdelijke heb ik een keer op een beurs gezien, ze beweren dat het een soort van permanente make up idee is, dus dat het na een tijdje weggaat, maar helemaal zeker weet je dat niet, dus begin er niet aan.
Een tattoo neem je nou eenmaal voor je leven, daarom moet je het ook zeker weten als je eraan begint.....


Mijn moeder vind het niet erg, ze heeft er zelf ook eentje. Al zal ze het niet leuk vinden wanneer ik er helemaal onder ga zitten. Mijn vader, ik heb geen idee. Hij weet nog niet dat ik een tattoo heb. :P

vivian_ve, heel erg mooi en origineel. :)

sabje1985, mooi hoor. :)