Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magnummm schreef:Ik heb nog een 'fijne' manier om bijvoorbeeld je wenkbrauwen en je bikinilijn te ontharen.
Zoek op YouTube maar eens naar 'threading eyebrows'
Makkelijker, sneller, minder pijnlijk en minder zichtbaar (geen rode vlekjes/irritaties) dan met de pincet.
lesilla schreef:[LZP] Ervaringen philips lumea ipl therapie
ik heb onlangs dit topic geopend
Heb hem vorige week ontvangen, en vandaag voor het eerst geprobeerd. Ben heel benieuwd hoe mijn haartjes gaan reageren
Trieske_ schreef:x__Danielle schreef:In een vorig topic hierover las ik iets over een handschoen die je met draaiende bewegingen over je been moest halen, dat zou geen pijn doen en wel werken, kan het nu niet meer vinden, maar wie heeft deze??
die zag ik gisteren bij de etos liggen, heb er even in mee in mijn handen gestaan maar wist niet wat ik er van moest denken....
werkt dat nou echt????
lesilla schreef:Je kan hem op verschillende standjes zetten, op vier was het net een schokje die je kreeg, op drie voelde ik niks.
Maar in principe maakt het niet uit, hoe lager hoe sneller het in beginfase terugkomt.
Nu niet, ben benieuwd naar morgen heb heel snel stoppels dus ga morgen eens kijken of er zoveel stoppels staan als normaal.