Elicious schreef:Toch nog eventjes reageren ...
Hoe hard ik in het begin van mn zwangerschap riep, laat maar komen ..
zo bang ben ik nu.
De meest enge horrorverhalen heb ik gehoord. Opzich deed het me vrij weinig. Pijn zal ik toch wel hebben en idd wat hier genoemd werd, het moet er toch uit
Waar ik nu erg mee in mn maag zit en wat jullie misschien een beetje kunnen verduidelijken is dat de weeen enorm misselijkmakend zijn en er veel gespuugd wordt. Het lijkt wel of iedereen die nu in mijn omgeving bevalt dood ziek is tijdens de bevalling.
Ik ben al een paniekzaaier als ht om spugen gaat, maar als ik tijdens mn bevalling (wat blijkbaar volgens velen dus al heavy is) oook nog moet spugen/me enorm misselijk voel, kortom .. hardstikke beroerd ben. My goodness daar wil ik nog eventjes niet aan denken geloof ik ..........
Tja, misselijk ben ik niet geweest tijdens mijn (12uur durende) bevalling, al heb ik wel 1 keer overgegeven.
Maar dit kwam doordat ik in het ziekenhuis lag te wachten met 3,5 cm ontsluiting tot er eens een plaatsje op de verloskamers vrij zou komen en het toen 17.00u was. Ze kwamen toen langs met het avondeten (boterhammen) en ik had nog best wel honger dus ik heb er ook 2 genomen.
De vrouw van de boterhammen (ben de juiste benaming ff vergeten
) zei nog: "oh, zolang je nog honger hebt hoef je nog niet te bevallen want dan heb je daar geen zin meer in". Een half uurtje later mocht ik naar de verloskamer en hebben ze m'n vliezen gebroken waardoor de weeen steeds sterker werden. Toen werd ik wel 1 x spontaan misselijk en heb ik ook direct gespogen, ik kon nog net m'n hoofd naar links draaiend zodat ik niet op mezelf zou overgeven.
De verpleegster/verloskudige die mij in de gaten hield zei dat ik daar niks aan kon doen, maar dat ze me gewoon geen eten meer hadden mogen geven zo kort vantevoren. Want het schijnt dus zo te zijn dat als je nog kort daarvoor eet, je wel moet spugen.
Toen die boterhammen eruit waren, heb ik ook nergens meer last van gehad, tenminste niet van de misselijkheid...wel van de bevalling zelf natuurlijk die toen nog goed en wel moest beginnen

Heb jij die meegekregen of zelf opgevraagd, of gewoon daar mogen lezen??

De meeste zijn al bevallen en weer zwanger, wil toch zeggen dat het niet zo'n ramp was, die bevalling, anders was het snel gedaan met de mensheid