Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Suzanne F. schreef:_Tara_ schreef:@ Suzanne: Maar je kan toch niet alles wat sport is stom vinden? Daarnaast, je hoeft niet perse echt te sporten, als je in je dagelijks leven maar genoeg beweegt. Huishouden doen, trap nemen ipv de lift, bushalte eerder uitstappen, met de fiets boodschappen doen. Allemaal dingen waardoor je ook beweegt.
Ja dat doe ik ook allemaal maar dat is geen sporten.![]()
Ik eet gewoon normale dingen maar in mindere mate. That's it. Mijn lichaam heeft gewoon weinig nodig blijkbaar want als ik zou eten wat ik wil eten ben ik zo 5 kilo zwaarder.
Ariebombarie schreef:sorry maar jij hebt het over honger lijden, dan geeft je lichaam aan dat het meer nodig heeft.
Cayenne schreef:Door 4 broodjes met kipfilet te eten, val je sneller af dan van die ene snee brood met hagelslag.
In brood zitten vezels en je hebt een bepaald percentage nodig voor een goede stoelgang en spijsvertering. Daardoor val je ook weer sneller af.
Cayenne schreef:Ik val niet alleen van die broodjes af, maar in de combinatie met sporten. Dat is nou eenmaal nodig om een gezond en goed lijf te hebben. Het is mijn hobby ook niet, maar het werkt duidelijk wel. Wanneer je te weinig voedingsstoffen binnen krijgt, volgt er ook spierafbraak.
) ... Net alsof je daar zelf over kunt oordelen, en daarnaast als het waar is wat je allemaal over je eetgewoontes schrijft dan klopt het beeld dat je hebt echt niet met de werkelijkheid dus dan is er wel op z'n minst sprake van een verstoring (en laat daar nou net het woord 'stoornis' van afgeleid zijn). Volgens mij snap je dat zelf ook wel, maar wil je het ook nog eens graag van anderen horen oid.
Als ik eet wat ik wil dan ben ik zo 95 kilo met m'n 1,77m (ja, dat weet ik uit ervaring) 
Ik had idd een gezond BMI, ariebombarie, zo'n 23, maar ik vond het nog net niet mooi, dus wil graag naar 21 

En dan heb ik geen honger meer...
Dus ik at volledig gezond, ik hou ook niet van chips en snoepgoed, dus daar lag het niet aan, ik eet en at ook nooit chocola oid.
Jeetje. Dat is ook niks... Rustig de tijd nemen om te kauwen en kleine hapjes te nemen hoor. Bij ons thuis zitten we gerust een uur aan tafel. Heb je nu ook een hekel aan ons?
_Sannee schreef:_AAASCHAAA_ schreef:Ik vind je berichten toch een beetje eng klinken. Je slaat maaltijden over en moet wel eens honger lijden om slank te blijven. Meid ik zou toch eens erover praten, eventueel met de artsen waar je komt ofzo. op deze manier begin je toch een eetstoornis. Honger lijden klopt helemaal niet, dat is niet nodig....
Dit bericht kwam niet van mij af?
Menino schreef:Ik vind het nogal irritant hoe je reageert eigenlijk, sorry. Ik wil je niet persoonlijk aanvallen, maar zo gaat het in al die topics, dat je de situatie totaal op jezelf betrekt en dan eindigt 'maar ik heb echt geen eetstoornis hoor' (>Dus de TS ook niet wat dan weer een perfecte drogredenatie is. En daarnaast is het alsof je jezelf probeert te bewijzen oid) ... Net alsof je daar zelf over kunt oordelen, en daarnaast als het waar is wat je allemaal over je eetgewoontes schrijft dan klopt het beeld dat je hebt echt niet met de werkelijkheid dus dan is er wel op z'n minst sprake van een verstoring (en laat daar nou net het woord 'stoornis' van afgeleid zijn). Volgens mij snap je dat zelf ook wel, maar wil je het ook nog eens graag van anderen horen oid.
Maargoed.