Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem1994 schreef:Idd, ik merk nu pas wat het met me doet.. pas nu ik het verteld heb krijg ik het er écht moeilijk mee![]()
Niet dat ik het hiervoor niet moeilijk mee had, maar nu is het anders...
Maar genoeg depri gedoe van mijn kant.. ik moet gewoon positief blijfen en doorgaan!
Anoniem1994 schreef:Mijn buurjongen is 17.. en ik weet dat het onmogelijk lijkt, ik dacht ook altijd dat het begonnen was als 'ontdekken', maar hij heeft mij gezegd dat hij al van kleins af aan geintereseerd was in blote meisjes en dat het alleen maar erger geworden is![]()
Het is dus nooit onschuldig ontdekken geweest volgens hem..
Specials; De band met met mijn ouders is slecht.. ik heb erge gedragsproblemen, waardoor er veel ruzie is tussen ons.
Verder hebben wij niet veel contact met de familie.. er is veel ruzie geweest in de familie, waardoor het cintact verbroken is toen ik jong was.
De enige die ik redelijk goed vertrouw is de verpleegkundige, tegen haar durf ik open te zijn
Jolliegirl; Nee, nooit eerder melding gedaan oid..
Mijn gedrag valt heel erg op bij veel mensen, maar dat wordt hier bestempeld als 'moeilijk kind'.
Hij dwingt mij hem af te trekken, hij trekt zichzelf af waarna hij zijn handen bij mij 'in m'n broek doet', hij kleed me (met geweld) uit om te kunnen voelen en hij stopt dingen bij mij tussen m'n benen...
En meer, maar ik vindt het moeilijk en beschamend om dat te typen..
Niemand (behalfe verpleegkundige) weet het, omdat ik me heel erg schaam en ik doe alsof ik een blije 15 jarige ben, en vertellen doe ik het dus ook niet...
Myukii schreef:Specials schreef:Mijn vriend kreeg ook een brief van de week van de GGD..
Of hij zich nogmaals wilt testen op soa's omdat ze graag willen dat iedereen onder de 30 zich vaker laten testen oid..
Stond zelfs bij dat hij eerder was geweest voor een clamidia test..Ik schrik daar echt van, dat moeten ze bij mij echt niet proberen, want dan hebben ze een probleem
Anoniem is anoniem.. Als je geen gegevens invult heb je natuurlijk sowieso nergens last van, maar alsnog vind ik het van de zotte dat als je dat wél doet, er mooi misbruik van wordt gemaakt.. Goede les voor iedereen dus: geen gegevens invullen bij de GGD.
Anoniem1994 schreef:Allemaal weer bedankt
Deuren gaan zoveel mogelijk op slot
Maarja ik kan natuurlijk niet de hele dag de deur opslot houden, want mijn ouders gaan dan ook dingen denken...
Ik ben trouwens een moment aan het zoeken waarop ik het beste mijn ouders het een en ander kan vertellen
Weet nog niet zeker of ik het al ga doen, maar mischien komt het nog wel...
Anoniem1994 schreef:Allemaal weer bedankt
Deuren gaan zoveel mogelijk op slot
Maarja ik kan natuurlijk niet de hele dag de deur opslot houden, want mijn ouders gaan dan ook dingen denken...
Ik ben trouwens een moment aan het zoeken waarop ik het beste mijn ouders het een en ander kan vertellen
Weet nog niet zeker of ik het al ga doen, maar mischien komt het nog wel...