Wil je sterkte wensen vandaag. Ik heb 2 weken geleden mn spiraal eruit laten halen na bijna 1jaar. Ik werd zwaarder,borsten deden zeer, me hormonen schoten alle kanten op. Mn lichaam was soortement van zwanger maar de testen gaven niks aan. Hij is er nu uit en voel me echt weer bevrijd gewoon.
Wil je ten eerste heel veel sterkte wens, wat er ook mag gebeuren!
Ik ben zelf al vanaf dat ik dit spiraal heb als de dood om zwanger te raken. Wil heel graag kinderen, zou ze nu ook wel al willen maar de situatie laat het nog niet toe.
Maar het idee dat er een kindje in je groeit terwijl dat spiraal er nog zit en er dan uitmoet.. ooh dat vind ik echt heel eng..
Heb net het hele topic doorgelezen en wil je veel succes wensen met wat er ook maar gebeurt is.. Dit verwacht je toch niet als je denk dat je zo'n veilig voorbehoedsmiddel gebruikt..
zo, dat is ff balen innd, ga je er vanuit dat het veilig is, ben je alsnog zwanger. en dat je dan zulke zwangerschappen hebt, nee dan zit je er niet op te wachten. sterkte hiermee.
aan de andere kant, als het kind er eenmaal is, zul je het vast niet weer kwijt willen, je bent bij de man waar je bij wilt blijven en had voorheen wel een kinder wens, dit had ook anders kunnen zijn. maar ja het blijft niet de bedoeling. sterkte ermee
Sorry dat ik niet eerder reageerde, maar ben erg ziek. Hoge koorts en opgezette klieren. Mijn lieve zoontje heeft me aangestoken.
Maar spiraal is verwijderd en ik ben vooralsnog nog steeds zwanger. Moet wel 2 weken nog afwachten hoor. Daarna weet ik meer. Maar nu dus erg ziek (heeft dus niks met het verwijderen te maken).
Verwijderen deed geen zeer en tsja nu dus afwachten.... weer... nog steeds..
nowornever
Geplaatst: 05-06-10 19:22
Jeetje dat is nogal wat. Sterkte TS.
__danielle__
Geplaatst: 05-06-10 19:25
Volgens mij niemand hier die het jou kwalijk neemt dat je nog niet gereageerd had.
Nog steeds zwanger dus.. is het nu wel welkom mocht het geen miskraam worden? (want ik begrijp dat die kans er de komende twee weken dus nog wel is?)
Ohhh balen dat je ziek bent en dat met dit warme weer! Gelukkig dat het verwijderen mee viel. Ik denk dat de kans op een miskraam de eerste dagen het grootst is of heeft de arts daar niets over gezegd?
Hoe staan jij en je man op het moment tegenover de zwangerschap? Stel dat alles goed gaat zien jullie het dan echt zitten? Misschien dat je even aan het idee moest wennen.
Veel beterschap in ieder geval voor jou en je zoontje.
Dat is niet niks. De grond zou dan wel even onder m'n voeten vandaan zakken. Je hebt niet voor niets een spiraal laten plaatsen, zeker ook gezien je voorgeschiedenis.
Veel sterkte!
_Sammy_
Geplaatst: 06-06-10 01:54
Jeeh zeg, wat een verhaal.. Ja 1 op de .... gebeurd het, is indd niet de bedoeling.
Wat moet ik zeggen? Gefeliciteerd, en ja afwachten maar he..