Dus als je dan een BH omhoudt dat niet goed is voor de groei/verandering
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Qimm schreef:Fiffill schreef:Haha idd.Nu hebben mijn vrienden niet allemaal mijn tieten gezien (het zijn toch allemaal mannen... is net wat anders af en toe..
) maar wel minstens mijn BH en ik slaap ook wel zonder BH bij hun (wel met een topje aan dan). Who cares.
Ik heb ook wel veel mannen in mijn vriendengroep, maar ja ik ga niet heel moeilijk doen met omkleden, ik draai me vaak wel even bij, maar ik ga niet lopen goochelen met t-shirts ofzo.
xNursiex schreef:maar voor degenen die hem 's nachts aanhouden als ze bij vrienden slapen, een tshirt met hoge hals dan valt de boel er toch ook niet uit? Lijkt mij persoonlijk comfortabeler. en dan 's morgens gewoon meteen aankleden ipv in je nachtgoed aan het ontbijt gaan zitten
Ik draag ook alleen voorgevormde BH's.. jamieblont schreef:iirrssjjee schreef:Hoe doen/deden jullie het op ponykamp? Trokken jullie m dan ook uit?
nee
Frozenstar schreef:Ik trek trouwens ook nooit een shirtje of topje aan zonder BH..Bijvoorbeeld een zomerjurkje ofzo..
Ja als ik een bikini aanheb..maar verder niet..
Soms zie ik meiden met haltertopjes zonder BH.. ik moet er niet aan denken!! Ik loop zelfs niet in een slaapshirtje zonder bh rond in huis..vreselijk..

ik kan ze niet loslaten want dan leiden ze een eigen leven.
xNursiex schreef:maar voor degenen die hem 's nachts aanhouden als ze bij vrienden slapen, een tshirt met hoge hals dan valt de boel er toch ook niet uit? Lijkt mij persoonlijk comfortabeler. en dan 's morgens gewoon meteen aankleden ipv in je nachtgoed aan het ontbijt gaan zitten
. Fiffill schreef:Frozenstar schreef:Ik trek trouwens ook nooit een shirtje of topje aan zonder BH..Bijvoorbeeld een zomerjurkje ofzo..
Ja als ik een bikini aanheb..maar verder niet..
Soms zie ik meiden met haltertopjes zonder BH.. ik moet er niet aan denken!! Ik loop zelfs niet in een slaapshirtje zonder bh rond in huis..vreselijk..
Oh dat doe ik thuis regelmatig hoor. Dikke trui aan, alleen shirtje eronder. Ga zo ook wel eens naar de winkel. Niemand die het ziet (met een dikke trui) en de vorm is nauwelijks anders.
Frozenstar schreef:xNursiex schreef:maar voor degenen die hem 's nachts aanhouden als ze bij vrienden slapen, een tshirt met hoge hals dan valt de boel er toch ook niet uit? Lijkt mij persoonlijk comfortabeler. en dan 's morgens gewoon meteen aankleden ipv in je nachtgoed aan het ontbijt gaan zitten
Jamaaaaaaar, alsnog vind ik het allemaal maar een rare vorm hebben danIk draag ook alleen voorgevormde BH's..
denk dat een bh me niet veel charmanter zal maken.
Frozenstar schreef:Fiffill schreef:Oh dat doe ik thuis regelmatig hoor. Dikke trui aan, alleen shirtje eronder. Ga zo ook wel eens naar de winkel. Niemand die het ziet (met een dikke trui) en de vorm is nauwelijks anders.
Ja maar ik voel dan alles wiebelen ondanks dat ik weinig heb. Gewoon het idee alleen al..brrrr.
Ik heb B/C, maar het voelt niet wiebelig ofzo, ik vind het juist wel fijn even "vrij".
Nu moet ik zeggen dat ik ook behoorlijk stevige borsten heb ze zijn best perfect qua vorm ed. al zeg ik het zelf haha SpikkelFire schreef:Zonder, lekker laten wapperen die handel.
Soms bij vrienden met, maar dat is meer een combinatie van laat thuiskomen en geen zin meer hebben om fatsoenlijk om te kleden.. bij vriendinnen doe ik em meestal ook wel uit
Ik doe em trouwens ook niet uit onder shirtjes.ik kan ze niet loslaten want dan leiden ze een eigen leven.
Ik voel me niet prettig heb het idee dat ik dan alle kanten op ga, terwijl dat beetje onzin is. Maar zo voel het ook zonder BH, voelt alsof het alle kanten opgaat 
NEEEE te veel risico voor mij..slaap liever met.