Slaap jij met BH of zonder?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 20:19

Zonder, heb altijd gehoord dat ze nog iets veranderen s'nachts :+
Dus als je dan een BH omhoudt dat niet goed is voor de groei/verandering :P

Marilyn_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 20:19

iirrssjjee schreef:
Hoe doen/deden jullie het op ponykamp? Trokken jullie m dan ook uit?

:j neenatuurlijknietxD

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 20:22

maar voor degenen die hem 's nachts aanhouden als ze bij vrienden slapen, een tshirt met hoge hals dan valt de boel er toch ook niet uit? Lijkt mij persoonlijk comfortabeler. en dan 's morgens gewoon meteen aankleden ipv in je nachtgoed aan het ontbijt gaan zitten :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 20:22

Qimm schreef:
Fiffill schreef:
Haha idd. :)) Nu hebben mijn vrienden niet allemaal mijn tieten gezien (het zijn toch allemaal mannen... is net wat anders af en toe.. :+ ) maar wel minstens mijn BH en ik slaap ook wel zonder BH bij hun (wel met een topje aan dan). Who cares. :7

Ik heb ook wel veel mannen in mijn vriendengroep, maar ja ik ga niet heel moeilijk doen met omkleden, ik draai me vaak wel even bij, maar ik ga niet lopen goochelen met t-shirts ofzo.

Dat doe ik ook niet, maar ik slaap vaak met hen in een (1 persoons)bed en dan ga ik er niet halfnaakt liggen. :')

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 20:23

xNursiex schreef:
maar voor degenen die hem 's nachts aanhouden als ze bij vrienden slapen, een tshirt met hoge hals dan valt de boel er toch ook niet uit? Lijkt mij persoonlijk comfortabeler. en dan 's morgens gewoon meteen aankleden ipv in je nachtgoed aan het ontbijt gaan zitten :)

Jamaaaaaaar, alsnog vind ik het allemaal maar een rare vorm hebben dan :+ Ik draag ook alleen voorgevormde BH's..

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 20:23

jamieblont schreef:
iirrssjjee schreef:

nee :')

Je kan toch ook eerst pyama/nachthemd aandoen en dan pas uit? Of onder de dekens...

Ik slaap altijd zonder. Vind met niet fijn, omdat ik heel onrustig slaap en ik dan schuurplekjes krijg door al dat draaien op die beugel.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 20:24

Marilyn_C schreef:
iirrssjjee schreef:

:j neenatuurlijknietxD

Tuurlijk, wat maakt dat nou uit. :? Is jaren terug maar ik trok hem gewoon uit hoor. Iedereen heeft toch borsten (vrouwen dan). :+

Midy

Ik slaap meestal mét BH. Het hangt er net een beetje van af waar ik zin in heb. Soms heb ik echt géén zin om met BH te slapen en doe ik hem lekker uit. Maar meestal laat ik hem gewoon aan. Ik heb er echt tótaal geen last van. Ik heb trouwens eens gehoord dat het goed is om met BH te slapen, maar heb ook gehoord dat het slecht is. De meningen zijn daar nogal over verdeeld geloof ik. :+

Freedom1

ik ook zonder hoor! pff vind dat maar een stom ding. soms als het warm is en ik ben alleen thuis en ik heb zo rond 18 uur gedoucht loop ik voor de rest van de avond met een topje aan en zonder iets. ik loop dan nog buiten ook. mij kan het niet schelen.

Ik kan gewoon niet met slapen, bah dat doet pijn, ik raak er zelfs niet eens van in slaap. Als ik kampen geef gaat dat ding ook gewoon uit.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 20:25

Frozenstar schreef:
Ik trek trouwens ook nooit een shirtje of topje aan zonder BH..Bijvoorbeeld een zomerjurkje ofzo..
Ja als ik een bikini aanheb..maar verder niet..

Soms zie ik meiden met haltertopjes zonder BH.. ik moet er niet aan denken!! Ik loop zelfs niet in een slaapshirtje zonder bh rond in huis..vreselijk..

Oh dat doe ik thuis regelmatig hoor. Dikke trui aan, alleen shirtje eronder. Ga zo ook wel eens naar de winkel. Niemand die het ziet (met een dikke trui) en de vorm is nauwelijks anders.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 20:26

Zonder, lekker laten wapperen die handel. :+

Soms bij vrienden met, maar dat is meer een combinatie van laat thuiskomen en geen zin meer hebben om fatsoenlijk om te kleden.. bij vriendinnen doe ik em meestal ook wel uit :j

Ik doe em trouwens ook niet uit onder shirtjes. :n ik kan ze niet loslaten want dan leiden ze een eigen leven. :+

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 20:26

xNursiex schreef:

Ik doe hem altijd snel aan wanneer de ander naar de wc gaat :j.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 20:27

Fiffill schreef:
Frozenstar schreef:
Ik trek trouwens ook nooit een shirtje of topje aan zonder BH..Bijvoorbeeld een zomerjurkje ofzo..
Ja als ik een bikini aanheb..maar verder niet..

Soms zie ik meiden met haltertopjes zonder BH.. ik moet er niet aan denken!! Ik loop zelfs niet in een slaapshirtje zonder bh rond in huis..vreselijk..

Oh dat doe ik thuis regelmatig hoor. Dikke trui aan, alleen shirtje eronder. Ga zo ook wel eens naar de winkel. Niemand die het ziet (met een dikke trui) en de vorm is nauwelijks anders.

Ja maar ik voel dan alles wiebelen ondanks dat ik weinig heb. Gewoon het idee alleen al..brrrr. :=

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 20:28

Frozenstar schreef:
xNursiex schreef:

Jamaaaaaaar, alsnog vind ik het allemaal maar een rare vorm hebben dan :+ Ik draag ook alleen voorgevormde BH's..

Ik heb zowieso een rare vorm als ik slaap :Y) denk dat een bh me niet veel charmanter zal maken.
Maar 's morgens trek je dan toch een bh aan en dan zit alles toch weer charmant?

En voor vriendinnen, en zelfs vrienden, jammer dan. Ik draai me om en ga ervanuit dat de ander ook uit goed fatsoen even de andere
kant op blikt :)

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 20:29

zonder bh ga ik ook niet graag op pad, maar thuis, och zolang ik niet de trap op ga rennen is er niets aan de hand :+ Soms ben ik echt te lam om me fatsoenlijk aan te kleden en dan banjer ik de halve dag in pyjama rond

xRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 20:30

Ik slaap altijd zonder, met ligt niet lekker.

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 20:31

Met...
ten 1e, ik vind het juist wel lekker slapen :=
als ik zonder op mijn buik lig doet het gewoon echt pijn!
en ten 2e, je krijgt minder snel rimpels bij je decolothe....

tip, niet met puss-up bh slapen, schijn pijnlijk te zij :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 20:32

Frozenstar schreef:
Fiffill schreef:

Ja maar ik voel dan alles wiebelen ondanks dat ik weinig heb. Gewoon het idee alleen al..brrrr. :=

Haha. :P Ik heb B/C, maar het voelt niet wiebelig ofzo, ik vind het juist wel fijn even "vrij". := Nu moet ik zeggen dat ik ook behoorlijk stevige borsten heb ze zijn best perfect qua vorm ed. al zeg ik het zelf haha

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 20:32

Ik slaap zonder. Vind ik lekkerder slapen. :)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 20:34

SpikkelFire schreef:
Zonder, lekker laten wapperen die handel. :+

Soms bij vrienden met, maar dat is meer een combinatie van laat thuiskomen en geen zin meer hebben om fatsoenlijk om te kleden.. bij vriendinnen doe ik em meestal ook wel uit :j

Ik doe em trouwens ook niet uit onder shirtjes. :n ik kan ze niet loslaten want dan leiden ze een eigen leven. :+

Vind ik ook! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 20:34

Zonder. Behalve als ik bij iemand slaap/ iemand bij mij. :') Lekker preuts he? :))

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 20:35

Het voelt hetzelfde als zonder gordel in de auto zitten :+ Ik voel me niet prettig heb het idee dat ik dan alle kanten op ga, terwijl dat beetje onzin is. Maar zo voel het ook zonder BH, voelt alsof het alle kanten opgaat :+

Plus ik weet nooit hoe ik slaap, misschien gooi ik mijn dekbed wel af ofzo en wie weet is die ander dan net wakker en krijg ik het opeens koud ofzo :') NEEEE te veel risico voor mij..slaap liever met. :+

Renee1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 20:36

Zonder,

heb ooit ook ergens gelezen dat het slecht voor je is,
en het ligt echt totaal niet comfortabel! ;)

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 20:37

S'nachts doe ik hem altijd uit!
Maakt niet uit bij wie ik ben!
Hallo zei mogen toch ook even luchten :+
Ze zitten de hele dag al vast :+

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 20:38

Zonder! Kunnen ze ook even luchten :')
Nee, vind het niet lekker liggen met!

Als ik bij vriendin slaap doe ik hem ook gewoon uit en dan als ik wakker word gewoon weer aan :)