Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

[MW] kinderen zijn toch ook wel heeeel erg leuk!!
Sterre schreef:En wbt de sex: volgens onze zoon doen wij het nooit meer "want hij hoort ons nooit!"
(Zijn kamer is direkt naast die van ons.)
!
) toen zij met 18+ dingen bezig waren: "Mami mami, heb je pijn
??!
laetitia schreef:Sterre schreef:En wbt de sex: volgens onze zoon doen wij het nooit meer "want hij hoort ons nooit!"
(Zijn kamer is direkt naast die van ons.)
Hihi, je kan natuurlijk met kinderen in huis niet meer als een gillende keukenmeid te keer gaan![]()
"Zeg zoon, hier heb je 20 euro om de avond ergens door te brengen en nu wegwezen!"
sammy1 schreef:ik kan eigenlijk nog alles,
ik dacht eerst ook dat het voor mij ophield de paarden,
maar ze gaat gewoon lekker mee,
Nu laat ik mijn dochtertje (11 maanden) nog wel eens in de auto slapen
zodat ik het weiland uit kan mesten en wel 10 minuten kan rijden
Maar als ze wakker is... Ze vindt het onwijs lachen gieren brullen om aan de pony haar oor te trekken of te hobbelen op haar rug, maar in de kinderwagen kijken naar mama die rijdt
ja 5 minuten is het erg vermakelijk vindt ze
maar dan is het tijd om zelf er op uit te trekken
stoer schreef:sans6 schreef:Hilárisch! Geluid is helaas niet zo goed, zit een kraak in. Maar écht, ik heb me rot gelachen, zó herkenbaar![]()
Ik vind haar echt geniaal.. heb ook een boek van haar over zwanger zijn, lag op de eerste bladzijde al helemaal dubbel

trisca schreef:Vind het boek van Kluun "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" nog veel leuker![]()
Mijn dochter is bijna 13 maanden nu en ik ben thuis, geef veel les en heb 7 paarden staan waarvan ik er 4 rijd en 1 aan het beleren ben. Het is rennen als ze eenmaal slaapt, maar ik red het net.
Ze slaapt trouwens dus ik ga aan de slag
Cleo12 schreef:Wat je niet meer kunt, aan zoveel valt een mouw te passen en gelukkig gaat de babytijd snel voorbij. Maar waar je niets aan kan doen is hoe sommigen mensen tegen je aan gaan kijken als je kinderen hebt. De meeste mensen verwachten het van mij niet, en je ziet hun idee over je veranderen zodra ze het horen. Dat is dan og niet zo erg, wat ik wel erg vind is dat bepaalde mensen (zonder kinderen), je anders behandelen, terwijl ik echt niet zo veel veranderd ben (als persoon dan he, die bikini doet het bij mij ook niet zo goed meer). Terwijl ik het echt niet zo veel over mijn kinderen heb (gewoon bijna niet, want dat is toch prive). Het gaat hier met name over vrijgezelle collega's van dezelfde leeftijd, echt vaag. Zijn er meer "jonge" moeders die dit ervaren?
Mij is letterlijk verteld dat 'we' zulke verschillende levens hebben (op mijn vraag aan collega waarom ze eigenlijk niet meer tegen mij praat). Toch gek, want met bepaalde andere singele collega's heb ik dat probleem niet.
Ilzas schreef:Ik ben een irritante moeder. Heb geen wallen onder mijn ogen, pas al mijn kleren van voor de zwangerschap, sterker nog, ben er juist van afgevallen. Strepen heb ik ook niet. Tijdens de zwangerschap heb ik ook mijn eigen kleren aan gehouden. Heb niet eens positiekleding gekocht. Borsten zijn helaas wel erg slap geworden van het avontuur. S*x is ook geen probleem, niet tijdens de zwangerschap en erna ook niet. Desondanks vond ik zwanger zijn niet leuk en bevallen ook niet.
Kind gaat gewoon mee shoppen en pashokjes in en mee lunchen. Ben overal al met hem geweest, op mijn werk, op het werk van mijn man, op vakantie.
Alleen aan de krant lezen en Bokken kom ik weinig meer toe. Laat staan een boek lezen. Uitslapen lukt ook nog redelijk, aangezien ik mijn man goed afgericht heb.
Alleen mijn paardrijcarriere is de komende jaren wel over.
Ik maak me wel ook enorm zorgen en ineens kan ik ook niet meer dingen lezen of zien op tv over zielige kindertjes. Voorheen nooit last van gehad. (ik haatte kinderen zo ongeveer...). Maar nu ga ik mee met Kiwiko:
KiWiKo schreef:je weet pas wat houden van is, op het moment dat je je kind in de armen hebt.................
echt geloof me!!
vriend, man, liefde van je leven.............. valt allemaal zoooooo in het niet
Make-up gaat niet meer, zit dat kind steeds onder de foundation of lippenstift, dus daar ben ik maar mee gestopt, en oorhangers is ook niet zo'n denderend idee...
Kind heeft zijn vader's look en zijn moeders karakter. Dat had helaas beter andersom gekund...
)
Jennyxx schreef:Eh..hoe doe je dat?Nu laat ik mijn dochtertje (11 maanden) nog wel eens in de auto slapen
Maar als ze wakker is... Ze vindt het onwijs lachen gieren brullen om aan de pony haar oor te trekken of te hobbelen op haar rug, maar in de kinderwagen kijken naar mama die rijdt
om geluid enigszins te dempen want je mist al wel 10 zinnen om gesprek met half oor verder af te maken
Urielle schreef:Jennyxx schreef:Eh..hoe doe je dat?Nu laat ik mijn dochtertje (11 maanden) nog wel eens in de auto slapen
Mijn dochter vond dat wel altijd heel leuk.
Met 3 maanden zaten we op de tribune van jumping mechelen, ze heeft van half 9 tot half 6 geen kik gegeven en met ogen op steeltjes zitten kijken, ze vond het echt heel leuk.
Ook is ze tot ze twee werd mee gegaan als ik ging lessen. Dik 2 uur heen en weer 2 uur terug met de trailer en ze zat braaf een uur in een hoekje van de bak te kijken hoe mama aan het rijden was. Nu is het over helaas, want nu wil ze zelf rijden, en wel het liefst op een paard van mij of dat van een lesklant. Maar misschien komt dat omdat haar eigen pony weg was, daar kan ze nu weer wat op gaan hobbelen.
Ik moet wel zeggen dat ze als baby bij slecht weer gewoon in de maxi cosy in de kantine lag en als ze dan eerder wakker werd, moest ze toch echt gewoon even geduld hebben tot mama klaar was. Ik vloog er echt niet gelijk naartoe ofzo.
Dat gaat nu nog prima omdat ze nog 2 keer slaapt op een dag. waar ik niet aan toe kom doe ik dan 's avonds.
trisca schreef:Ik hoop dat ik dit ook kan doen als ze 2 is!![]()
Heb je haar ook in de box naast de bak gezet ofzo? Mijn dochter is nu 13 maanden en kan dus nog echt niet in een hoekje van de bak kijken. Ik probeer het trainen zo te plannen dat ze dan slaapt en heb de babyfoon op de bakrandDat gaat nu nog prima omdat ze nog 2 keer slaapt op een dag. waar ik niet aan toe kom doe ik dan 's avonds.
Het enige is dat ik haar natuurlijk zo ook niet wen aan het wakker wachten tot ik klaar ben. Ik kom er niet onderuit dat dat straks wel moet. Hoe heb jij dat gedaan?
(worden je paarden ook nog eens heel mak van trouwens). Maar ik heb ook al regelmatig meegemaakt dat ze het interessanter vond om een uur in een hoekje op een krukje naar de les van mama te kijken, dan iets te gaan spelen. Er zit blijkbaar gewoon een aangeboren interesse, ik denk niet dat het met alle kindjes zo gemakkelijk gaat hoor!