Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sharoontje schreef:Nee vertrouwen doe ik het ook zeker niet, maar wat ik dan weer vreemd vind is dat de bloeduitslagen negatief testen, de 3 testen die ik bij de HA heb gedaan zijn ook allemaal negatief. Nou oke, maar dat ik dan in een keer begin te bloeden vind ik dan heel ''eng''. Want normaal bloed je toch als het eitje zich innestelt ofzo?
sharoontje schreef:Nee vertrouwen doe ik het ook zeker niet, maar wat ik dan weer vreemd vind is dat de bloeduitslagen negatief testen, de 3 testen die ik bij de HA heb gedaan zijn ook allemaal negatief. Nou oke, maar dat ik dan in een keer begin te bloeden vind ik dan heel ''eng''. Want normaal bloed je toch als het eitje zich innestelt ofzo?
linda_arnold schreef:Ik heb vorig jaar ook door gedramd voor een afspraak bij een gyn, omdat ik niet menstrueerde. Eenmaal daar op de stoel kreeg ik te horen dat er in m'n linker eierstok iets van een cyste zat (te klein om te verwijderen) OF een eitje wat nog van het stokje moest vallen. Ik moest uitgaan van het laatste Nu achteraf denk ik................waarom heb ik niet door gevraagd? Als je de pil slikt zou je namelijk GEEN eisprong hebben dus ook geen eitjes..............hoe kan het dan dat ik dat wel heb...............?
hahaha
Brainless schreef:@Kleinvosje
Nee hoor, als je ongesteld bent als je de pil slikt heeft niks met het eitje te maken, die heb je dan niet.
Daarom kun je ook doorslikken en je menstruatie uitstellen.
(bij ziekte kan zijn dat je te weinig hormonen binnen hebt gekregen van de pil, dan maak je dus wel een eitje aan, dus dan kun je zwanger worden).
ps: Ik vind het jammer dat je zo slecht op de hoogte bent..... baarmoedermond ondoordringbaar??
daar klopt niks van. De pil zorgt ervoor dat er geen eitjes rijpen. Het sperma kan gewoon je baarmoeder in.
Door de pil wordt het slijm in de baarmoedermond dikker zodat spermacellen minder makkelijk de baarmoeder kunnen bereiken

linsim26 schreef:bij een innestelingsbloeding is het bloed wel wat rood en niet rozig.
misschien gewoon wat afscheiding?
er zijn er heel veel vrouwen die last hebben van rozige en bruine afscheiding en wat dan achteraf een innesteling blijkt te zijn. Brainless schreef:@Kleinvosje
Nee hoor, als je ongesteld bent als je de pil slikt heeft niks met het eitje te maken, die heb je dan niet.
Daarom kun je ook doorslikken en je menstruatie uitstellen.
(bij ziekte kan zijn dat je te weinig hormonen binnen hebt gekregen van de pil, dan maak je dus wel een eitje aan, dus dan kun je zwanger worden).
ps: Ik vind het jammer dat je zo slecht op de hoogte bent..... baarmoedermond ondoordringbaar??
daar klopt niks van. De pil zorgt ervoor dat er geen eitjes rijpen. Het sperma kan gewoon je baarmoeder in.
! Liins schreef:Ik denk dat alle medishe dingen uit moeten worden gezocht door een arts.. en niet door mensen van bokt!

)
sharoontje schreef:Utrolig; Er staat nergens dat ik zwanger wil worden, ik heb gezegd dat als ik zwanger ben dat het welkom is.
Het bloed nog steeds en beetje, het is niet wat ik normaal heb als ik ongesteld ben, het is een beetje roze achtig, echt van die veegjes en af en toe is het bruin. Heel apart, maar als het morgenvroeg niet weg is, bel ik de gynaecoloog van het ziekenhuis om te vragen of ik langs kan komen.