Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik pak alleen de hele dag een stukje rechterwang vast met mijn tanden

lifaya schreef:wat eet jij vandaag? "een stukje wang"
'
) Dan heb je een glad binnenkantje en is de verleiding om te gaan bijten veel kleiner! 
hahah
Red_Savage schreef:Argh, zo vervelend. Ik vind het persoonlijk nog erger dan nagelbijten. Ik bijt al zolang ik me kan herinneren de binnenkant van wangen kapot. Ook de binnenkant van mijn lippen, echt alles. Ik probeer zoveel om er mee te stoppen, maar niets heeft gewerkt. Tot aan elastiekjes om mijn pols binden toe , polsen waren uiteindelijk blauw, rood en dik, wangen nog steeds kapot. Zelfs met nagelbijten heb ik na dik 10 jaar kunnen stoppen, gewoon zomaar opeens terwijl ik daar ook heel extreem in was.
Maar dit gaat maar niet weg. Ik heb dagen dat mijn wang van binnen glad is, en dan denk ik "nou mooi, nu houden zo, wat een fijn gevoel". En dan, ik weet niet waarom, hoe of wat, maar dan zijn ze zo weer helemaal kapot. En niet een beetje. Ik scheur (sorry, eigenlijk heel onsmakelijk) hele vellen eraf, en hele gaten in de binnenkant van mijn wangen. Dan ontstaan er dus meestal ook bulten e.d, en die kunnen wel eens pijn doen, maar mijn reactie daarop is dat ik die er al helemaal vanaf moet bijten.
Volgens mij heb ik over het algemeen al geen gevoel meer in mijn wang als ik het kapot bijt, tenminste meestal voel ik er het. Alleen soms wat irritatie. En meestal is het dus ook zo dat geen enkel plekje van binnen nog heel is. Het ligt helemaal open.
Sorry voor het onsmakelijke verhaal, maar ik beschrijf het even precies zoals het is. Ik heb zoveel geprobeerd, maar ik kom er gewoon niet van af. Ik ben het nu zo zat, misschien dat mensen hier weten wat ik bedoel, en goede tips weten om er vanaf te komen?
ik schaam me er soms echt voor.. als ik zo'n velletje van mn lip trek blijft hij wel 4 dagen knalrood.. em_papillon schreef:Namelijk met het tandenpoetsen je wangen en lippen meenemen... dus alle losse velletjes er af poetsen..(zachtjes) Dan heb je een glad binnenkantje en is de verleiding om te gaan bijten veel kleiner!
Hoe verzint een mens het weer.. op zn wang gaan zitten kauwen
Ik bijt overigens ook op het vel van mijn knokkels..
hele gaten soms... aardig afgeleerd maar in stress tijden kan ik het niet laten
En als het dan geneest is heel pijnlijk en irritant omdat er dan een korstje komt en je je vingers altijd beweegt..