"Wangbijten"

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Re: "Wangbijten"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 15:28

nou aan mijn rechterwang zie je een prachtige streep, helemaal naar achter, linkerwang vooral aan de voorkant :+

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 15:31

Ik doe het ook! ik bijt het alleen niet stuk := Ik pak alleen de hele dag een stukje rechterwang vast met mijn tanden :o

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 15:32

wat eet jij vandaag? "een stukje wang"

:+

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 15:35

Majo schreef:
Zullen we allemaal een foto maken van de wangen, en wie het dan het ergste heeft, die wint een plastische chirurgie!

Dat is zonde van de prijs want ik sloop het dan toch wel weer... :+

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 15:35

Jeeeej m'n lip bloed weer :')

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 15:36

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 20:47

Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal offtopic berichten, slowchat en oneliners verwijderd. Willen jullie er op letten om ontopic te posten? Offtopic klets mag in de HuisKamer :)

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 20:49

Mijn wangen moeten er regelmatig aan geloven, mijn lippen nog vaker. Het ergste is nog dat ik mijn nagelriemen opeet. Mijn handen zien eruit alzof ze in de blender hebben gezeten :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 19:30

@ Galley: Mijne ook hoor, je bent niet de enige...

miky

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 21:00

Ik doe het ook! Eigenlijk alleen als ik zenuwachtig ben of echt diep moet nadenken, maar dan gaan mijn lippen en wangen er echt aan. :+

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 12:22

Mensjes .. ik heb een soort van oplossing... naja vermindering...

Namelijk met het tandenpoetsen je wangen en lippen meenemen... dus alle losse velletjes er af poetsen..(zachtjes :P ) Dan heb je een glad binnenkantje en is de verleiding om te gaan bijten veel kleiner! :D

Nou doe ik het nog steeds... maar misschien dat het bij sommige helpt :P hahah
Wat ook helpt bij mij is dat ik mijn lippen en wangen tegen mn tanden duw met mijn handen om nog harder en beter te kunnen bijten.. maar dat is iets waar je zelf wel op kan letten:) nu doe ik het bijna niet meer met mn handen iig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 13:55

Ik zit net op men wang te bijten zie ik opeens dit topic..

En het is idd erger dan nagebijten.. Ben sinds 2 weken gestopt met nagelbijten en dat hou ik wel vol maar men stoppen met men wangen..

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 14:03

Ik meld me hier. :+

Hier ook een fanatiek wangenbijter. :=

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 14:07

Hier nog een.. Maar dan voornamenlijk mijn onderlip.
Echt verschrikkelijk, had laatst een soort fotoshoot, op iedere foto zie je mijn afgeknaagde onderlip.. :(

Binnekant van mijn wang kou ik wel op, maar kapot gaat het niet vaak haha.. ;)

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 14:09

Red_Savage schreef:
Argh, zo vervelend. Ik vind het persoonlijk nog erger dan nagelbijten. Ik bijt al zolang ik me kan herinneren de binnenkant van wangen kapot. Ook de binnenkant van mijn lippen, echt alles. Ik probeer zoveel om er mee te stoppen, maar niets heeft gewerkt. Tot aan elastiekjes om mijn pols binden toe , polsen waren uiteindelijk blauw, rood en dik, wangen nog steeds kapot. Zelfs met nagelbijten heb ik na dik 10 jaar kunnen stoppen, gewoon zomaar opeens terwijl ik daar ook heel extreem in was.
Maar dit gaat maar niet weg. Ik heb dagen dat mijn wang van binnen glad is, en dan denk ik "nou mooi, nu houden zo, wat een fijn gevoel". En dan, ik weet niet waarom, hoe of wat, maar dan zijn ze zo weer helemaal kapot. En niet een beetje. Ik scheur (sorry, eigenlijk heel onsmakelijk) hele vellen eraf, en hele gaten in de binnenkant van mijn wangen. Dan ontstaan er dus meestal ook bulten e.d, en die kunnen wel eens pijn doen, maar mijn reactie daarop is dat ik die er al helemaal vanaf moet bijten.
Volgens mij heb ik over het algemeen al geen gevoel meer in mijn wang als ik het kapot bijt, tenminste meestal voel ik er het. Alleen soms wat irritatie. En meestal is het dus ook zo dat geen enkel plekje van binnen nog heel is. Het ligt helemaal open.

Sorry voor het onsmakelijke verhaal, maar ik beschrijf het even precies zoals het is. Ik heb zoveel geprobeerd, maar ik kom er gewoon niet van af. Ik ben het nu zo zat, misschien dat mensen hier weten wat ik bedoel, en goede tips weten om er vanaf te komen?

ik heb echt precies het zelfde als waar jij ook last van hebt :oo ik schaam me er soms echt voor.. als ik zo'n velletje van mn lip trek blijft hij wel 4 dagen knalrood..

Kitten84

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 14:11

Ik bijt ook binnenkant van mijn wond. Niet zozeer de wangen, maar meer de onderlip en soms op mijn lip.

Zodra ik velletje voel moet het weggekauwt worden

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 15:13

em_papillon schreef:
Namelijk met het tandenpoetsen je wangen en lippen meenemen... dus alle losse velletjes er af poetsen..(zachtjes :P ) Dan heb je een glad binnenkantje en is de verleiding om te gaan bijten veel kleiner! :D

Ik ga je tip vanavond meteen uitproberen! Ik gebruik de laatste tijd ook wat vaker Listerine na het tandenpoetsen... dat werkt ontsmettend, stel dat de binnenkant van je wang opeens gaat ontsteken... dan lijkt het net of je altijd de bof hebt }>

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 15:14

Pff ik heb ook een tijdje mondwater gebruikt... maar dat prikte!!!! jezus... eigenlijk gewoon alcohol in je wondjes :P

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 15:23

Klopt, maar het ontsmet wel! En je hebt daarna geen stinkwaffel meer ;)

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 15:35

Ja das waar, een bloederige stinkwaffel is niet alles :P Hoe verzint een mens het weer.. op zn wang gaan zitten kauwen :') Ik bijt overigens ook op het vel van mijn knokkels.. :P hele gaten soms... aardig afgeleerd maar in stress tijden kan ik het niet laten :P En als het dan geneest is heel pijnlijk en irritant omdat er dan een korstje komt en je je vingers altijd beweegt..

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 19:47

Ik heb er ook last van! Lippen, nagels, velletjes aan je nagels en wangen.
Ik wordt er knettergek van. Maar ik ben sinds kort gestopt met nagels bijten en de velletjes doe ik soms nog :=
Heb er Bite-ex op gedaan, werkt echt! Want dat is zo ontzettend vies, haha. En nu heb ik mooie witte randjes :D

sannnnee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 20:24

hahahaha godzeidank ben ik niet de enige!
heb het vooral met mijn lippen, de binnenkant die aan je tanden zit zegmaar. heb het met vlagen eigelijk, als ik zenuwachtig ben ofzo.
Mijn wangen zijn nooit zo vaak de klos, das moeilijker op bij te komen :o

Sylf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:50

Ik heb het op wangen, nagelbijten, maar vooral op mijn tong! En dat is pijnlijk! Ik do het vooral in stresssituaties, het begint altijd met een bolletje, velletje dat precies uitsteekt dan probeer ik dat eraf te bijten, is echter niet zo simpel om de juiste plaats vast te krijgen dus moet heel men tong eraan geloven. En net zoals jij beschrijft bijt je dan verder en verder, net een vizieuse cirkel. En pijn dat het doet!