Dikke stengels zijn vaak zó enorm aanwezig dat het gewoon té lijkt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BeautyEmily schreef:Dat deed jij toch al?
Wat ben jij irritant zeg met je reacties.
Overal weet je wel wat op he!
BeautyEmily schreef:Fiffill schreef:Misschien omdat mensen van jou amper iets mogen zeggen en de oplossing al tien keer gegeven is?
Leuk dat de mensen luisteren naar mij dan.
Lovely1 schreef:Citaat:Fouten om te vermijden:
Wil je er professioneel uitzien? Draag dan geen gekleurde mascara, zoals blauw, paars en groen.
Draag geen mascara die uitloopt of vlekt. Er zijn er genog te koop die dit niet doen. Ook hier geld weer: uitproberen.
Gebruik watervaste mascara niet dagelijks. Deze is te moeilijk om te verwijderen en kan daardoor schade aan je wimpers veroorzaken.
Breng niet teveel mascara aan. Je kunt beter laagje voor laagje aanbrengen in plaats van in 1 keer en dikke laag. Doe je dit wel, dan krijg je klontjes in je wimpers en je wimpers gaan aan elkaar plakken.
Een heel goed middel om make-up van je gezicht te verwijderen is babie-olie. Doe een klein beetje op een wattenschijfje en maak daarmee je gezicht schoon.
Hier een tip, tjah en verder er gewoon afblijven. Ik ga al pulken bij twee laagjes mascara dus ik hou mezelf ook voor... NIET PULKEN!
Verder is het helemaal jou zaak hoeveel make-up je op je gezicht plempt. Wat ik wel jammer vind is je reacties op andere mensen. Heb eens goed fatsoen om fatsoenlijk een discussie aan te gaan en niet gelijk te schreeuwen. Je bevestigd hier echt een geweldig vooroordeel wat betreft zekere "breezah" meisjes. Als je er volwassen uit wil zien gedraag je dan ook en niet zo verwend.
Fiffill schreef:Kom op meid, gedraag je niet zo als een kleuter. Beetje balletjes heen en weer kaatsen, wat wil je nou horen? We mogen niks zeggen over je mascara/wimpers maar je wilt wel advies -
BeautyEmily schreef:Jetske schreef:Nee, dat is niet waar ik weet niet overal wat op. Ik ben gewoon een beetje verbaasd dat je mensen op zo'n manier de mond probeert te snoeren en niet wil luisteren naar wat er gezegd wordt.
Ik heb toch gezegd ik hoef geen commentaar op hoeveel mascara ik op heb!
BeautyEmily schreef:Fiffill schreef:Kom op meid, gedraag je niet zo als een kleuter. Beetje balletjes heen en weer kaatsen, wat wil je nou horen? We mogen niks zeggen over je mascara/wimpers maar je wilt wel advies -
Oke dit is hilarisch!
Je wil slim doen, lees dan eerst alles goed door!
Ik hoef geen advies, ik vraag of er 'anti-pulk' mascara is!
BeautyEmily schreef:Fiffill schreef:Kom op meid, gedraag je niet zo als een kleuter. Beetje balletjes heen en weer kaatsen, wat wil je nou horen? We mogen niks zeggen over je mascara/wimpers maar je wilt wel advies -
Oke dit is hilarisch!
Je wil slim doen, lees dan eerst alles goed door!
Ik hoef geen advies, ik vraag of er 'anti-pulk' mascara is!