Welke mascara de ideale mascara ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Esgaroth

Re: Welke mascara de ideale mascara ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 10:28

Precies, zo doe ik het ook :) En dan links, rechts, links, rechts. Dus eerst het ene oog, dan het andere, dan weer de ene, en dan weer de ander. En dan pak ik de gele Maybelinne, Colloseum of zoiets :') en dan weer links, rechts en klaaaaaar! En ik zie er nog niet eens nep uit dan :D

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 10:30

L'oréal Paris en dan de dubbele mascare met eerst wit en dan zwart. Ik heb daar de goud-blauwkleurige van, deze is beter voor je wimpers en je wimpers krijgen me toch een boost... Zelf heb ik hele kleine wimpers, maar met die mascara. Dan is het echt huge! :D

Maybelline colossal volume &falsies lash effect werken voor geen meter bij mij... heb dan nog steeds kleine wimpers en je ziet eigenlijk amper het verschil met als ik geen mascara op heb..

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 11:03

Majo schreef:
Precies, zo doe ik het ook :) En dan links, rechts, links, rechts. Dus eerst het ene oog, dan het andere, dan weer de ene, en dan weer de ander. En dan pak ik de gele Maybelinne, Colloseum of zoiets :') en dan weer links, rechts en klaaaaaar! En ik zie er nog niet eens nep uit dan :D

Zo doe ik het ook altijd :) kreeg laatst de tip om je eerste laag te laten drogen.. (ondertussen doe ik dan gewoon mn haar enzo ) en dan je tweede laag.. dan pakt die veel beter! Alleen bij sommige mascara gaat het daar juist van klonteren.. Maar je hoeft wel minder keer te zwiepen :=

Die van clinique leek me ideaal omdat je het gewoon af kan spoelen met water.. :P

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 08:12

Nou zeg.. heb gister een big volume achtig ding gekocht van het etos eigen merk.. nou die is prut zeg.. pff.. t spul zit overal behalve op mn wimpers.. echt een domper.. maar op zich ook wel weer te verwachten van 3.50. Ik ga morgen of vanmiddag een goede waterproof mascara kopen.. denk dat ik er toch maar eentje koop die ik al ken.. nog laatste suggesties?? wil echt graag een goede ;(

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 08:50

Ja, ik doe idd de holle laag van het borsteltje op mijn wimpers, maar in het begin moet je blijkbaar het borsteltje toch wat extra afvegen.
En inderdaad eerst goed laten drogen voor je gaat knipperen :=
Oefening baart kunst :P

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 13:50

Jeeej heb van mijn moessie een nieuwe mascara gekregen, waterproof.. volgens mij is het die gele .. collosal.. maar dan waterproof . Maar dat zie ik vanavond als ik thuis kom :) leuk :D

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 13:55

Lancome, Hypnose. Fijne mascara en gaat erg lang mee. Dior is ook fijn maar die was 2 maanden eerder op.
Ik doe altijd eerst de bovenkant van mijn wimpers en daarna pas de onderkant, lijken ze ook langer en voller door.

Edit: Zo'n verschil in prijs vind ik het trouwens niet eens met merken als L'oreal en Maybelline. Bij Douglas heb ik altijd 10% korting met de douglascard, en dan betaal ik geloof ik iets van 23€ voor Lancome mascara. Ik koop denk ik 3 keer per jaar een nieuwe. Goedkope merken vind ik minder fijn en drogen vaak sneller uit waardoor ik er weer vaker een moet kopen. Vind ik met foundation ook, die kost 35€ van een goed merk maar daar doe ik wel bijna een heel jaar mee.
Laatst bijgewerkt door Fleurtje100 op 28-05-10 14:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 14:00

Ik vind deze het fijnst!
Afbeelding

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 15:38

Diorshow van Dior... of de Extase, maar dat is alleen fijn bij mensen die dunne wimpers hebben, zelf heb ik redelijk dikke wimpers dus dan krijg je een vals wimpereffect... en dat liever niet.
Hij is wel vrij prijzig, maar zeker zijn geld waard :)

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 12:49

Ik heb the Million Lashes , die gouden mascara van de buitenkant ;) Vind hem wel goed, maar kan beter. Gaat er niet heel snel af door zweet maar als je in de douche gaat zit alles wel onder haha maar dat is logisch. Het is geen geweldig effect bij mij, maar gewoontjes.

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 12:55

loreal telescopic mascara, kan geen ander aan tippen. Gebruik het alleen als ik een feestje ofzo heb. Anders een goedkoper merk. Puur omdat het anders te duur is!