Goede ervaring Wonderolie wbt (wimper)haargroei!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-10 18:41

Jessica schreef:
Ik vind dit echt klinken als kwakzalverij. Als er ergens geen haarzakje is of hij is beschadigd kan er medisch gezien nooit een haar groeien. Ik heb ook dunne wenkbrauwen, die mogen van mij ook wat voller maar dit geloof ik niet. Het kan misschien een haarwortel dikker maken zodat het minder snel uitvalt maar haar laten groeien, dat bestaat feitelijk niet. Ik zou graag voor en na foto's van een ieder zien die zegt dat het werkt.

Zoek maar eens op YT:
Lash Grow Challenge

Er staat een filmpje op waar iemand na een maand echt enorme wimpers heeft gekregen. Spulletje kost alleen €100,- voor een "mascara" (het ziet eruit als een mascara, dus ga maar na hoe klein de verpakking is). ;)
Is verkrijgbaar voor rond de €80,- op de Tax Free zone van Schiphol.

Mlies

Re: Goede ervaring Wonderolie wbt (wimper)haargroei!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 19:02

Ik ga dit even volgen, m'n wenkbrauwen kunnen wel een oppepper gebruiken. :)

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 19:04

Heb ook even rondgekeken op Youtube; zitten echt belovende filmpjes bij. Ga dat spul toch maar is halen, voor een paar euro durf ik dat nog wel. :D

Andante

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 23:04

Wonderolie is echt geweldig spul! Ik heb het nog niet zelf gebruikt op mijn wimpers, maar weet het van anderen (en heb het ook gezien!) dat het heel erg goed helpt!

Wat betreft paarden:

Nienkeee_ schreef:
Zou het ook bij paarden werken? :P

Ik heb het op mijn merrie gebruikt, na eerst uitgebreid te hebben getest, geen allergische of wat voor reactie dan ook gezien. Merrie heeft een litteken op haar rechter voorbeen, een smalle, kale strook. Toen heb ik een tijdje zo'n drie keer per week wonderolie gesmeerd, en er groeit niet alleen weer haar op, maar de huid is prachtig soepel en dun geworden, perfect! Het werkte ook super bij enkele kleine irritaties die ze op haar neus had (van sperriem), huid werd er mooi glad en soepel weer van. Maargoed, het werkt dus inderdaad ook bij paarden wat betreft haargroei. Zou altijd eerst even testen op een klein stukje om te kijken of het paard in kwestie er niet vreemd op reageert, maar verder zou ik het iedereen aanraden voor kale plekjes!
Het is wel erg vette troep, dus voor de manen zou ik het niet aanraden... Wat een smeerboel :P !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 10:13

Heb het spulleke zelf ook :j
En inderdaad, het voedt je wimpers waardoor ze langer/sterker worden :j Ikzelf heb nogal 'zwakke' wimpers. Ze vallen gewoon uit, zonder enige reden.
Nu ik dit gebruik zijn ze echt sterker, dikker en langer :)
Of je het nu gebruikt op de 'kale' plekjes, de korte of lange wimpers. Die wonderolie helpt.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 10:16

Maar gaan je wimpers ook echt meer krullen? Want het probleem bij mij is dat mijn wimpers recht naar beneden hangen. Zelfs een wimperkruller helpt niet echt. :P

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 10:18

Daar kan ik je over een tijdje hopelijk meer over zeggen :')

Ik heb vrij korte wimpers die rechtvooruit staan zegmaar.. krultang werkt voor 5 minuten...

Vandaag is de 2e dag dat ik het heb gebruikt (doe het om de dag) en het lijkt al of ze wat voller zijn geworden, vind het macara opbrengen ook een stuk makkelijker om te doen opeens haha

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 10:20

Ik gebruik het vandaag ook voor de 2e keer... Ga het ook om de dag gebruiken ;)

Oh en van dat voller worden heb ik nog niks gemerkt hihi. Maarja dat kan ook niet echt na één keer gebruiken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 10:22

Bij mij werkt het weldegelijk voor langer en dikker worden.
Voor krullende wimpers ... Nee :n Of daar heb ik geen ervaring mee.

Is anders een elektrische wimperkruller niks ?

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 10:24

Leg eens uit als je wilt :)

haha

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 10:27

Anoniem schreef:
Bij mij werkt het weldegelijk voor langer en dikker worden.
Voor krullende wimpers ... Nee :n Of daar heb ik geen ervaring mee.

Is anders een elektrische wimperkruller niks ?

Zou kunnen, maar wil eerst eens kijken of ik mijn wimpers zo voller/dikker kan krijgen en wellicht dat ze dan ook wat meer gaan krullen ;)

Ach zo vaak heb ik geen mascara of iets op, dus het is ook niet echt heel nodig of zo...

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 10:28

ik lees dit nu pas!

Heb het topic deels gelezen, maar kom er niet echt uit waar je dit nou goedkoop haalt :D

wie kan dit me kort toelichten? haha, lange wimpers is altijd mooi toch.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 10:28

Heb er zelf geen hoor ;)
Zag het laatst op tv, bij zo'n make over ...
Een 'normale' krultang buig je je wimpers om waardoor ze zwakker kunnen worden, waardoor je je wimpers er per ongeluk mee uit kunt trekken, waardoor ze kunnen afbrekn etc.
Het is blijkbaar een soort van kammetje die verwarmd wordt, dus je kamt je wimpers omhoog. Door de warmte van het kammetje blijven je wimpers zo staan :j
Ik denk dat je het een beetje moet vergelijken met föhnen (niet met dezelfde temperaturen natuurlijk :') ).
Al met al zou een elektrische beter voor je wimpers zijn dan de reguliere wimperkruller :j

"Je verhit dus je wimpers [wat minder beschadigbaar is als met een wimperkrullen] en duwt het BORSTELTJE net als een mascara omhoog en je kan het zo krul doen als je wilt"

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 10:29

_Sammy_ schreef:
ik lees dit nu pas!

Heb het topic deels gelezen, maar kom er niet echt uit waar je dit nou goedkoop haalt :D

wie kan dit me kort toelichten? haha, lange wimpers is altijd mooi toch.

Etos, 2,45 voor 120 ml :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 10:31

Bij de meeste drogisten hebben ze wonderolie :j
Ik had het overigens gevraagd bij de etos, maar ze kenden het niet := (en blijkbaarhebben ze het dus gewoon wel :') )

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 10:32

Anoniem schreef:
Bij de meeste drogisten hebben ze wonderolie :j
Ik had het overigens gevraagd bij de etos, maar ze kenden het niet := (en blijkbaarhebben ze het dus gewoon wel :') )

Hier stond het bij de geneesmiddelen. Ik wilde het ook gaan vragen, maar toevallig zag ik het net :p

Wij hebben overigens wel een wat grotere Etos hier...

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 10:34

Anoniem schreef:
Heb er zelf geen hoor ;)
Zag het laatst op tv, bij zo'n make over ...
Een 'normale' krultang buig je je wimpers om waardoor ze zwakker kunnen worden, waardoor je je wimpers er per ongeluk mee uit kunt trekken, waardoor ze kunnen afbrekn etc.
Het is blijkbaar een soort van kammetje die verwarmd wordt, dus je kamt je wimpers omhoog. Door de warmte van het kammetje blijven je wimpers zo staan :j
Ik denk dat je het een beetje moet vergelijken met föhnen (niet met dezelfde temperaturen natuurlijk :') ).
Al met al zou een elektrische beter voor je wimpers zijn dan de reguliere wimperkruller :j

"Je verhit dus je wimpers [wat minder beschadigbaar is als met een wimperkrullen] en duwt het BORSTELTJE net als een mascara omhoog en je kan het zo krul doen als je wilt"

oooo ik weet denk ik al wat jij bedoeld! Volgens mij heb ik dat ook wel is voorbij zien komen bij zo'n soort tellsell programma..

mhh nouja eerst maar is kijken wat de olie doet.. wie weet heb ik geen krultang meer nodig :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 10:35

De Etos hier is ook echt geen kleintje. Vroeg het aan een verkoopster. Maar die stond me aan te kijken alsof ik een alien was :') ... Kende ze niet :D
Had ook al uitgelegd dat het eigenlijk een laxeermiddel was, maar nee ;) Heb het bij een andere drogisterij gehaald.

Samm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 11:03

Hoe brengen jullie dat spul aan op de wimpers dan? Alleen de haartjes of echt vanuit de haaraanzet?

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 11:05

ik doe het met een wattenstaafje, beetje in de olie duwen en dan mn oog als een chinees trekken en dan eerst zo'n lijntje van binnen naar buiten en dan nog vanaf de wortel naar het uit einde van mn wimper

snap je het nog :')

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 11:07

Ik snap het nog hoor. :D

Is het niet handiger om het met een oud mascara borsteltje aan te brengen? Bedacht ik me ineens. :j

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 11:08

ojaa jaa dat zou idd ook wel handig zijn denk ik :oo

dat ik daar niet eerder aan had gedacht :)*

Daar kan je het ook beter mee verspreiden denk ik, die olie is best dik en toen ik het er gistere opdeed en daarna tv ging kijken zag ik steeds zo'n ''schittering'' boven mn oog, was dus die olie die in mn wimpers zat maar eigelijk een beetje te dik :=

Samm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 11:16

En brengen jullie dit sávonds aan, zodat het de hele nacht blijft zitten en dan smorgens er weer afhalen neem ik aan?

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 11:21

ik doe het er voordat ik ga slapen op en smorgens is het er meestal wel af.. niet helemaal maar ik doe dan creme op me gezicht en gewoon mascara..

Echt eraf halen doe ik niet, het meeste ''slijt'' er wel af met de dag zegmaar :)

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 11:28

Waar blijven de foto's? Ik heb zelf ook echt pielenwimpertjes.. :')