Alsnog iedereen bedankt voor de reactie's.
@ Lay, dat is opzich een vrij goede tip, afgezien van het feit dat ik in Utrecht woon, en urgentie hier nauwelijks weggegeven word. Ik zou het opzich wel kunnen proberen natuurlijk.
En tsjah die depressie is nog wel de minste van mijn problemen. De échte onbegrip zit in de psychosomatiek. Het is voor mensen die deze 'aandoening' niet hebben zo onwerkelijk om te begrijpen... ze zeggen het wel, maar je merkt op een gegeven moment echt aan de mensen van niet. Als je (weer) eens niet ergens naartoe kan komen, maar een week later wel kan paardrijden (bijvoorbeeld) maargoed..
@ Jennasilver
Probleem met mij is, is dat er een hele grote kans is dát ik het nooit helemaal achter me zal kunnen zetten. Dat is ook de reden waarom er tegen mij gezegd is dat ik waarschijnlijk nooit meer van mijn klachten af kom. Ik verdring al dingen sinds ik n jaar of 5 a 6 ben, ik wéét niet anders. En mijn psychologe denkt ook mede daardoor dat ik zoveel verdrongen heb dat het onmogenlijk is alles weer op te halen en te verwerken.
Ik heb nogsteeds niks van het UWV gehoord, but ofcourse. Als ik woensdag of vrijdag nog niks gehoord heb ga ik maar weer bellen...
En ik moet zo naar de 2e intake in het Psychosomatiek centrum. Niet echt heel veel zin in, maar wat moet, dat moet!
en dan daarna weer door naar de psycholoog. Leuk dagje joh!

Eerste intake was wel .... oké. Ik heb mensen leren kennen in mijn leeftijdscatagorie (18 - 25) met diverse en ook dezelfde aandoeningen. Héel apart om van andere mensen te horen dat ze weten wat het is ...
Dus dat is iniedergeval wel fijn.nou dat was het wel weer even voor nu

Had ik helemaal niet gezien, stom he?