Gister ochtend ben ik met vriendlief wezen sporten, we hebben 30 minuten kracht gedaan en ik heb nog steeds erg spierpijn

Ik heb getraint: alles van mn armen, schouders en rug.
net nog wel netjes mijn buikspieroefeningen gedaan!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marije__ schreef:Romy, het is niet de bedoeling dat ik droog ga trainen. Denk nl niet dat dat past in mijn leefstijl..
wat ik wil? mijn armen zijn best gespierd maar dat zie je niet, dus ik wil daar het vet wegkrijgen zodat je de spieren een beetje kan zien. verder, mijn benen slanker maken en rug&buik bijhouden. Billen pak ik soms ook mee!
Romyv schreef:Marije__ schreef:Romy, het is niet de bedoeling dat ik droog ga trainen. Denk nl niet dat dat past in mijn leefstijl..
wat ik wil? mijn armen zijn best gespierd maar dat zie je niet, dus ik wil daar het vet wegkrijgen zodat je de spieren een beetje kan zien. verder, mijn benen slanker maken en rug&buik bijhouden. Billen pak ik soms ook mee!
Beetje hetzelfde als ik dus.. armen zijn gespierd, moet niet meer worden dan word het makkelijk.. benen zij strak, billen kunnen strakkerbuikje mag ook iets vet af (heb van die love handles, vreselijk!!! Vooral omdat het ongeveer de enige plek is waar vet zit
)