BraveSpots schreef:Maar 8 weken (of zelfs 12 weken) is echt niet veel tijd om erachter te komen vind ik hoor.
Stel iemand die al verschillende jaren aan de pil is, en ook nog eens af en toe onregelmatig ongestelt is (of soms eens een maandje niet), raakt zwanger.
Nou, dan ben je zo over die 8 weken gaan als je niet zo bezig bent met mogelijke zwangerschap enzo. Het gaat tenslotte al jaren goed dus waarom anders denken...
En dan sta je daar mooi zwanger te zijn. In het ergste geval gaan ze dan naar zo'n illigale abortusdame of wat dan ook, want dat zal zeker (weer) gebeuren als je de wettelijke grens naar beneden haalt.
En dan ben je even ver als je nu bent, alleen gebeurt de abortus met véél meer risico's dan.
Ik had het ook over mijn EIGEN idee. Als je niet secuur met de pil bent kan je daar best wel eerder achterkomen. 8 weken zijn ongeveer 2 maanden. In die tijd moet je echt wel een test hebben kunnen doen toch?
Je hoeft het niet met mij eens te zijn, wordt toch gevraagt naar de meningen van andere?