inge1968 schreef:Ik heb een litteken aan de binnen kant van mijn ringvinger, ik ben toen gebeten door een hond toen ik 5 jaar oud was.
Een half jaar later weer hieraan geopereerd omdat mijn vinger was krom gegroeit dus weer een litteken erbij nu aan de binnenkant van mijn pols omdat ze hier vel hebben verwijderd om in mijn vinger te zetten.
Dit litteken op mijn vinger is ook erg lelijk maar gelukkig kan ik de vinger goed gebruiken wat eigenlijk een wonder mag heten.
Op de zelfde pols heb ik een litteken van een brandwond omdat ik de plaat van de broodoven waar ik toen werkte op mijn arm liet vallen.
Op mijn linker boven arm heb ik 2 kleine littekentjes omdat de gynaecoloog die bij mij de inplanon had gezet dit onder mijn spier had gedaan en deze er niet gewoon uit gehaalt kom worden na 3 jaar.
Ik maak helaas lelijkt littekens ik kan nu na 35 jaar nog precies zien hoeveel hechtingen er in mijn pols zijn gegaan na het verwijderen van het stuk huid.
Een littekentje op mijn bovenlip na het verwijderen van een wratje.
Een op mijn andere ringvinger (de knokkel)mijn broer en ik (nog klein)mochten papier knippen ik met de kinder schaar hij met de grote je raad het al dat was geen papier maar mijn vinder die er tussen zat
Jemig, dat je het na 35 jaar nog kunt zien is wel pech hebben zeg... Ben blij dat mijn huid niet zo gevoelig is...