Ik heb het even opgemeten:mijn linkerringvinger is evenlang als mijn rechterwijsvinger en mijn rechterringvinger is evenlang als mijn linkerwijsvinger..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb langere wijsvingers dan ringvingers
Rechts is mn ringvinger echt een een heel stuk korter!
SB_Beessie schreef:Ringvinger 1 cm langer

), mensen met een langere ringvinger hebben een verhoogde kans op artritis, meer testosteron (in ieder geval is het gehalte testosteron waaraan ze zijn blootgesteld in de baarmoeder hoger, in lichaam is alleen bij mannen aangetoond) en zijn vaak wat artistieker/muzikaler aangelegd. Volgens google dan. Volgens Yahoo ben je -waarschijnlijk- homoseksueel geaard als je ringvinger langer is dan je wijsvinger, haha!
Wie heeft er nog toevoegingen?
hahah iemand die hier lesbiesch en een een langere ringvinger heeft ??
maar niet lesbisch hahaha 
Andante schreef:SB_Beessie schreef:Ringvinger 1 cm langer
De mijne ook, heb het even nagemeten. Klopt eigenlijk ook wel, heb een heleboel trekjes die dus niet typisch vrouwelijk zijn... Slechte multitasker bijvoorbeeld.
En natuurlijk ook nog gegoogled (), mensen met een langere ringvinger hebben een verhoogde kans op artritis, meer testosteron (in ieder geval is het gehalte testosteron waaraan ze zijn blootgesteld in de baarmoeder hoger, in lichaam is alleen bij mannen aangetoond) en zijn vaak wat artistieker/muzikaler aangelegd. Volgens google dan. Volgens Yahoo ben je -waarschijnlijk- homoseksueel geaard als je ringvinger langer is dan je wijsvinger, haha!
Wie heeft er nog toevoegingen?