Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Romili schreef:kohtje schreef:Ik heb kort haar omdat het jonger en vlotter staat. Heb het wel eens laten groeien maar het stond echt zo armoedig.
Ligt eraan of je handig bent met haren....
Als je het leuk opsteekt of iets anders kun je er ook leuk/vlot uitzien....
_vivi_ schreef:Ha dit is iest wat mij ook vaak opvalt, zodra ze mama worden hup alles eraf...
Frank schreef:_vivi_ schreef:Ha dit is iest wat mij ook vaak opvalt, zodra ze mama worden hup alles eraf...
Ja, want dan hoeven ze niet meer aantrekkelijk te zijn! De buit is binnen * Duikt en rent weg*
Daarom zijn veel surinaamse vrouwen zo dik NADAT ze kinderen hebben gekregen
Dan scheelt dat uiterlijk hun niet meer echt
Abeltje77 schreef:Dat kort haar minder werk is dan lang haar ben ik het niet mee eens. Kort haar is -als het goed is- echt in een kapsel geknipt. En dat moet elke dag gestyled worden.
Met lang haar heb je altijd een snelle uitvlucht: laten hangen en een speld erin. (hoeft niet eens een staartje te zijn). In de zomer laat ik mijn lange haar ook vanuit de douche gewoon drogen, zonder fohn oid. Dat is met een kort kapsel ook vaak onmogelijk, want dan zit het vaak nergens naar.
Ik heb in m'n leven al heel wat kapsels gehad, van tot op mijn billen tot boven m'n oren en weer terug. En momenteel is het weer lang.