Nieuwe trend, lens in je kin..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

astridelise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 12:45

Ik begrijp nooit zo goed waarom iemand zichzelf dit aandoet. Als je nog een mooie huid hebt ziet het er prima uit, maar iedereen wordt ouder met rimpels en uitgezakte velletjes en dan ziet het er niet meer zo mooi uit. Ik vraag mij ook altijd af wie dit soort vreemde versieringen bedenkt.

Tamara_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 12:45

Captain

Re: Nieuwe trend, lens in je kin..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 12:49

Een grote op je buik is ook wel leuk! :)) Kun je je voedsel volgen!

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 12:52

bah bah bah afschuwelijk

Madeliefjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 12:54

Geloof dat dit niet zo aan mij besteed is. Heb zelfs niet eens gaatjes in mijn oren. Het idee alleen al. Laat staan dit. BRRRRRRRR.

Maar ieder zijn eigen keuze hoor!

astridelise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 12:55

Hannah_Menno schreef:

En dan gelijk 1 in je schedeldak om de rare hersenkronkels te zien. ;)

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 13:44

tjitze

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 13:46

IEEEUW... :P
Wie wil dit nou weer... En wat als er een gaatje in komt? Dan loopt alles er zo uit *D

Sanne_gm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 13:54

Oh wat is dit smerig zeg, haha dat gat in je buik.. Lig je in je bikini op het strand, lopen er mensen voorbij die kunnen meegenieten van je buik inhoud. Nou mij niet gezien, overigens vind ik het wel een eng idee een lens in je kin. En hoezo verminking van je gezicht als je het mij vraagt? :o

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 14:25

CCindy schreef:
xDramaQueen schreef:
ik vind dat er te snel "ziek" word geroepen, dan is alles wat uniek en zichzelf is "ziek"...

leven en laten leven mensen!

wanneer noem jíj dan iemand ziek? :')

nou volgens mij liggen de zieke mensen in het ziekenhuis..

kan zijn dat ik me vergis hoor...

dat mensen anders zijn dan dat de mensen hier eigenlijk willen wil nog niet zeggen dat ze ziek zijn?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 14:30

IcePrincess schreef:
Ik ken ook iemand die zo'n grote plug in zijn lip heeft, meestal zit er een dichte in maar soms ook een glazen zodat je zijn tanden ziet. Helemaal niks nieuws en ik snap al helemaal niet waarom dit in een krant zou moeten staan :+ .

Idd, ik snap ook niet dat zoiets in de krant moet. Nieuw is het zeker niet, en het lijkt me sterk dat dit een trend gaat worden...
Mij niet gezien, ik vind het vreselijk. Heel charmant, zie je al je eten zitten. :')

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 14:31

Afschuwelijk vind ik het.

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 14:36

:r

Gatver, wat ontzettend goor. Nooit dat dit een trend in Nederland gaat worden, hoop ik.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 14:40

En ik maar denken dat Nederlanders zo open minded waren, jammer hoor. -O- Ik heb 12 mm in beide oren en er lopen in Nederland ook mensen rond met kleine lipplates. Ik Amerika lopen er meer mensen rond die zoiets hebben, een lipplate is niks voor mij maar de meeste mensen die zoiets doen denken en goed over na en hebben ook redenen om dit te doen. Je hebt ook gesloten sieraden hiervoor btw.

http://bmezine.com/pierce/05-lips/B0011 ... titled.jpg
http://bmezine.com/pierce/05-lips/A9123 ... titled.jpg
http://bmezine.com/pierce/05-lips/A9122 ... 8-lolz.jpg

Hier kijk ik niet meer gek van op :n , reacties zoals onderstaande echter wel.

dierfysio schreef:
sommige mensen zouden écht tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden, en meer zeg ik er niet over....

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 14:44

Het ziet er echt vreemd uit, kan je wel normaal je mond bewegen met zo'n ding?

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 14:44

Volgens mij is dit één grote grap. Normaalgesproken kan je je ondertanden niet zien als je je mond dicht hebt.

Als de foto zou kloppen, zou ze haar kaken van elkaar moeten hebben, maar haar mond zit nog dicht (of het zou door dat ding moeten komen, maar dan moet je er wel héél veel voor over hebben _O- )

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 14:47

Nu je het zegt,lijkt het idd. wel een grote grap.
De ondertanden zitten idd. wel erg laag,als je goed kijkt.
En zie ik nou bovenin 2 snijtanden zitten?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 14:49

Ik vind piercings best mooi, maar met mate. Anders vind ik het gewoon verminking, zo zonde. Maar het kan nog veel erger dan die lens natuurlijk (die ik niet zo heel bijzonder vind, dat zie je wel vaker)....

Ik weet niet of jullie Pauly Unstoppable (toepasselijke naam) kennen, maar brrr dat vind ik dus drie keer niks;
http://image3.club.sohu.com/pic/06/82/y ... 07e058.jpg

Elaine Davidson, over de 6000 piercings (en daarmee ook recordhouder dacht ik);
http://bodypiercingzuilen.nl/wp-content ... -woman.jpg

Ik vind het niks. :n

Deze man is ook zo bizar, die ziet eruit als een kat.
http://img.thesun.co.uk/multimedia/arch ... 73701a.jpg

En Lucky Diamond Rich, die zit helemaal onder de tattoo's, dat ziet er ook apart uit... moet zeggen dat ik dat dan nog wel wat vind hebben omdat het behoorlijk 'egaal' is.
http://studentsmetro.com/fun/dat/542/lu ... d-rich.jpg

Dit vind ik persoonlijk een van de bizarste tattoo's. Waarom zou iemand zoiets doen?
http://2.bp.blogspot.com/_8q7Ia2UqfKI/S ... 400/03.jpg

Het is maar wat je mooi vind maar ik kan het me echt niet voorstellen dat je jezelf zoiets aandoet... Zouden er mensen zijn die het echt aantrekkelijk vinden? Ik zou niet snel op iemand vallen die een hoofd heeft als een schedel of een kat.... los daarvan, volgens mij krijg je echt nooit meer normaal werk. Ja, je zou bij een freakshow kunnen gaan maar of dat nou zo leuk is (alhoewel de personen in kwestie dat misschien juist wel wat vinden). Ik weet het niet, alleen dat ik het vreselijk vind.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-02-10 21:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto's in link gezet

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 14:51

Brrr, ik krijg er echt de koude rillingen van..Waarom, waarom, waarom zou je in hemelsnaam jezelf zo iets aan willen doen? Zo een lelijk ding onder in je kin.. En waarom je jezelf zo wil pijnigen...Zowiezo vraag ik me af, hoe je in hemelsnaam je mond nog fatsoenlijk open kunt doen, met zo een ding door je kin...

edit: kind maar even veranders in kin :o
Laatst bijgewerkt door Amanda_T op 07-02-10 15:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 14:52

BBreedveld schreef:
Volgens mij is dit één grote grap. Normaalgesproken kan je je ondertanden niet zien als je je mond dicht hebt.

Als de foto zou kloppen, zou ze haar kaken van elkaar moeten hebben, maar haar mond zit nog dicht (of het zou door dat ding moeten komen, maar dan moet je er wel héél veel voor over hebben _O- )

Er is geen weefsel weggenomen he, deze mensen hebben eerst een normaal labretsieraad of ringetje gehad en gaan dan bijvoorbeeld elke maand 1 mm groter. Er gaat helemaal geen weefsel verloren dus de onderlip komt hoger te liggen.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 14:57

Amanda_T schreef:
Brrr, ik krijg er echt de koude rillingen van..Waarom, waarom, waarom zou je in hemelsnaam jezelf zo iets aan willen doen? Zo een lelijk ding onder in je kin.. En waarom je jezelf zo wil pijnigen...Zowiezo vraag ik me af, hoe je in hemelsnaam je mond nog fatsoenlijk open kunt doen, met zo een ding door je kind...

Haha, d'tje teveel... flauw. :')

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 15:00

Hannah_Menno schreef:

_O-

Niets voor mij overigens.. :')

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 15:10

ik vind piercings en tatoo's wel mooi maar met mate
een kleine geeft meer van je zelf weer maar als je er erg veel van hebt dan denk ik ook op een gegeven moment ja het is maar wat je zelf mooi vind

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 15:16

Nou ik denk dat somigge mensen hier ook wel het 1 en ander te zeggen zouden hebben over mij.
Ik zit behoorlijk vol met tattoo's en ik heb ook een aantal piercings.
Dat je het niet mooi vind kan ik begrijpen maar om iemand nou gelijk ziek te noemen.
Een pedofiel vind ik zie maar iemand die zijn lichaam versierd moet dat toch fijn zelf weten.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 15:24

Het is maar net wat je gewend bent denk ik Authentic. Voor jou is dat niks nieuws meer, ik zou toch even vreemd opkijken zou ik zo iemand zien.

Dat dit nep is doordat het er raar uitziet hoe de tanden staan, het is echt niet nep. Het vervormd allemaal een beetje doordat de lip omhoog geduwd wordt. Soort optische illusie wordt 't.