Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hannah_Menno schreef:Een grote op je buik is ook wel leuk!Kun je je voedsel volgen!
CCindy schreef:xDramaQueen schreef:ik vind dat er te snel "ziek" word geroepen, dan is alles wat uniek en zichzelf is "ziek"...
leven en laten leven mensen!
wanneer noem jíj dan iemand ziek?
IcePrincess schreef:Ik ken ook iemand die zo'n grote plug in zijn lip heeft, meestal zit er een dichte in maar soms ook een glazen zodat je zijn tanden ziet. Helemaal niks nieuws en ik snap al helemaal niet waarom dit in een krant zou moeten staan.
dierfysio schreef:sommige mensen zouden écht tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden, en meer zeg ik er niet over....
BBreedveld schreef:Volgens mij is dit één grote grap. Normaalgesproken kan je je ondertanden niet zien als je je mond dicht hebt.
Als de foto zou kloppen, zou ze haar kaken van elkaar moeten hebben, maar haar mond zit nog dicht (of het zou door dat ding moeten komen, maar dan moet je er wel héél veel voor over hebben)
Amanda_T schreef:Brrr, ik krijg er echt de koude rillingen van..Waarom, waarom, waarom zou je in hemelsnaam jezelf zo iets aan willen doen? Zo een lelijk ding onder in je kin.. En waarom je jezelf zo wil pijnigen...Zowiezo vraag ik me af, hoe je in hemelsnaam je mond nog fatsoenlijk open kunt doen, met zo een ding door je kind...