Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DarkDreamer schreef:Normaliter heb ik een heel vet voorhoofd en een vette kin. Mijn wangen en neus zijn minder. Maar, mijn huid is dus ook vrij snel droog..En nu rond mijn neus en mond dus helemaal dankzij mijn medicijnen. Als het echt te droog word krijg ik weer gigantische uitslag.
Wat voor huidtype heb ik dan?
xSaarSaar schreef:Ik heb eigenlijk nooit puistjes, maar mijn moeder (jaja) had er laatst 1.
Die had er meteen toen ze hem ontdekte van dat spul opgesmeerd, een soort steen. Mannen gebruiken het met scheren, om voor zachtheid te zorgen. Ik weet niet hoe het heet
Maar het was na 1 dagje uitgedroogd en verdwenen.
Ik weet alleen niet of dit ook helpt voor veel puistjes.
Majo schreef:Slakkenslijm hoef je toch ook niet te kopen?
Gewoon een uit de tuin plukken en langs je gezicht wrijven
Barvrouwke schreef:xSaarSaar schreef:Ik heb eigenlijk nooit puistjes, maar mijn moeder (jaja) had er laatst 1.
Die had er meteen toen ze hem ontdekte van dat spul opgesmeerd, een soort steen. Mannen gebruiken het met scheren, om voor zachtheid te zorgen. Ik weet niet hoe het heet
Maar het was na 1 dagje uitgedroogd en verdwenen.
Ik weet alleen niet of dit ook helpt voor veel puistjes.
Wat? Aluin? een soort waxblokje?
Marijee schreef:Barvrouwke schreef:Velen van julle hebben het over de 3 stappen vna clinique.
maar nu kwam ik deze tegen, speciaal tegen puisten...
Is dat niet een beter idee dan?
http://www.insidelux.com/wp-content/uploads/2009/10/Clinque-Anti-Blemish-Solutions-3-Step-System-luxury-skin-care-beauty-11.jpg
dat is het zelfde volgens mij? het ligt aan het huidtype welke je krijgt zegmaar.