Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gohya schreef:Het woord coma heb ik niet gehoord in het ziekenhuis,maar als er geen enkel reflex is zegt mij dat genoeg.
Iemand in coma geeft geen enkel reflex af.Mijn zoon was ook helemaal "verlamd",helemaal slap.Pakte je zijn arm op,viel die met een plof neer.Als je in de monikskap spier flink knijpt geeft iemand die bewusteloos is een krimp in het gezicht,iemand in coma niet.Zijn hartslag was in het ziekenhuis 100 slagen per minuut.Ze zouden hem ook in eerste instantie naar de kinder afd. brengen met bed,want daar was nog een plekje vrij.Waarschijnlijk was die plek ook weer bezet en werd zijn bed naar een behandel kamer gereden,daar kon hij liggen.Kijk ik snap heus wel vol is vol,maar om dan maar iemand zonder verder onderzoek naar huis te sturen?gaat wel erg ver vind ik.
Er was duidelijk [voor mij] iets mis gegaan in de hersenen.
Zodra ik meer weet v.d. H.A. horen jullie het ook.
gohya schreef:Mocht dit weer een keer gebeuren moet ik een afspraak maken bij de neuroloog.
Misschien heeft iemand dit ook mee gemaakt,of in zijn of haar omgeving.
Zou ik het graag willen horen,want ik vind eigenlijk dat ze hem iets te vroeg naar huis hebben gestuurd zonder zijn hersenen na te kijken.
) want ik wilde gewoon rust. Was doodmoe (uit de EEG kwam ook oververmoeide hersens uit) had knallende koppijn en moest ook om de 2 uur wakker gemaakt worden om niet weer zo ver weg te kunnen zakken.
Ik was ook bang om te gaan slapen en weer ergens anders wakker te worden. Het gevoel dat je niet weet wat er is gebeurd is echt verschrikkelijk.gohya schreef:Een hele rare vraag, maar je vertelde dat hij helemaal slap was. Liet hij ook zijn urine en stoelgang lopen?
Nee "Delphi" hij liet geen urine of zijn stoelgang lopen.
Dit vroeg de arts ook al.
De enige beweging die hij gaf was zijn hoofd van links naar rechts draaien [af en toe]en een krampachtige pijn trekking geven over zijn hele lichaam en in zijn gezicht.
Ook zag je zijn oogleden bewegen,knipperen zeg maar,de ogen bleven wel gesloten al die tijd.