Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Maar echte plukken haar op schouders, rug, billen en borst vind ik niet zo sexy

maar ik zou hem niet minder leuk vinden als hij het wel heeft. Ik bedoel, om een beetje haar ga ik echt niet iemand afwijzen 
Pletje123 schreef:Een beetje borsthaar vind ik ook wel hipMaar echte plukken haar op schouders, rug, billen en borst vind ik niet zo sexy
![]()
En ow ja, een platte kont is ook niet je van het
EDIT: wat me te binnen schiet: toen mijn vriendinnen en ik een jaar of 16 waren vonden we zo'n lijntje van zijn navel naar beneden héél erg kicken whaha!

, maar het uiterlijk wil toch ook wat hoor! Pletje123 schreef:Hahaha jaa een stairway to heaven, volgens mij noemden wij dat ook zo
En nog erger: onze gymleraar had een super strak lijf en een leuke kop. Toen hij op een dag in de rekstokken hing om voor te doen wat wij moesten doen, kwam er een stukje buik met zo'n stairway to heaven tevoorschijn. Drie keer raden hoe de dames uit de klas zaten te kijken haha
Mijn ex had het. Heerlijk! Mijn huidige Hubbie niet, maar we wachten af.. Misschien komt het nog 
Mloei schreef:Pletje123 schreef:Hahaha jaa een stairway to heaven, volgens mij noemden wij dat ook zo
En nog erger: onze gymleraar had een super strak lijf en een leuke kop. Toen hij op een dag in de rekstokken hing om voor te doen wat wij moesten doen, kwam er een stukje buik met zo'n stairway to heaven tevoorschijn. Drie keer raden hoe de dames uit de klas zaten te kijken haha
Haha ik hou ook van BorsthaarMijn ex had het. Heerlijk! Mijn huidige Hubbie niet, maar we wachten af.. Misschien komt het nog
Wij noemen (nog steeds) zo'n randje haar een bospaadje..![]()
En hij heeft zo'n lief karakter. Skattie.
) en blauwe ogen
Hij is 'klein'. Hij is 'maar' 1.76... Hij heeft borsthaar, iets wat ik vroeger heeeeel vies vond.
Hij is gewoon lief, en romanties en zacht. Hij si gewoon een schatje
Hij maakt me blij. En waarom? Geen idee... Het is gewoon zo
Citaat:Liefde op het eerste gezicht heeft met het uiterlijk te maken.
Maar je kan heel lang met iemand omgaan wara je niks in ziet.
En toch ineen sverliefd worden.
Door de manier van doen van die persoon en dan is het verliefd op het innerlijk.
Uiteindelijk blijft naar mijn idee die verliefdheid/Houden van over.
Anngezien je van een mooi bord niet kan eten
(en hij heeft natuurlijk de liefste ogen van de hele planeet
)
maar wel lief.