Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. 
Shadow0 schreef:Machonito schreef:en van natuurlijke producten niet.
tot nu toe dan
En dat is dus het punt: tot nu toe niet. Het is verstandig om uberhaupt op te blijven letten en er niet zonder meer van uit te gaan dat natuurlijk goed is, en niet natuurlijk niet.
pmarena schreef:Dat verhaal over Aspartaam doet al een paar jaar zijn rondje , wat er precies van waar is is mij nog niet duidelijk eigenlijk.
Maar veel last zal ik er niet van hebben , ik vind Aspartaam namelijk echt GOOR.
Proef het direct als die zooi ergens inzit , m'n slikreflex doet het spontaan niet meer
Pas ook weer , denk je dat je een pak lekkere vruchtenyoghurt hebt...neemt een hap...getver Aspartaam !!
Zoeken op het pak en ja hoor : gegarandeerd dat het erop staat.
Bij frisdranken , sapjes en andere dingen proef je het ook meteen , smaakt zo chemisch als wat , blegh.
ZO zonde , dan verheugde je je er helemaal op en bij de eerste hap / slok of zelfs nog maar binnen ruik-bereik detecteer je die rommel al , bah
annebe schreef:Dat aspartaam slecht is en gevaarlijk kan zijn dat werd mij als kind al verteld, maar gelukkig komen er nu steeds mee bewijsmaterialen naar buiten wat het met je doet.
Word tijd dat ze dit spul eens gaan verbieden!
Lange leve stevia en oerzoet.
Ik hou het bij rietsuiker (met mate), af en toe honing en zo nu en dan maple syrup om mijn thee een beetje op te leuken.
_Tara_ schreef:Waarom is 30% minder zout brood dan duurder als er alleen maar 30% minder zout in zit? Ik heb 't wel eens gegeten. Vond 't nou niet echt anders smaken. Zal er binnekort nog eens naar kijken als ik in de winkel ben.
Natuurlijk gaan ze jou op jouw studie vertellen dat aspartaam niet kankerverwekkend is bij normaal gebruik. Als ik op mijn studie, Biomedische wetenschappen, vraag wat ze van accunpunctuur vinden, krijg ik ook te horen dat dat onzin is. Mij heeft 't iig wel geholpen.
Over dat zwarte spul wat ze over die worst smeren. Ik heb dit op tv gezien en ze noemden het rookextract. Als het ware dus gewoon vloeibare rook. En dat zit dus in mijn lichaam? Dat zou ik gewoon kunnen eten zonder er ziek van te worden uiteindelijk? Nee dankjewel.
Het gaat puur om de stoffen en wat ermee in je lichaam gebeurd. Dan zouden ze me ook niet vertellen dat je, wanneer je veel melk drinkt, prostaatkanker kan krijgen, nee sorry, dat vind ik de meest idiote reden die ik ooit heb gehoord.Silletje schreef:http://journals.lww.com/jneuropath/Abst ... _to.2.aspx
Mischien interessant om eens te lezen.. Dit komt van een wetenschappelijke website.
Machonito schreef:ik snap niet dat het hier een goed gekeurde product is.
terwijl het eigelijk zo slecht is.
Dat hadden ze vrij snel door. Een stof die zoet smaakt, maar geen caloriën heeft. Kun je natuurlijk flink aan verdienen.
per ongeluk wat van je potlood gekauwd, och. Maar een slok uit een blik nemen is niet zo gezond.
Machonito schreef:hoe kunnen we nou zo krijgen dat dit product de handel uit gaat.
of moeten eerst nog meer mensen ziek worden.