Cheetahfan schreef:Ben weer terugBinkieDusty schreef:Ook voel ik andere mensen aan. Ik weet wanneer iemand liegt, zenuwachtig is, onbetrouwbaar, of juist niet. Mensen vinden het vaak moeilijk om contact met mij te maken, vanwege mijn uitstraling (nog steeds weet ik niet wat er mis is met mijn uitstraling.. Voor mijn gevoel straal ik echt wel uit dat ik heel lief en schattig ben)
Mensen die eenmaal contact met mij hebben gelegd, voelen zich meteen vertrouwd en veilig bij mij.. Heel vreemd allemaal..
Heb ik ook!
Zo hoor ik het van andere mensen, vind het een beetje ego om over mezelf te zeggen:
Je hoort niet bij het 'clubje' zegmaar, mensen hebben geen vat op je.
Je bent erg sociaal, soms lijkt het alsof ik met een volwassene praat(En of dat nou een compliment of een belediging is
)
Ik weet niet of mensen het moeilijk vinden om contact met mij te maken, maar soms heb ik wel zo'n gevoel.
Ja inderdaad. Krijg ook altijd te horen "Wat ben jij al volwassen en verstandig voor jou leeftijd" Vanaf mijn 13e dan he
En inderdaad, mensen vertrouwen mij ook altijd meteen en vertellen mij altijd hun problemen..
Heb eigenlijk nooit precies geweten wat dit inhoudt, daarom vind ik het ook heel erg fijn om erover te praten

)
:
(En of dat nou een compliment of een belediging is 
dat kan ik ook. ook hoofdpijn bij mijn moeder enz.