Wie heeft er nog meer een gave ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BinkieDusty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 21:22

Cheetahfan schreef:
Ben weer terug :D

BinkieDusty schreef:
Ook voel ik andere mensen aan. Ik weet wanneer iemand liegt, zenuwachtig is, onbetrouwbaar, of juist niet. Mensen vinden het vaak moeilijk om contact met mij te maken, vanwege mijn uitstraling (nog steeds weet ik niet wat er mis is met mijn uitstraling.. Voor mijn gevoel straal ik echt wel uit dat ik heel lief en schattig ben :P )
Mensen die eenmaal contact met mij hebben gelegd, voelen zich meteen vertrouwd en veilig bij mij.. Heel vreemd allemaal..

Heb ik ook!
Zo hoor ik het van andere mensen, vind het een beetje ego om over mezelf te zeggen :o :

Je hoort niet bij het 'clubje' zegmaar, mensen hebben geen vat op je.
Je bent erg sociaal, soms lijkt het alsof ik met een volwassene praat :Y) (En of dat nou een compliment of een belediging is :Y) )

Ik weet niet of mensen het moeilijk vinden om contact met mij te maken, maar soms heb ik wel zo'n gevoel.

Ja inderdaad. Krijg ook altijd te horen "Wat ben jij al volwassen en verstandig voor jou leeftijd" Vanaf mijn 13e dan he :+
En inderdaad, mensen vertrouwen mij ook altijd meteen en vertellen mij altijd hun problemen..
Heb eigenlijk nooit precies geweten wat dit inhoudt, daarom vind ik het ook heel erg fijn om erover te praten :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 21:22

Ik heb geen gave maar ik vind het erg interessant om die allemaal van jullie te lezen...

Ik ben ook heel erg bang voor de dood...is er iemand van jullie die mij kan overtuigen dat ik dat niet hoef te zijn? :')

Stemmen horen lijkt mij dus wel creepy. :=

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 21:23

spitenmazz schreef:
eenitraM schreef:
Ik. Ik kan stralen. Spierpijn wegnemen met mijn handen enz.

:j dat kan ik ook. ook hoofdpijn bij mijn moeder enz.
nooit geweten dat dat stralen heet, dacht altijd dat het puur toeval was maar dan is het wel heel vaak puur toeval nou.

Ja mijn moeder noemt het stralen.

Heb ook altijd koude handen. Als ik iemand spierpijn en jaa hoofdpijn probeer weg te halen voel ik het helemaal, onbewust, naar mijn ellebogen en schouders stromen. Heel raar en soms best pijnlijk[/quote]

Dit kan mijn buurvrouw ook, en zij voelt dan ook echt die energie naar haar ellebogen gaan enzo, en ze schud het dan van haar af als het klaar is

Lieke__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 21:25

Citaat:
:j dat kan ik ook. ook hoofdpijn bij mijn moeder enz.
nooit geweten dat dat stralen heet, dacht altijd dat het puur toeval was maar dan is het wel heel vaak puur toeval nou.

Ja mijn moeder noemt het stralen.

Heb ook altijd koude handen. Als ik iemand spierpijn en jaa hoofdpijn probeer weg te halen voel ik het helemaal, onbewust, naar mijn ellebogen en schouders stromen. Heel raar en soms best pijnlijk[/quote]

Dit kan mijn buurvrouw ook, en zij voelt dan ook echt die energie naar haar ellebogen gaan enzo, en ze schud het dan van haar af als het klaar is[/quote]

Mijn moeder doet dit ook, maar dat heet reiki geloof ik.
Ik was van de zomer in Bulgarije en in slaap gevallen in de zon op een bed. M'n hele lichaam deed pijn toen ik wakker werd, dat ik er gewoon ziek van werd. Hoppa, mams bellen of ze reiki wilt geven en ja hoor, pijn is weg.
Heel bijzonder vind ik dat, zou het ook wel willen doen!

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 21:26

BinkieDusty schreef:
Ja inderdaad. Krijg ook altijd te horen "Wat ben jij al volwassen en verstandig voor jou leeftijd" Vanaf mijn 13e dan he :+
En inderdaad, mensen vertrouwen mij ook altijd meteen en vertellen mij altijd hun problemen..
Heb eigenlijk nooit precies geweten wat dit inhoudt, daarom vind ik het ook heel erg fijn om erover te praten :)

Ja ik ook :+
Ben alleen nu 13, jij 21 :')

@Bellatrix

Voor de dood hoef je niet bang te zijn!
Echt niet, heb zo'n gevoel dat je dan gewoon echt vrede met jezelf hebt. :+
Ik kan je natuurlijk niet helemaal overtuigen, maar toch!

BinkieDusty

@ Bellatrix, nee sorry, ik kan wel erover mee praten om wel bang voor de dood te zijn, want dat heb ik dus ook :P

Stemmen horen van mensen die je niet ziet lijkt mij idd ook heel eng.

Dat stralen, misschien moet ik me daar eens in gaan verdiepen, kan mijn moeder wel als proefkonijn gebruiken :+

Nanne

Bellatrix schreef:
Ik heb geen gave maar ik vind het erg interessant om die allemaal van jullie te lezen...

Ik ben ook heel erg bang voor de dood...is er iemand van jullie die mij kan overtuigen dat ik dat niet hoef te zijn? :')

Marlies :+:

Ik ben juist helemaal niet bang voor de dood eigenlijk.. Vroeger wel..

Nu vind het iets vredigs en rustigs hebben.. Ik spoor dan ook niet en heb mijn eigen uitvaart al helemaal vast staan en zelfs een soort van testament opgemaakt.

Je moet zo denken, op het moment dat je geboren word staat al vast wanneer je gaat sterven. Je kan er niks aan doen, het gebeurt toch.. Soms vroeg, soms na een lang leven.. Maar het staat vast dat het gebeurt. En tot die tijd kan je in angst leven van het wanneer, maar je kan ook genieten van elke dag die je nog wel hebt! :j

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 21:27

Ik vind het eigenlijk niet fijn om aan iemand te vertellen, zo voelt het veel veiliger :o
Ik heb een keer aan mijn moeder verteld dat diegene zij dat ik veel energie uitstraalde.
Toen reageerde ze dat niet iedereen dat kan en dat ik er mee uit moet kijken, en dat ik niet te veel onder de indruk moet raken. Verder nooit meer iets over verteld.

Vind het wel leuk om er over te praten, en er meer over te weten te komen :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Wie heeft er nog meer een gave ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 21:30

Nans! :+:

Jij ook hier?

Ik begrijp ook wel hoe het zit maar nu 'besta' je zeg maar en ik ben er zo bang voor dat er dus niets is op het moment dat je doodgaat. En dat je dus gewoon verdwijnt...in het niets...en je dus niet meer....tja....bent zeg maar. :')

BinkieDusty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 21:31

Als je echt iets hebt, dan moet je ervoor open staan. Geloof mij daar maar in. Je hoeft er niet teveel mee te doen, als je er maar wel open voor staat. Anders krijg je er alleen maar last van :) En praten helpt echt, maar dan wel met mensen zoals dit topic, die er zelf ook iets van hebben :) ervaringen uitwisselen helpt ook om jezelf beter te voelen "Je bent niet alleen" :)

Lieke__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 21:32

Bellatrix schreef:

Moahh, het valt wel mee hoor die stemmen ;)
Je went eraan! En zoalng ik ze niet zie, vind ik het prima ;)

Ik heb wel van iemand gehoord dat ik heel spiritueel ben, maar dat ik dat draadje verbreek, omdat ik er niks mee te maken wil hebben.

Ik heb ook een keer een schim van een boer gezien, heel raar! M'n zusje vond het een beetje eng!

beestenfreak

ik denk niet dat ik echt een gave heb. wel heb ik soms voorspellende dromen en vaak deja-vu's. ook heb ik een periode gehad dat ik antwoorden kon 'voorspellen', vooral met nummertjes. nu weet ik redelijk vaak wat mensen gaan zeggen. ook heb ik toen ik klein was in frankrijk een tekening gemaakt van een vis die uit het water sprong, en een paar dagen later reden we langs een bord met dezelfde tekening :+
ik vind het wel toevallig dat mijn vader op mijn leeftijd ook heel vaak deja-vu's had. mijn moeder heeft regelmatig voorspellende dromen, en mijn oom heeft laatst verteld dat hij sinds een paar jaar geesten ziet. er zit dus wel iets in de familie :P
ik kan trouwens ook lang zonder adem in een zwembad. gewoon lekker drijven en ontspannen.....
Laatst bijgewerkt door beestenfreak op 11-01-10 21:35, in het totaal 1 keer bewerkt

cmatthijssen

Ik vertel het ook bijna nooit aan iemand!! en als ik dat wel doe is het via msn of zoiets.

het blijft moeilijk om er zo over te praten met iemand, waarschijnlijk omdat veel mensen je niet zullen begrijpen!

ik vind het zelf altijd leuk om te horen wat andere kunnen, en kijken of je het zelf misschien ook wel onbewust kan.

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 21:36

Ik zou niet teveel over de dood nadenken, word je alleen maar banger van.
Al zou je verdwijnen, dan nog?
Je hebt dan vrede met jezelf, het is gewoon iets rustigs.
Het is toch mooi als je degene van wie je houdt, nog iets kan zeggen, en dan rustig je laatste adem uit blazen?
Het lijkt me wel mooi! (Niet dat ik nu dood wil gaan hoor :+ )

matthijssen :

Ik heb precies hetzelfde, maar dan ook niet over msn ofzo.
Hebben meer mensen de energie tussen je handen uitgeprobeerd?
Vind het wel gaaf :D

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 21:36

Bellatrix schreef:
Nans! :+:

Jij ook hier?

Ik begrijp ook wel hoe het zit maar nu 'besta' je zeg maar en ik ben er zo bang voor dat er dus niets is op het moment dat je doodgaat. En dat je dus gewoon verdwijnt...in het niets...en je dus niet meer....tja....bent zeg maar. :')

Jup..

Ik heb het privilege om mensen hun pijn en gevoelens over te nemen.. Altijd fijn.. :')

Tja.. Het is miss niet wat je wilt horen, maar ik ben er heilig van overtuigd dat er niks meer is als je dood gaat. Dat het dan gewoon over is. En dat is juist het ding waardoor ik het zo rustgevend vind. Alsof je voor altijd mag slapen. :)

Ik ben raar.. Ik weet het.. :+

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 21:37

Niemand is raar :+
En als het wel zo is, zijn wij samen raar :')

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 21:39

Cheetahfan schreef:
Niemand is raar :+
En als het wel zo is, zijn wij samen raar :')

Ik zie het maar zo.. Eigenlijk ben ik volkomen normaal en is de rest van de bevolking gewoon raar.. _O-

Wij zijn dus normaal.. :j

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 21:39

Ik heb ook een gave maar praat er ook niet met iedereen over,sommige vinden je maar raar of geloven er nix van.Want alles is dan puur toeval als iets uitkomt of iets gebeurt.
Ik heb meerdere gaven waaronder het genezen van mensen en vooral dieren.Ook zie ik van tevoren al wie er dood gaan.Ik zie helaas geen details en dat is best lastig vaak.
Maar ik heb ook heel erg last van Faalangst en ben heel onzeker.
Heb al heel wat dokters en veeartsen versteld doen staan en toch blijf ik onzeker,dan denk ik Miss. was het toch Toeval?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 21:40

Nans, dat wist ik helemaal niet van jou!
Voel je dan ook als iemand in de kamer zijn of haar pijn?
En is het de fysieke pijn die je voelt of de mentale pijn?

cmatthijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 21:41

cheetahfan: zo een energiebal heb ik nog nooit geprobeerd, en meestal ben ik altijd met dieren bezig! vooral wanneer er problemen zijn wil ik die graag oplossen.

ik probeer ook aak te praten met een dier, dit doe ik meestal via plaatjes, zo probeer ik dieren dingen duidelijk te maken wat ze wel en niet mogen doen. het is me 1 keer gelukt om mijn hond te laten zitten terwijl ik niets zei en niks met mijn lichaam deed. dit was zo vreemd!! ik dacht eraan dat hij ging zitten en deed het in gedachte voor en mee gaat hij zitten haha.

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 21:43

Bellatrix schreef:
Nans, dat wist ik helemaal niet van jou!
Voel je dan ook als iemand in de kamer zijn of haar pijn?
En is het de fysieke pijn die je voelt of de mentale pijn?

Fysieke pijn ;)

En de mentale gesteldheid. Of iemand blij, verdrietig etc is.

Verder weet ik precies wie ik wel en niet kan vertrouwen.. Dat voel ik gelijk..

Ik voel het ook alleen als ik bij iemand ben.. Niet door bijv. een computer oid en ik hoef iemand ook niet aan te raken.. Het is alleen jammer dat ik de pijn overneem en hem moeilijk kwijt raak en degene van wie de pijn oorspronkelijk was weinig tot geen last meer heeft..

gohya

"cmatthijssen"
Dat is telepathie wat je deed met je hond,dieren kennen ook telepathie.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Nans, voel je bij iedereen zijn/haar pijn?

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 21:44

Kan je met dat stralen ook reuma pijn uit de duimen halen?

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 21:44

Cmatthijssen:

Je moet zegmaar je handen wat uit elkaar houden.
En dan bewegingen maken zoals je een magische bol zou willen creeeren.
Dan voel je echt weerstand tussen je handen :+

Ik iig:')