Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zwitsal schreef:ik ben ook VEEL te lui om het er af te halen..
nu gebruik ik ook bijna nooit makeup dus dat scheelt..
ik haal gewoon sochtends de (eventuele) zwarte randjes van mn mascara weg en verder doe ik er niets aan.
echt foundation gebruik ik niet (geen vloeibare/creme foundation in ieder geval).. gebruik als ik makeup draag wel een 'poeder' (van bourjois) die is echt heerlijk 'licht'. die zie je tenminste ook niet zitten en het is ook geen 'plakkaat' zoals al die vloeibare foundations.
als ik dat poeder gebruik gebruik ik dat meer als 'basis'. mijn mascara (waterproof inderdaad , lekker hardnekkig) vlekt dan snachts ook bijna niet. soms hoef ik sochtends zelfs geen gevlekte zwarte randjes weg te halen omdat het door dat poeder gewoon niet vlekt/afgeeft. echt ideaal.
minder ideaal voor je huid maar ach ik gebruik minder dan 1 keer per week makeup dus ik denk (Hoop) dat het nog wel meevalt.

heb nog wel is last van tranende ogen als ik slaap, en dan staan mijn wimpers de vreemdste kant op als ik wakker word hahaha
_San87_ schreef:Als je voor waterproof mascara de olieschijfjes van de etos gebruikt, gaat het prima. Daarna goed wassen met reiniginsgel of zo. Probleem opgelost.
Voor mij werkt dit prima.
9 van de 10x omdat ik geen reinigingsdoekjes mee heb (A) Gebruik alleen mascara en eyeliner, dus qua ademen van de huid zal het wel goed zitten, alleen kom je als een panda je bed uit
Liek_ schreef:Ik haal mijn make up er altijd af met een goede reiniging, je moet immers toch ook je nachtverzorging op doen??
Ik snap trouwens echt niet dat mensen met water reinigen! Daar krijg je vet en vuildeeltjes etc echt niet mee weg! Je aanrecht maak je toch ook niet schoon met alleen waterWater droogt je huid ook nog eens gigantisch uit. Het is ook nog eens zonde om daarna cremes of make up op te doen, want die kunnen zo nooit goed hun werk doen! En ondertussen maar klagen dat merk X niet werkt en merk Y niet goed blijft zitten
Als je niet goed reinigt kunnen al die deeltjes voor veel problemen zorgen, van vroegtijdige huidveroudering tot puistjes en wat je vaak ziet: een hele grauwe teint!
Liek_ schreef:Ja, die hebben zéker een slechte huid! Bovendien is de verontreiniging niet te vergelijken met die van jaaaaaren geleden! Juist het vuil wat je niet ziet zitten heeft een enorme impact op je huid. Dus ja, je huid is inderdaad best in staat om zichzelf in balans te houden, maar kan dat simpelweg niet door A de vervuiling en B het water zelf, wat ook al enorm uitdroogt!
Liek_ schreef:Ik verbaas mij over de wonderen die klaarblijkelijk plaatsvinden in de badkamer....Het druist tegen alle scheikundige principes in, dit moet zeker in de krant!! Hoe verwijder je vuil, wat oplosbaar is in vet, dan met water? Lauwwarm water, wat je porien niet opent noch sluit...desondanks is dit tovermiddel dus in staat om alle vervuiling te verwijderen! Graag je uitleg.....
(Overigens géén aanval naar jou, enkel een poging de domme opvattingen van 'kundigen' uit de wereld te helpen)
Ookal is het 5 uur s nachts, ik haal het er altijd even af.M_VE schreef:Liek_ schreef:Ik verbaas mij over de wonderen die klaarblijkelijk plaatsvinden in de badkamer....Het druist tegen alle scheikundige principes in, dit moet zeker in de krant!! Hoe verwijder je vuil, wat oplosbaar is in vet, dan met water? Lauwwarm water, wat je porien niet opent noch sluit...desondanks is dit tovermiddel dus in staat om alle vervuiling te verwijderen! Graag je uitleg.....
(Overigens géén aanval naar jou, enkel een poging de domme opvattingen van 'kundigen' uit de wereld te helpen)
http://www.huidarts.com/cgi-bin/patinfo ... 1021528624
Zie punt 3 (het gezicht) (bijna helemaal vanonder)
Ik kan niet meteen een antwoord geven op je vraag.
Ik ga er deze week even over nadenken.
Dus nee, laat het echt niet zitten, zelfs als ik onverhoopt geen remover bij me heb haal ik het er af, desnoods met handzeep en lauw water.