Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MelanieB schreef:OB Pro Comfort Normal.(en ik heb ook nog met van die vleugeltje eromheen idd, die nieuwe. Die gebruik ik als ik wedstrijden heb, dus witte rijbroek)
Wil niet anders, weet zoiezo dat daar een pak van mee gaat naar mn jaar in Amerika (desnoods stuurt mn ma maar op), andere tampons vind ik niet fijn, tampax ook gehad, ook prop..
Sophie_midas schreef:Maartje1990 schreef:nou ik las dus hier in dit topic allemaal mensen die standaart aan die touwtjes zitten te trekken voor ze 'm inbrengen....
Dat doe ik ook nooit hoor..Wist niet dat er mensen waren die dat deden
Maargoed, ik heb meestal OB Pro Comfort maar ook wel eens gewoon C1000 of Kruidvat huismerk. Ook prima
phormicola schreef:MelanieB schreef:OB Pro Comfort Normal.(en ik heb ook nog met van die vleugeltje eromheen idd, die nieuwe. Die gebruik ik als ik wedstrijden heb, dus witte rijbroek)
Wil niet anders, weet zoiezo dat daar een pak van mee gaat naar mn jaar in Amerika (desnoods stuurt mn ma maar op), andere tampons vind ik niet fijn, tampax ook gehad, ook prop..
In Amerika hebben ze alleen tampons MET inbrenghuls, daar stond ik wel even van te kijken. Na een tijdje is dat opzich wel fijn.
Die bizarre vorm van tampons met inbrenghuls, die zie ik ook! Ze zijn zeg maar...plat ofzo, heel vreemd.
Oh ja voor de rest is het bij mij gewoon mini en normal. Super krijg ik nooit vol
Citaat:Deze zitten in een buisje, dat buisje breng je in en daar duw je tegen (dan schuift het ene buisje in het andere buisje) en dan zit je tampon goed. Dus je hoeft niet met je vinger erin om te duwen. Geen vieze vingers voor mij.Scheelt ook met lange nagels die ik dus heb.
dammie1 schreef:tamary schreef:
Als je 'm thuis in je eigen badkamer kunt verwijderen & legen, dan is het misschien wel wat. Voor 's nachts lijkt mij het mij dan ook handig.