) bijvoorbeeld. Wat voor snacks eet je vooral? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) bijvoorbeeld. Wat voor snacks eet je vooral?
) . Daarvan kan je ook aankomen. En Migro30 werd ik ook zwaarder van, ik voelde me vooral ook echt zwaar zeg maar, in gewicht viel het nog mee. Ben toen overgestapt op een lichtere pil en heb nu nergens last meer van. Kan weer alles eten wat ik wil
. Ik moest hier trouwens bij de huisarts echt over doorzeuren, want ze geven je meestal de standaardpillen mee die vergoed worden door de verzekering etc. En die zijn voor mij veel te zwaar.
. Myukii schreef:Ja, misschien moet ik een gezond dieet opzoeken, waarin je gewoon gedwongen wordt 6x (3 maaltijden, 3 tussendoortjes) te eten. Misschien Sonja Bakkeren voor een paar weken, kijken of dat aanslaat..
Ik slik microgynon 30.. Al een paar jaar, wat mij eraan doet herinneren dat ik sowieso even naar de huisarts moet om voor een andere te vragen, gezien 'zo' lang achter elkaar dezelfde pil niet goed is..
Annetje: Wel een slechte weerstand, vaak een beetje snufferig (jaja.), niet helemaal lekker, buikpijntjes, maar nooit echt écht ziek. Duizelig ook niet, behalve als ik me 's morgens verslapen heb en mijn bed uit spring.
![]()
Wel erg vermoeid, trouwens, misschien dat dat er ook mee te maken heeft. Ik ga na die test gewoon even naar de dokter.Hopelijk met de mededeling dat het niet van een zwangerschap kan komen
Ondanks dat ik eigenlijk zeker weet dat dit bijna onzichtbare streepje, geen echt streepje is, slaap ik vanavond vast net zo slecht als gisteravond..
Ik weet niet hoeveel aardappelen je eet, maar daar schijn je ook niet te veel van moeten te eten. Maar als ik het zo lees, eet jij gezonder dan de gemiddelde persoon (op het ontbreken van het ontbijt na dan). Equidea schreef:Moet je wedstrijd rijden om te bewijzen dat je sirieus bezig bent met dressuur?
Je kunt als recreant een geweldig gevoel voor paarden hebben, maar geen interesse/geld/tijd/etc hebben in/voor wedstrijden.
Je kunt jaren lessen volgen, zonder je te willen meten aan anderen...
Maar dan kan je niet goed rijden...?
) dan ben je inderdaad wel zwanger.
Issy schreef:En alvast een tip voor de toekomst, je bent nu nog onder de 20 maar na je 35 ste vliegen opeens ook de kilo's eraan
Ik ben in de afgelopen 7 jaar bijna 30 kilo aangekomen, en eet niet anders dan normaal en sport net zoveel. Bleef gewoon ineens hangen.