MamboBeach schreef:Het kan toch zijn dat TS eerst dacht dat het wel ging en dat het nu opeens heel erg pijn is gaan doen dat de pijn niet meer zo te houden is. Knap hoor dat jullie de pijn van TS voelen. En TS mag toch wel melden dat ze zwanger is...
Zwangerschap heeft in mijn ogen niets te maken met de pijn in de hand. Tuurlijk mag ze dat erbij melden
Maar toegevoegde waarde zie ik er niet van in.Sja, ook ik heb het wel meegemaakt dat de pijn niet meer uit te houden was omdat ik te lang ben blijven doorlopen, maar ik vind dat geen reden om dan maar als advies te geven: ga maar zonder afspraak naar de SEH.
Wat ik wel zou doen is bij de huisarts langsgaan om daar alsnog te vragen om eerder terecht te kunnen als het ondragelijk is. (want dan bijt je je er echt wil in vast als je per se eerder een dokter wil zien
)Want er moet natuurlijk wel iemand naar kijken, maar ik zie zelf niet echt spoed erin.

), dus wat zijn dan 2 dagen wachten?
Zij schatten in of het echt spoed is of niet.. Als je vertelt dat het al een week geleden is is het voor hun (logischerwijs imo) geen reden om je meteen te laten komen.. Dan kunnen die 2 dagen nog wel wachten 

wáárvoor ze opgeleid zijn