joyce2 schreef:Fijn he, zo'n soort van lotgenoten plek!
Boeren heb ik dan niet zoveel last van, maar wel geeuwen en vooral zuchten als ik niet lekker ben. Mn vriend merkt het gelijk, als ik zucht zegt hij: Je voelt je weer niet lekker he? Zeker weer misselijk. (op een lieve manier, niet op een zeurderige manier hoor).
Maar ik schaam me er nog steeds wel voor dat ik heel erg misselijk word als ik ongemakkelijk ben, vertel het ook eigenlijk nooit aan iemand, behalve aan mensen die heel dicht bij me staan. Over mn hartkloppingen, migraine en hyperventilatie vertel ik wel, maar die misselijkheid blijft een ding waar ik maar moeilijk aan toe kan geven en daardoor heb ik daar ook het meeste last van (denk ik). Dat is ook nog het enige waar ik "bang" voor ben, om misselijk te worden en te moeten overgeven. Aan hyperventilatie, migraine en hartkloppingen heb ik me inmiddels al overgegeven (grappige woordspeling), al blijf ik het wel heel vervelend vinden als ik het heb hoor.
Inderdaad, ik heb ook nog eens een overgeeffobie, en met migraine/paniekaanvallen word je toch echt misselijk! Maakt alles 10 keer erger voor mij. Het hyperventileren, de pijn, het bonkende hart, zou het allemaal wel aankunnen als die misselijkheid er maar niet bij zat.
), al blijf ik het wel heel vervelend vinden als ik het heb hoor.
Ik heb even een noodoproepje hier. Ik jaag mezelf nog erger over de kling dan eerst. Zou ik misschien even met iemand (eventueel per msn) contact kunnen hebben met de hoop dat ik een beetje kalmeer?
Jij zit er ook mee?