Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Tara_ schreef:Dat is ook de pest Yessy, het is gewoon haast niet te doen, eigenlijk gewoon helemaal niet, om alle kankerverwekkende middelen te mijden. In de lucht buiten hangen al allerlei uitlaatgassen.
TS, misschien zou je je er ook nog even in kunnen verdiepen welke vormen van anticonceptie er zijn? Iedereen heeft het wel over de pil maar nuvaring en mirena zijn ook nog opties.
Yessy schreef:Verder denk ik dat je je inderdaad geen voorstelling kunt maken hoe erg die pijn is. Gezien er hier meerdere mensen reageren die hetzelfde hebben meegemaakt als de TS (inclusief ikzelf) en je het echt op een bepaald moment niet meer weet waar je het zoeken moet van de pijn. Staan, zitten, liggen, over de grond rollen... niets helpt, je eet niet meer, slaapt nauwelijks nog...
en als je dan ziet dat ik sinds ik microgynon30 (dus echt geen hele zware pil) gebruikte géén pijnstillers meer nodig had...
corientjuhh schreef:Kijk en dat heb ik dus
. Eerlijk gezegd lijkt die beschrijving meer op hoe ik mijn bevalling heb ervaren
.
. Het lijkt mij gewoon absurt dat je er echt zóveel last van hebt als je beschrijft. Dan zou ik d.m.v. een inwendig onderzoek maar eens na laten kijken of er niet iets meer aan de hand is. XxNimezxX schreef:en ja ik vind het gewon walgelijk dat je moeder gewoon zo is van omdat ik het niet wil moet jij maar pijnlijden ..bah
kaatje89 schreef:Tuurlijk heeft iedereen een andere pijngrens.. Maar als ze aangeeft dat ze zowat gierend van de pijn op de grond ligt, is dat voor haar een teken dat ze veel pijn heeft.. Misschien dat een ander daar nauwelijks wat van voelt. Maar daar gaat het niet om..
. Al wil ik hier absoluut niet mee zeggen dat dit bij de TS het geval is! Het lijkt mij niet normaal dat je van de pijn niet meer kunt eten, slapen, lopen, staan, liggen en over de grond rolt van de pijn simpelweg omdat je ongesteld bent. Als het echt zo erg is zou ik er eens snel naar laten kijken of er niet meer aan de hand is. corientjuhh schreef:PDS dat is toch pre .... syndroom? wat houdt het eigenlijk in

Heel lastig.. Maar daardoor zit ik ook regelmatig krom van de pijn. Zo erg dat ik idd niet meer kan lopen.. Je weet dan gewoon niet waar je het zoeken moet..
. Delphi schreef:Yessy schreef:Verder denk ik dat je je inderdaad geen voorstelling kunt maken hoe erg die pijn is. Gezien er hier meerdere mensen reageren die hetzelfde hebben meegemaakt als de TS (inclusief ikzelf) en je het echt op een bepaald moment niet meer weet waar je het zoeken moet van de pijn. Staan, zitten, liggen, over de grond rollen... niets helpt, je eet niet meer, slaapt nauwelijks nog...
en als je dan ziet dat ik sinds ik microgynon30 (dus echt geen hele zware pil) gebruikte géén pijnstillers meer nodig had...corientjuhh schreef:Kijk en dat heb ik dus
Nou het lijkt me echt niet normaal dat je niet meer kan staan, lopen, liggen, slapen en eten van de pijn en dat je haast over de grond rolt van de pijn, alleen omdat je ongesteld bent.

. Ik wisselde de boel overdag elke 2 uur ofzo, maar dan lekte ik nog vaak door (en ik had al superplus tampons, vaak nog met maandverbandje erbij), sinds ik de pil slik lek ik nooit meer door (heb tegenwoordig normale tampons
).
! corientjuhh schreef:Ik heb een handdoek 's nachts omdat ik er dan ook last van hem
Overdag gewoon optijd wisselen
Alleen met fietsen is het heel vervelend moet totaal 2 uur op een dag fietsen een uur heen en een uur terug

hyppolyte schreef:ja dat is helemaal ruk, fietsen is echt niet fijn dan :n. Ik wisselde de boel overdag elke 2 uur ofzo, maar dan lekte ik nog vaak door (en ik had al superplus tampons, vaak nog met maandverbandje erbij), sinds ik de pil slik lek ik nooit meer door (heb tegenwoordig normale tampons).
@qimm, ik heb het wel eens vaker gehoord dat je seksdrive iets minder wordt van de pil, nou weet ik niet of dat bij mij ook het geval is, er is in ieder geval nog ruim voldoende drive over!
Maar fietsen is inderdaad ook rot als je ongesteld bent..
Lijkt me sterk dat je met condoom sneller zwanger wordt dan zonder?
Ik heb er wel vertrouwen in