Allebei nog maagd, zonder voorbehoedsmiddel of niet?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 21:16

Siegje schreef:
Ik ben zwanger geraakt toen ik bij misselijkheid waarschijnlijk een pil uitgebraakt heb...... Ik zou altijd tegen meisjes die niet zwanger willen worden altijd zeggen pil+condoom. Condoom kan scheuren pil kan ook misgaan.

Dat bedoel ik met de gebruiksaanwijzing lezen ;)

Vanillia

Re: Allebei nog maagd, zonder voorbehoedsmiddel of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 21:19

Ik heb de rest niet doorgelezen, maar wil je er wel even op wijzen dat het feit dat je van jezelf zeker weet dat je maagd bent het niet wil zeggen dat je dat van hem ook 100% zeker kan weten. De kans bestaat altijd dat hij tegen jou zegt van wel maar eigenlijk al seks heeft gehad. Kans op beestjes is er dus altijd ;)

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 21:44

De pil is veilig, mits je hem goed gebruikt. Ik was aan de pil, ben er drie keer (bewust) mee gestopt, heb drie kinderen gekregen en slik nu alweer 7 jaar de pil, zonder zwanger ter worden.

Een kennis van mij werd drie (!) keer zwanger door de pil heen....yeah right.....ware het niet dat manlief geen kinderen meer wilde en zij wel....

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 09:01

Diablo schreef:
De pil is veilig, mits je hem goed gebruikt. Ik was aan de pil, ben er drie keer (bewust) mee gestopt, heb drie kinderen gekregen en slik nu alweer 7 jaar de pil, zonder zwanger ter worden.

Een kennis van mij werd drie (!) keer zwanger door de pil heen....yeah right.....ware het niet dat manlief geen kinderen meer wilde en zij wel....

:oo dat lijkt wel enigzins verdacht ja...

Om kliederboelen tegen te gaan heb ik overigens van die kleine gastendoekjes bij m'n bed in de buurt liggen. Is toch net iets prettiger als (vastplakkend) wc papier.

wednesday

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 17:31

Ja maar die gastendoekjes moet ik dan in de was gooien die men moeder doet! Niet echt passend vind ik dan!

(trouwens ik kan het niet verdragen zonder condoom dus voor mij kan het niet anders)

Urko

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 18:07

Nou moet ik even toegeven dat ik toch wel even moest slikken na dat verhaal van Esther hier op bokt, niet weten dat je zwanger bent, donderdag avond M parcourtje springen , paar dagen later van een dochter bevallen...

En nou hoorde ik gister op m'n werk dat een zus (17jaar) van een vriendin van een collega van mij al maanden aan het doktere was, niks kunnen vinden. TOch maar naar een andere dokter gegaan, als eerste zwangerschaps test gedaan daan, bleek het meidje 34 weken zwanger te zijn en er is NIKS aan te zien..ook alleen pil gebruikt

Dus wil je geen kinderen? Condoom en pil gebruiken.

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 18:14

Urko schreef:
Nou moet ik even toegeven dat ik toch wel even moest slikken na dat verhaal van Esther hier op bokt, niet weten dat je zwanger bent, donderdag avond M parcourtje springen , paar dagen later van een dochter bevallen...

En nou hoorde ik gister op m'n werk dat een zus (17jaar) van een vriendin van een collega van mij al maanden aan het doktere was, niks kunnen vinden. TOch maar naar een andere dokter gegaan, als eerste zwangerschaps test gedaan daan, bleek het meidje 34 weken zwanger te zijn en er is NIKS aan te zien..ook alleen pil gebruikt

Dus wil je geen kinderen? Condoom en pil gebruiken.

Tja... zelfs dát wilt dus blijkbaar niet altijd helpen als we het topic daarover moeten geloven.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 21:43

Wil je geen kinderen dan moet je met je tengels (en meer) van elkaar afblijven :=

Het is simpelweg een kansrekening, pil is ruim 99% veilig, condoom net iets minder. Dat betekent in een land als Nederland (bijna 17 miljoen inwoners) dat zelfs als iedereen het dubbel veilig doet, er een hele hoop per jaar zwanger zullen raken.

SRG

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 13:07

Tadaaaa! Hier ben ik, het levende bewijs dat alleen de pil niet veilig is! :D

(Mijn moeder raad je ten zeerste aan ook een condoom te gebruiken, anders zit je straks net als zij 20 jaar aan zo'n rotkoter vast :+ )

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 19:10

Yessy schreef:
Wil je geen kinderen dan moet je met je tengels (en meer) van elkaar afblijven :=

Het is simpelweg een kansrekening, pil is ruim 99% veilig, condoom net iets minder. Dat betekent in een land als Nederland (bijna 17 miljoen inwoners) dat zelfs als iedereen het dubbel veilig doet, er een hele hoop per jaar zwanger zullen raken.

niet al die 17 miljoen nederlanders hebben seks natuurlijk ;)
Maar het is toch echt zo dat de meeste gevallen van mensen die met de pil toch zwanger werden, dat werden door slecht gebruik van de pil. Niet opletten met diarree of antibiotica, st janskruid, onregelmatig slikken, dat soort dingen. De pil op zich is bij correct gebruik uitermate betrouwbaar.

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 23:38

Waves schreef:
Yessy schreef:

niet al die 17 miljoen nederlanders hebben seks natuurlijk ;)
Maar het is toch echt zo dat de meeste gevallen van mensen die met de pil toch zwanger werden, dat werden door slecht gebruik van de pil. Niet opletten met diarree of antibiotica, st janskruid, onregelmatig slikken, dat soort dingen. De pil op zich is bij correct gebruik uitermate betrouwbaar.

uh... st janskruid?

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 23:53

En? Is je eerste keer al geweest ? Hoe is het verlopen :) ?

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 10:13

Sint Janskruid zorgt ervoor dat bepaalde enzymen in de lever sneller gaan werken, waardoor veel medicijnen sneller worden afgebroken en er dus minder van in je bloed aanwezig is :)

lisaschokker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-09 14:37

Sabinee__ schreef:

Nog niet, ik vind het leuker om nog eventjes te wachten :)
Bedankt voor alle reacties!

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 18:45

lisaschokker schreef:
Sabinee__ schreef:

Nog niet, ik vind het leuker om nog eventjes te wachten :)
Bedankt voor alle reacties!

En weet je al of het met of zonder condoom gaat gebeuren? ;)

lisaschokker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-09 21:19

Lotus83 schreef:

Met ;)

saarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 22:19

Goedzo! :D

Veel plezier alvast.

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 22:30

lisaschokker schreef:
Lotus83 schreef:

Met ;)

+:)+

Veel plezier ;)

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 22:55

en ??

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 12:45

Ik denk dat veel mensen die door de pil heen zwanger worden toch ergens laks zijn met het gebruik ervan. Vriendin van mij heeft dit ook gehad. Maar maanden later geeft zij mij haar strips die over zijn, waaronder een paar waar er nog 1 inzit of er een paar ontbreken............. Oké :D

Ik gebruik alleen de pil en dat nu 10 jaar zonder problemen en alleen in aparte gevallen met condoom zoals pil vergeten of Antibiotica/ziek zijn.

Wij hebben de eerste ker ook alelen de pil gebruikt, allelbei maagd en dan moet je dat vertrouwen hebben vindt ik. Zoniet dan zou ik die grote stap ook niet nemen (of ben ik nu vreselijk ouderwets :+ )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 12:53

lisaschokker schreef:
Lotus83 schreef:

Met ;)

Heel verstandig! :)

Er zijn trouwens ook ziektes die je al vanaf je geboorte kunt hebben (denk bijv. aan HIV).
Dus zelfs als iemand nog maagd is, is er toch nog een kans dat je er wat van oploopt.

En hoe leuk een vriendje ook is; er is nooit 100% zekerheid of hij wel trouw is. Al ga je daar natuurlijk wel vanuit.

Ik heb het zelf helaas mee moeten maken in mijn vorige relatie, dat mijn partner vrolijk met allerlei andere meiden het bed in dook zónder condoom (hij heeft bij 1 van die vrouwen ook een kind verwekt). Hij had mij daar niets over verteld. Terwijl wij wel sex zonder condoom hadden.

Door zijn 'vreemd gaan' had hij mij dus mooi kunnen opzadelen met een SOA.

Je hoopt natuurlijk altijd dat je vriend trouw is, en trouw blijft.
Maar je weet 't niet zeker.
En ook daarom is het heel verstandig om een condoom te gebruiken :)