[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 20:03

Lieffiefi schreef:
Okee, met mijn telefoon kan ik duidelijkere fotoo creeeren.

Hebben jullie daar behoefte aan?
Believe me, its not a nice image!

Zien :D

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 20:04

Hier foto's van de mijne ff niet de charmantste plek om foto's van te maken maar goed. :')
Bij mij is hij dus 6 dagen geleden er uit gehaald door een piercer aangezien ik panische ben voor littekens en vooral op zichtbare plekken.

Dit was die... |(
Toen was hij nog mooi. :+:

Afbeelding

Dit was de avond dat hij was verwijdert met de hechtplijster er nog op.
Beetje donker maar ja. (Afgelopen Donderdag 5 nov)
Afbeelding

Dit was de eerste dag na dat de plijster er af was. (Zondag 8 nov)
Afbeelding

En dit is zo als hij er nu uit ziet. (Vandaag 11 nov)
Close up.
Afbeelding
En gewoon.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door x_Mliss op 11-11-09 20:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 20:05

Die is idd zeer netjes weggehaald. :j

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 20:07

Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-11-09 22:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: foto's in link gezet

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 20:09

Hmm bon bon bloc. :9

Maar vind het een vrij grote wond als ik eerlijk mag wezen...
Laatst bijgewerkt door x_Mliss op 11-11-09 20:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 20:09

Wow Mliss, die is netjes weg gehaald :oo
Leek me ook heel gaaf op een md tussen mijn boobs te laten zetten, maar valt me toch wel heel erg op dat veel mensen last hebben van hun md :\

Ziet er niet fijn uit Lieffiefi :(:)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 20:10

Ik ga met je mee x_Mliss

urselin: er zijn er ook veel die er geen last mee hebben. :)

x_Mliss

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 20:15

Ik heb er ook 1 waar ik geen last van heb eerste paar weken gewoon goed der op blijven drukken zo dat hij gewoon diep vast groeit dan is er niks meer aan het handje.
Zie bij veel mensen die er niet genoeg op drukke dan gaat hij steeds hoger zitten en uit eindelijk groeit hij er uit...

Piercing man wara bij ik het heb laten doen zei ook al meeste dokters weten niet wat er in zit hoe groot het is en hoe ze het moeten doen.

Hij vertelde mij gelijk dat hij boven in een klein sneetje ging maken met een klein mesje en dan er achter kon het weefsel los snijden en hem er dan zo uit kon halen.
Dus hij heeft alleen een sneetje boven in gemaakt.
En hem er zo uit kunnen halen.

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 20:20

Vertelde tegen hem dat de dokter hem er uit wilde trekken en ik dat eigenlijk niet zo tof was hij zei als ik daar was en hij dat als nog wil doen dat ik echt moet zeggen dat het niet mag omdat je dan het weefsel kapot trekt.
Hij ging helemaal vertelle hoe die dokter het dan het beste kon doen hij gaf mij een sieraadje mee zo dat ik het aan de dokter kon laten zien wat er in zat.

Hele aardige man hij wilde het ook doen maar liet het even bezinken.
Emaal thuis dacht ik ja dan moet ik gaan uitleggen aan de dokter hoe of wat. :+
Ook beetje gek...
Na 20 min was ik om en heb ik hem gebeld en de dag erna een afspraak gemaakt om hem bij hem der uit telaten halen.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 20:23

Ik heb idd, eerst een orienterende afspraak bij de HA gehad. Ik heb verteld hoe en wat. Waat de lange kant zat, de korte, hoe hij gezet was etc.

Ik vind de snee erg meevallen. Wellicht is het beeld wat jullie krijgen ''optisch'' bedrog door de achtergrond.

Ik maak morgen tijdens verschonen nog wel een foto met een pen ofzo ernaast... :)

X_Mliss; ziet er mooi uit!
Hoezo heb je hem laten verwijderen?

Sally1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 20:32

Mag ik vragen waarom jullie je MD eruit hebben laten halen? En hoelang hebben jullie ze gehad?
Toen ik hem ging zetten was de uitgroei kans 2% maar heb al meerdere malen gehoord dat de piercing lelijk word.

Mijne is nog erg mooi na een jaar en vind het vreselijk als hij eruit moet. Zit ook onder aan me keel dus niet echt een fijne plek om hem eruit te snijden (voor het idee) :p

Lieffiefi: ik vind hem ook nog best aardig groot. Maar kan misschien ook vertekenen op de foto

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 20:33

Mijn balletje kon er niet van af...
Ik heb ook een aantal keer in dit topic gereageerd toen of iemand het zelfde probleem had en of hier nog ideeën waren.

Ik ben 4x toe terug geweest naar de gene waar hij gezet was en met verschillende tangen geprobeerd er onder en dan 1 er op enz enz.

Niks hielp heb de dokter om emla zalf gevraagd omdat je dat niet zonder recept af kan halen dat er op gesmeerd en toen weer terug alleen je moet dan oppasse omdat het zo verdooft is voel je ook het plaatje niet meer mee draaien (met andere woorden je draait het zonder te weten kapot)
Het ging nog al bloeden en zijn toen gestopt zelft toen lukte het niet.

Wilde hem voor mijn vakantie in spanje verwisselen met een nieuw glanzend steentje hij werd lelijk dof.
En aangezien je daar zo wat 12 uur in je bikini loopt wilde ik dat hij der spik en span bij stond want hij zit er niks voor niks. :D

Nou niet gelukt dus en ik was in staat na de vakantie WB40 der op te spuiten.
Ik heb het maar niet gedaan. :=
Maar werd hem zo zat emaal terug van vakantie van het vele zwemmen douche enz.
En ik liep nu al ruim 1 jr met het zelfde steentje rond waar die mee gezet was maar der af ho maar.

Steentje ging zelfs oxideren.
Steentje wat ik had was zilverkleurig-doorzichtig die was nu gewoon groen ging me der voor schamen vond hem lelijk merkte aan me zelf dat ik nu ook vaker me sjaal om hielt dan af deed... want dan zag niemand hem.

Maar goed daar heb je hem niet voor. :+
Dus toen heb ik hem weg laten halen.

Trouwens de dag dat hij er uit ging kregen we ook het balletje er van af.
Toen zat ik nog in een dilemma van zal ik hem toch houden of gaat hij er toch maar uit.
Heb ik ook hier in het vorige topic nog gepost. :D
Maar had me al zo vastgepind van vanavond gaat hij er uit...
En ik was hem ook wel zat...
Dus vandaar...
Laatst bijgewerkt door x_Mliss op 11-11-09 20:37, in het totaal 1 keer bewerkt

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 20:34

Ik heb hem nu 1 jaar gehad.

*Heb er nog 1 die hou ik wel.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 20:35

Sally1987 schreef:
Mag ik vragen waarom jullie je MD eruit hebben laten halen? En hoelang hebben jullie ze gehad?
Toen ik hem ging zetten was de uitgroei kans 2% maar heb al meerdere malen gehoord dat de piercing lelijk word.

Mijne is nog erg mooi na een jaar en vind het vreselijk als hij eruit moet. Zit ook onder aan me keel dus niet echt een fijne plek om hem eruit te snijden (voor het idee) :p

Lieffiefi: ik vind hem ook nog best aardig groot. Maar kan misschien ook vertekenen op de foto

De reden dat mijn MD eruit is; Ik kreeg erg vermoeide pezen door irritatie. Hierdoor kreeg ik een ''moe'' gevoel in mijn linkerhand.
Ik ben Managementassistente. Voor mijn nieuwe baan moet ik rechtszaken bijwonen, ik zelf vind het niet representatief staan.
Ik bleef veel hangen. Vaak met het terugleggen van mijn zadel in de kast. En na een ontsteking vanuit het niets was ik het spuugzat.

Mijne is er pffff... in juni pas ingegaan. Het was een cadeautje van mijn piercer. Hij baalde dat zijn cadeautje eruit ging maar begreep me volledig.

Ik denk idd dat je een beetje vertekend beeld krijgt :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 20:35

XMlis: zo zegt mijn piercer het dus ook :) Klein sneedje en dan met een naaldje er achter om het weefsel los te maken en je kan hem er zo uithalen. Heb ook al wondjes gezien van MD's die hij er uit gehaald heeft en echt, die zijn stuk voor stuk dusdanig miniem dat er geen hechtingen of van die strips aan te pas komen.

Hoe heb je hem laten zetten als ik vragen mag?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 20:39

Whooo, alweer een nieuw topic :)?

Ik ben er ook uit, ga begin volgend jaar mn clithood zetten, dan iets voor de zomer mijn tattoo bij m'n lies (dan ben ik pas klaar met ELOS) en dan rond de kerst volgend jaar een MD in die tattoo laten verwerken. Was dus mijn planning... totdat ik bovenstaande foto's zag.
Denk dat ik die MD dan toch maar gewoon laat schieten? (als in niet nemen he :D)

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 20:40

Yv_ schreef:
Whooo, alweer een nieuw topic :)?

Ik ben er ook uit, ga begin volgend jaar mn clithood zetten, dan iets voor de zomer mijn tattoo bij m'n lies (dan ben ik pas klaar met ELOS) en dan rond de kerst volgend jaar een MD in die tattoo laten verwerken. Was dus mijn planning... totdat ik bovenstaande foto's zag.
Denk dat ik die MD dan toch maar gewoon laat schieten? (als in niet nemen he :D)

Gewoon nemen!! Ik en X_Mliss zijn weer 2 extreempjes denk ik... :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 20:40

Waarom zou je dat doen?

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 20:44

Met zo'n hol naaltje is hij gezet. :D
Ja toen mijn dokter zei ik trek hem er uit was het voor mij al klaar...
En einde oefening.

Gaatje is echt 1 mm bij mij. :=
Maar er is geen korstje op gekomen dat vind ik wel vreemd. :=
Weet dus ook niet of het nu dicht is of...
Want heb ook litteken zalf staan.
Maar daar wacht ik nog ff mee.
Ben gister wel expres ook onder de zonnebank geweest.
Volgende week nog een keer kan nu 1x gratis en dan zal het ook al minder worden. :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 20:45

Waarom zou ik wat doen? (als je het uberhaupt tegen mij had hoor :D)

Nouja, lievelie, ben bang dat ik dan de tattoo verpest ook als ik 'm eruit zou willen en net zo'n grote wond als jij krijg... Nu ik er trouwens over na denk, ik denk dat ik zowiezo eerst de MD zal moeten laten zetten mocht ik het willen, om het mooiste resultaat te krijgen?

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 20:47

Nou tot nu toe was ik met die md van mij niet tevrede omdat ik het balletje niet kon verwisselen.

Ik heb er nog 1 daar is niks mee aan het handje en ben ik nog steeds tevreden over en zal der niet uit gaan ook komt er eerder nog 1 naast.

En zeker met die verwijdering ben ik zeer tevreden denk dat ik hier waarschijnlijk geen litteken van overhoud.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 20:48

Yv_ schreef:
Waarom zou ik wat doen? (als je het uberhaupt tegen mij had hoor :D)

Nouja, lievelie, ben bang dat ik dan de tattoo verpest ook als ik 'm eruit zou willen en net zo'n grote wond als jij krijg... Nu ik er trouwens over na denk, ik denk dat ik zowiezo eerst de MD zal moeten laten zetten mocht ik het willen, om het mooiste resultaat te krijgen?

Neem aan dat mij bedoeld ;)

Nee, ik heb er bewust voor gekozen naar de HA te gaan. Ik ben een extreempje, X_Mliss is bij haar piercer geweest, die keus had ik ook, en als jij een md heb ook.
Je kan beter eerst een tattoo nemen daarna een MD. Het litteken hoeft niet per definitie zo groot te zijn als bij mij. Hetgeen wat je ziet is vanmiddag gebeurd, het is nog dik, lelijk en bebloed.
Daarbij, ik heb erg kleine polsjes, heel dun, maar daardoor kan de wond groter oogen voor jullie dan in werkelijkheid het geval is.

Laat je niet afschrikken. Heb ik ook nooit gedaan...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 20:49

Geen MD laten etten Yv. Het is niet omdat ze bij sommige mensen uitgroeien dat ze dat bij iedereen doen. :) Ik heb er vier die alle vier zijn blijven zitten. De twee op mijn buik deden langer over het genezen (maar die onder mijn sleutelbeen waren ook na 2 weken volledig pijnloos terwijl voor een MD toch 3 maanden staat) maar op een maand of vier had ik het ergste gehad. :)

X_Mliss: raar dat ze dat ding zo vast gedraaid hadden dan :\

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 20:49

x_Mliss schreef:
Mag trouwens wel gewoon melis zeggen hoor. :')

Thanks, is wel fijn haha!

Typen gaat trouwens prima.. Al heb ik wel last van een peesblessure hahaha!

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 20:51

Eerst tattoo en daarna die MD wat Lieffiefi ook zegt dan kan je precies bepalen waar je hem wilt en hoe.