Lieffiefi schreef:Okee, met mijn telefoon kan ik duidelijkere fotoo creeeren.
Hebben jullie daar behoefte aan?
Believe me, its not a nice image!
Zien

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sally1987 schreef:Mag ik vragen waarom jullie je MD eruit hebben laten halen? En hoelang hebben jullie ze gehad?
Toen ik hem ging zetten was de uitgroei kans 2% maar heb al meerdere malen gehoord dat de piercing lelijk word.
Mijne is nog erg mooi na een jaar en vind het vreselijk als hij eruit moet. Zit ook onder aan me keel dus niet echt een fijne plek om hem eruit te snijden (voor het idee) :p
Lieffiefi: ik vind hem ook nog best aardig groot. Maar kan misschien ook vertekenen op de foto
Yv_ schreef:Whooo, alweer een nieuw topic?
Ik ben er ook uit, ga begin volgend jaar mn clithood zetten, dan iets voor de zomer mijn tattoo bij m'n lies (dan ben ik pas klaar met ELOS) en dan rond de kerst volgend jaar een MD in die tattoo laten verwerken. Was dus mijn planning... totdat ik bovenstaande foto's zag.
Denk dat ik die MD dan toch maar gewoon laat schieten? (als in niet nemen he)
Yv_ schreef:Waarom zou ik wat doen? (als je het uberhaupt tegen mij had hoor)
Nouja, lievelie, ben bang dat ik dan de tattoo verpest ook als ik 'm eruit zou willen en net zo'n grote wond als jij krijg... Nu ik er trouwens over na denk, ik denk dat ik zowiezo eerst de MD zal moeten laten zetten mocht ik het willen, om het mooiste resultaat te krijgen?