Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kehdra schreef:ik heb al 8 pakjes ( á €4,90) niet gerookt! en heb dus al ongeveer 40 euro bespaard!
kehdra schreef:happy ik had precie shetzelfde.. Ook vanaf mijn 12e, bijna 2 pakjes per dag. ook niet fit voelen.
Als ik jou was zou ik het boek gaan uitlezen.
Het gaat verder nog super, zo 's avonds met een kopje thee op de bank is nog wat lastig, maar ach, niet extreem moeilijk ofzo.
Overdag ook nog bijzonder weinig zin.
Ik merk wel dat ik wat fitter aan het worden ben, ondanks dat ik ziek ben. Ziek ben ik nog wel, maar het idee dat ik meer lucht naar binnen kan zuigen met adem halen.
Mijn mond stinkt niet meer, en het huis is frisser.
[edit] nog een voordeel, ik heb het idee dat mijn huid wat meer kleur heet gekregen, nietmeer zo grauw, en mijn porien lijken wel kleiner
Zal vanavond even lekker scrubben, en dan morgen de spiegel instralen
Nicotine pilletjes e.d. zou ik niet aan beginnen, omdat je dan nog langer je nicotine monstertje aan het voeden bent.
Die van mij is aardig aan het afsterven.
Ik denk dat het zonder pillen e.d. een stuk sneller gaat, en met het boek van Allen is dat helemaal niet moeilijk, het enigste wat je moet doen is positief blijven!
Wendy Elst; klinkt inderdaad alsof jij inderdaad moet gaan stoppen! Heb je het boek al eens gelezen? Zo niet, zou ik het zeker doen. Stoppen is écht niet moeilijk.
Voor tips als je zin hebt; lees dit topic ffVraag je simpelweg af wáárom je een peuk zou willen, en wat die peuk voor je zal doen. Antwoord is altijd niks nada nakkes, er is geen reden om te roken.
Ik heb de gewoonte omgedraait naar thee drinken en fruit eten (banaan met caramelstroop! mjum).
Ik wil hier nog een simple kleine handeling op vinden, in me oor knijpen ofzo, maar daar moet ik nog even over denken, hoe ik dat bij mezelf kan inprogrameren
Sissi87 schreef:Ik ben ook een beetje op weg om te stoppen, ik rook soms de hele dag niet, en savonds als ik thuis ben wel. Maar waar ik enorm van baal is dat m'n stoelgang echt ONWIJS slecht is dan. Als ik een weekend thuis ben en rook, heb ik nergens last van, maar zodra ik werk en dus niet rook, kan ik echt niet naar de wc. Pas als ik thuis een peukie heb opgestoken.. en m'n buik voelt ook echt opgezet... iemand tips of iemand die weet hoe dit komt?