Partner kan slecht/ niet slapen als jij er naast ligt?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 09:20

ik had dit ook de eerste maand van onze relatie... het heeft bij mij gewoon moeten wennen maar nu slaap ik zonder problemen naast hem =)

Geryon

Re: Partner kan slecht/ niet slapen als jij er naast ligt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 20:52

Wat rot zeg voor de mensen die niet samen kunnen slapen! Allebei een eigen deken vind ik zelf ook fijn.

Wij hebben alle twee geen tweepersoonsbed, dus de een ligt altijd op een matras op de grond. We gaan eerst altijd samen in een bed liggen, lekker knus. En als we bijna in slaap vallen vertrekt de een.

Het is of dit, of een 1.40m twee persoonsbed. Nou ik kies voor het eerste omdat we anders beide denk ik niet kunnen slapen.. Heb er eigenlijk niet zoveel problemen mee! Sochtends vaak ook even samen liggen als we alle twee wakker zijn.

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 21:47

Inderdaad geryon, zo kan het ook toch, als je slaapt slaap je toch maar haha,

Wij kunnen ook naast elkaar slapen,
Maar vind het zelf al fijn een nachtje alleen,
Heerlijk hondjes mee, kat mee, chocola mee, mijn programma's, en zonder man haha :D

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 12:52

Omdat ik een vrij onrustige slaper ben hebben wij een groot tweepersoonsbed met eigen matrassen en dekbedden, dat werkt voor ons heel goed!

pandour4evuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 00:24

Mijn vriend slaapt op zijn rug en kan dan nog wel eens een heel bos bij elkaar zagen maar dit kan verholpen worden door oordoppen. maar nu is het veel erger geworden sinds hij tegen het einde van het bestuursjaar zit en ze allen ziek zijn (snot snot snot verkouden en alles potdicht zit) hij probeert tijdens zijn slaap eerst door zijn neus adem te halen en dan wanneer dat niet lukt (zie 30sec) dan doet ie pas zijn mond open om adem te halen. en dit herhaalt hij iedere ademhaal.

met snurken kan ik leven maar dit _-:( _-:( ik doe dus op het moment echt geen oog dicht. want bij dat proberen adem te halen door zijn neus komt zon geluid waar je u tegen zegt. en hij slaapt rustig de hele nacht door. ^)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 00:30

Ik had er ook wel last van hoor toen we net een tweepersoonsbed hadden. Ik slaap best onrustig, dus ik vond het "vervelend" dat 'ie precies op die plek lag waar ik m'n arm of been net neer wilde gooien. Sliep ook vaak overdwars enzo.

Maar nu zijn we er beide aan gewend en gaat het hartstikke goed. Als we apart slapen vind ik het wel lekker dat ik weer heerlijk ondersteboven achterstevoren op de kop kan slapen :D maar, het went gelukkig.

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 09:01

Klinkt heel herkenbaar, hier ook wel eens "last van"......Of nou ja last van da's ook niet het goede woord, maar komt voor. Hij heeft uitsluitend nachtdiensten en ik vaak juist vroeg (werk in de zorg). Komt hij dus naar bed als ik nog maar half uur of uur ofzo moet tot de wekker gaat. Ik kan me soms zo omdraaien en door slapen, maar gebeurd wel eens dat hij dan denkt oh jee wekker gaat zo en dus onrustig ligt. Dan lig je overal naar te luisteren. En vanmorgen was het dus andersom, ben nu al 2,5 uur op en niet eens lang geslapen, maar wilde gewoon niet meer dan hoor je echt alles.

Gelukkig hebben we een logeerbed en wil daar dus nog wel eens gaan liggen als ik weet er vroeg uit te moeten en hij bijvoorbeeld laat terug is van nachtdienst. Beide geen problemen mee en slaapt heerlijk!

Maar idd wat k hier ook wel lees, klinkt raar als je zegt dat je niet altijd samen slaapt....

Otjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 00:13

Bij mij is het andersom, ik kan niet slapen zonder vriendlief (zie tijd van m'n post) en hij niet zonder mij.
Als ik met hem slaap, liggen we altijd lepeltje lepeltje. We liggen de hele nacht tegen elkaar aan en worden ook altijd zo wakker. Heerlijk :D
Zelf in een 1 persoonsbed slapen we nog heerlijk samen.

Tip die ik voor je heb is hier al vaker gezegd, aparte matrassen en aparte dekens. Heeft mijn moeder al jaren n die vind t geweldig

chantal_bel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 00:32

ik kan niet slapen in een smal/klein bed.

mijn bed is 180 bij 210 en heb hier veel ruimte in vriend en ik hebben allebei een
eigen deken werkt heel goed.

maar als we bij hem slapen is het drama. ik lig wakker omdat er amper ruimte
is om je kont te keren. Gelukkig hebben ze daar een breede hoekbank die prima slaapt