Dan zou ik toch eens een angsttandarts gaan zoeken als ik jou was
Als ik zo hoor hoe je gebit erbij staat zou ik dat wel doen, straks gaat het zeer doen en dan wordt de stap alleen maar groter tot het echt niet anders meer kan.
Ik zou zelf de stap nemen, niet wachten tot er geen andere optie meer is meid!
Mijn punt is ook het geen controle meer hebben over je eigen lijf en het feit dat het altijd zeer doet als ik niet uitkijk.
Ik lig daar regelmatig met de tranen over mijn wangen, helemaal te trillen in de stoel en ik ben 21. Leeftijd maakt niet uit dan hoor
Ze zijn wel wat gewend, maar mijn tandarts heeft me dus wel verzocht er iets aan te gaan doen. Al weet ik niet wat ik er dan aan kan doen. Een psycholoog kan geen angst voor pijn wegnemen lijkt me eigenlijk...
Vraag bij de huisarts om kalmeringsmiddelen oid (niet te zwaar opvatten
) die je dan een paar dagen voor je naar de tandarts moet inneemt zodat je rustig wordt en je je niet zo druk kan maken. Dan slaap je beter en denk je er minder over na. Wie weet helpt het?
En stel jezelf een beloning in het vooruitzicht! Iets wat je al heel lang heel graag wil hebben, maar het steeds laat liggen of het steeds toch maar niet doet. Of die ene mooie ring die je hebt gezien bijvoorbeeld. Als je bent geweest mag je hem kopen van jezelf.