Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mjay schreef:t kan ook anders om..... mijn oma kreeg 5 uur smorgens pijn op de borst... heeft tot 8 uur gewacht en is toen naar het spreekuur van de huisarts gefietst met een licht hart infarct.... oma toch... de HA zei nog hier had u nou best 112 voor kunnen bellen..
pubelia schreef:@ Betteke, dan heb je mijn verhaal dus niet begrepen. Ik heb hier niet geschreven dat ik een foute diagnose heb gehad.
En ik weet niet wat jij pech vind. De HA wist dat ik een hersenbeschadiging had. Hij wist wat daar de gevolgen op de lange termijn ervoor konden zijn. En toch sluit uit zijn ogen en gaat hij zijn eigen weg. Walst over me heen, en stuurt me keer op keer terug naar waar ik niet hoor?
Dat noem ik geen pech, maar echt een grove fout van de HA...
Anya schreef:Ik wel Betteke. Ze vraagt om een verwijzing naar en neuroloog. Meerdere keren. Die krijgt ze niet, immers bij de GGZ zou ze goed zitten. Gezien haar achtergrond is een verwijzing naar een neuroloog geen verkeerde vraag. En iedereen heeft per definitie recht op een second opinie. Hij had dus gewoon door moeten verwijzen.
ktink schreef:Voor alle mensen die er geen vertrouwen in hebben enz.:
Maken jullie nooit fouten?
) etc etc.Anya schreef:ja de diagnose was wel fout... de diagnose was nl ggz. En daarheen wordt je gestuurd als je een al dan niet chronische psychische aandoening hebt, danwel verslaafd bent. Bijvoorbeeld: manisch depressief, angststoornissen e.d. Maar een neuroloog behandelt juist problemen die ontstaan als gevolg van fysieke beperkingen in het lijf (hetzij door ziekte, hetzij door letsel). Kortom: diagnose is fout.
En tenminste had er bij de huisarts sprake moeten zijn van gerede twijfel en had hij een verwijzing naar een neuroloog moeten verrichten.
Anya schreef:ja de diagnose was wel fout... de diagnose was nl ggz. En daarheen wordt je gestuurd als je een al dan niet chronische psychische aandoening hebt, danwel verslaafd bent. Bijvoorbeeld: manisch depressief, angststoornissen e.d. Maar een neuroloog behandelt juist problemen die ontstaan als gevolg van fysieke beperkingen in het lijf (hetzij door ziekte, hetzij door letsel). Kortom: diagnose is fout.
En tenminste had er bij de huisarts sprake moeten zijn van gerede twijfel en had hij een verwijzing naar een neuroloog moeten verrichten.
Betteke schreef:Als je al die jaren ontevreden bent ga je toch naar een andere ha.
Als mijn bakker zijn brood niet lekker is zoek ik ook een ander.
Betteke schreef:Je moet niet alles zo letterlijk nemen Shadow.