Fijn dat je urine goed was, maar blijft vervelend dat je nog wel last hebt met plassen. Goed drinken probeer ik ook te blijven doen. Kan nooit kwaad in ieder geval. Eventueel nog een paracetamol innemen als je pijn hebt. Sterkte!
Ik heb nog nooit blaasontsteking gehad maar nu wel het idee dat ik het heb.. Heb eigenlijks een beetje het gevoel alsof ik ongesteld moet worden zegmaar. Maar als ik op de wc zit ruikt mijn urine niet? Heb gewoon een raar vol gevoel in mijn onderbuik en last van mijn onderrug. Ik heb alleen niet constant het gevoel dat ik moet plassen, plas wel vaker dan normaal. Misschien een rare vraag maar deed jullie vagina ook pijn met blaasontsteking?
Odysseus
Geplaatst: 18-01-10 15:49
Nee, maar een vaginale schimmel kan wel blaas- en darmklachten geven. Heb je ook jeuk? (Ik heb 2x een schimmelinfectie gehad dus herken de klachten wel een beetje)
Dat heb ik ook wel gehad ja maar dat is het dit keer niet. Toen had ik inderdaad echt jeuk en ook afscheiding maar nu voelt het totaal anders.. Misschien is het ook wel mijn urinebuis die pijn doet, ik weet het niet zo goed.
Hmm. Je kan voor de zekerheid voor 10en naar de HA gaan, dan kan je daar een plas doen en kan de assistente meteen met een stickje kijken of er bacterien of eiwitten in je urine zitten!
Grr, tóch weer een ontsteking. Zat er al een week of anderhalf tegenaan te hikken, elke dag wel beetje last. En het ging zo goed na de operatie Heb nu dus maar weer een AB-kuur. Hoe ik hieraan kwam is ook een verhaal apart, sjongejonge! Ik heb een HA thuis in Overijssel zeg maar, hier in Groningen (waar ik op kamers woon) heb ik geen HA. Ik wist niet goed waar ik heen kon om mn urine te laten checken, dus heb ik naar een HA-post gebeld, die zei dat ik naar het HA-labaratorium moest bellen. Zo gezegd zo gedaan. Daar wisten ze niet goed hoe of wat, na een kwartier gewacht te hebben had mevrouw het nagevraagd en werd me verteld dat mijn HA een aanvraag voor onderzoek moest faxen. Dus gebeld naar mijn HA, zij zouden het faxen. Na een kwartiertje weer gebeld naar dat HA-lab; ze hadden de fax binnen, alleen sloot het lab om 15u. Het was toen 14.30u en ik zat nog op school. Uiteraard heb ik het nét niet gehaald, dus zou ik tot half 5 in het Martiniziekenhuis terecht kunnen. Maar weer moest mijn HA opnieuw een fax sturen met die aanvraag. Weer gedaan, toen naar het zkh, daar urine achtergelaten. En ik ben dus gewend dat ik gelijk de uitslag krijg.. Kijkt die verpleegkundige me aan van: 'Ga je nog weg, of?' Bleek dus dat ik in de loop van morgen de uitslag zou krijgen; ze zouden me bellen. Grr. Maargoed, weer naar huis. Vanmiddag om 15u nog niks gehoord, dus gebeld. 'Ja mevrouw, wij mogen de uitslag niet vertellen. Deze is gefaxt naar je HA, hij kan het je vertellen.' Prima, ik bellen naar mn HA, geen fax of uitslag gehad.. Dus weer bellen naar het zkh, dat ze geen fax hebben gestuurd. Had nu een andere vrouw aan de lijn, deze zei: 'Je HA moet ons vragen of wij een fax met de uitslag willen sturen, anders doen we het niet.' Echt zooo raar, de dag ervoor heeft mijn HA getekend voor die aanvraag van onderzoek, dan is het toch logisch dat hij ook de uitslag wil?! Nouja, weer gebeld naar mn HA, de doktersassistente vond het ook nergens op slaan. Zij heeft gebeld, dat ze de uitslag willen hebben. Uiteindelijk de uitslag gehoord; 'Je hebt blaasontsteking.' Joh! Dat had ik gister in dat zkh ook wel kunnen vertellen. Maargoed, nu moest er een recept worden aangevraagd bij mijn eigen apotheek, en zij moesten het recept dan weer faxen naar een apotheek hier in Groningen. En nu heb ik ein-de-lijk antibiotica!!!
Sorry voor het lange verhaal, moest het even kwijt Meer mensen die zulke ervaringen hebben?