Afval tips en mensen die meedoen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 14:57

koda schreef:
doom schreef:
Hoi koda welkom :wave:

Wat rot dat je geopereerd bent ! waaraan? en heb je veel pijn?

Je mag altijd een streefdoel hebben, als je het maar stapje voor stapje doet :j

Dank je

Mijn galblaas moest verwijderd worden had wel veel pijn maar valt nu wel mee alleen van die grote snee (15 cm) heb ik last, maar dat komt omdat die een beetje onstoken is omdat de hechtingen erzolang inzitten. De ha heeft er al na gekeken maar die zegt ook, Kan de hechting er nog niet uithalen omdat de wond nog te open is grrrr. Heb een zalfje gekregen dus moet wel overgaan. Dinsdag duurt ook niet meer zolang.

oei, dat is lastig en een beetje rustig wandelen is ook niet aan de orde? je mag echt "niks" ?

Jiskaa

Re: Afval tips en mensen die meedoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 14:58

Dat is erg vervelend koda! Hopen dat het gauw overgaat, en je lekker aan de slag kunt!

koda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 15:01

de eerste week mocht ik helemaal niks. Nu gaat het al een stuk beter en kan ik al weer redelijk recht lopen.
Alleen ik hou het nog niet zolang vol.
Maar daarom heb ik me ook voorgenomen dat ik extra op ga letten wat ik eet. Het komt nu dubbel zo hard aan :o

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 15:06

koda schreef:
de eerste week mocht ik helemaal niks. Nu gaat het al een stuk beter en kan ik al weer redelijk recht lopen.
Alleen ik hou het nog niet zolang vol.
Maar daarom heb ik me ook voorgenomen dat ik extra op ga letten wat ik eet. Het komt nu dubbel zo hard aan :o

Gewoon lekker veel groentes eten, gekookte aardappels, sausjes en jus laten staan.. dat soort dingen moet je doen.

Meiden ik ben vanavond alleen.. weet je wat ik doe? Ik ga een komkommer halen en koop zo'n dipsausje, dat is van poeder water en een lepel mayonaise.. dat moet toch niet zo slecht zijn? en ik vind het zelfs nog lekkerder dan ships :D

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-09 15:09

haha doom het is wel erg lekker,, maar mayo is wel errruuuugggg vet hoor

Jiskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 15:10

Je hebt heb ook light mayo :P Die hebben wij ook thuis, dat scheelt toch alweer een beetje? En het blijft beter dan chips met een dipsaus :P

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 15:12

Tat_jana schreef:
haha doom het is wel erg lekker,, maar mayo is wel errruuuugggg vet hoor

De light variant valt toch nog wel mee ?
Tja ik moet zeggen.. ik eet nooit mayonaise omdat ik het niet lust :o maar met smaakversterkers zoals kerry, knoflook etc dan proef ik het niet meer dus lus ik het haha.

*sorry dat ik zo aanwezig ben hier in het topic, maar het is rustig op mijn werk :D

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 15:20

ik ga vanmiddag even bijlezen maar moet gauw naar beneden me honden lopen erg te blaffen ;(

Maar tot nu toe wat ik gegeten heb:

Ochtend: 1 schaaltje yoghurt met cruesli + glaasje halfvolle melk
tussendoor: 1 botherham met kaas + water
's middags: 2 boterhammen met kaas + 1 appel + water
En denet denk ik intotaal een half uurtje gewandeld met de honden

Jiskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 15:21

Ik heb alleen nog maar een bolletje met light pindakaas gegeten en een knoppers koek :o Was de laatste, dus heb die maar gewoon opgegeten xD
Maar ik heb helemaal geen honger := Het is niet dat ik mezelf uithonger of iets, maar ik heb geen trek :=
Help xD

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 15:24

ad0rey0u schreef:
Ik heb alleen nog maar een bolletje met light pindakaas gegeten en een knoppers koek :o Was de laatste, dus heb die maar gewoon opgegeten xD
Maar ik heb helemaal geen honger := Het is niet dat ik mezelf uithonger of iets, maar ik heb geen trek :=
Help xD

Hmmzz slecht, zo val je dus echt niet af gewoon :n

Jiskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 15:26

Nee ik weet het, en dat wil ik wel graag, maar ik heb geen honger! :S Moet ik er dan maar gewoon wat inproppen?

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 15:36

ad0rey0u schreef:
Nee ik weet het, en dat wil ik wel graag, maar ik heb geen honger! :S Moet ik er dan maar gewoon wat inproppen?

:j gewoon vaker op een dag dingen eten.
Bijv in ochtend wat meusli en joghurt
tussendoor een appel of manderijn
lunch 2 sneetjes volkoren brood.
tussendoor liga evergreen
avondeten mag je zelf invullen
en in de avond een fruitje of snoeptomaatje of komkommer met dipsaus.

echt gewoon meer eten, het hoeft niet veel te zijn als je maar wel eet op zo'n dag.. gewoon gaan verdelen er ritme in maken

EsBiancJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 15:58

Hoi Koda, jij ook hier :D

Weet je wat ik nou echt erg vind... dat kaas zo vet is, da vind ik zoo lekker!

EsBiancJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 16:03

doom schreef:
ad0rey0u schreef:

:j gewoon vaker op een dag dingen eten.
Bijv in ochtend wat meusli en joghurt
tussendoor een appel of manderijn
lunch 2 sneetjes volkoren brood.
tussendoor liga evergreen
avondeten mag je zelf invullen
en in de avond een fruitje of snoeptomaatje of komkommer met dipsaus.

echt gewoon meer eten, het hoeft niet veel te zijn als je maar wel eet op zo'n dag.. gewoon gaan verdelen er ritme in maken

Toen ik balans deed moest ik zoveel eten op een dag dat ik het soms niet eens op kreeg, en toch viel je ervan af.

stoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 16:36

mag ik me ook melden? ben tijdens mijn zwangerschap 30 kilo aangekomen, ben er 10 kwijt en de rest hangt er nog :D

Ben nu ook op het punt dat ik het zat ben, ben er klaar mee, vind mezelf dik en lelijk zo..

vanavond ga ik met een vriendin beginnen met lopen, over het strand.. als het lukt misschien een stukje hardlopen maar heb echt een conditie van 0,0..
Dieeten werkt bij mij niet, heb geen ruggegraat, kan dat gewoon echt niet... ga wel stoppen met snoepen, mijn vriend gaat me ook helpen door te stoppen met vreten (helaas komt er bij hem niks aan)... eens kijken hoeveel we er in een weekje afkrijgen... start vanavond, zal straks ook eens op de weegschaal gaan staan..

welke oefeningen zijn er volgens jullie goed om thuis mee aan de slag te gaan? sportschool is echt te duur hiero

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 16:56

stoer schreef:
mag ik me ook melden? ben tijdens mijn zwangerschap 30 kilo aangekomen, ben er 10 kwijt en de rest hangt er nog :D

Ben nu ook op het punt dat ik het zat ben, ben er klaar mee, vind mezelf dik en lelijk zo..

vanavond ga ik met een vriendin beginnen met lopen, over het strand.. als het lukt misschien een stukje hardlopen maar heb echt een conditie van 0,0..
Dieeten werkt bij mij niet, heb geen ruggegraat, kan dat gewoon echt niet... ga wel stoppen met snoepen, mijn vriend gaat me ook helpen door te stoppen met vreten (helaas komt er bij hem niks aan)... eens kijken hoeveel we er in een weekje afkrijgen... start vanavond, zal straks ook eens op de weegschaal gaan staan..

welke oefeningen zijn er volgens jullie goed om thuis mee aan de slag te gaan? sportschool is echt te duur hiero

hallo :wave:

Wat dacht je van trappen lopen?? :D op en af.
onderbenen op bed/bank en rug op vloer, buikspieroefeningen doen..
Fietsen :j en dat wisselen met je versnellingen van zwaar, naar lichtst en dus heel snel trappen.. en dan weer ff op de normale stand zetten.
Denk er alleen wel om dat je fiets goed afgesteld is wat betreft je zadel.. dus dat de kracht vanuit je bovenbenen komt en niet vanuit je knie-en !

EsBiancJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 17:05

Stofzuigen schijnt ook heel goed te zijn

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 17:06

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 17:09

Tat_jana schreef:
Dominique (Doom) 21 jaar, 1.68 en weeg nu 85 kilo streefgewicht is 65 kilo begint vanaf 23-9.
Miranda (mirriejj) 20 jaar, 1.60 weeg op dit moment 62.6 en mijn streefgewicht is 55 kilo
Esmee (EsBianc) 23 jaar, 1.74, wil 29 kilo kwijt
Angela (StillAngel) 15 jaar, 1.65 wil 12 kilo kwijt.
Margriet (margriet) Magriet, 35 jaar 1.171 en weeg nu 80.9 kilo Streefgewicht rond de 70kilo
Helga (HelgaV) 21 jaar, 176 en wel +/- 10 kilo kwijt.
Ilona (IndianLady) 26 jaar, 174 e wil 40 kilo kwijt en nooit meer terug zien
Jiska (ad0rey0u) 19 jaar, 1.72, 88 kilo en ik wil er eigenlijk wel 20 af
Tanja (Tantjeuh) 22 jaar, 1.64, weeg 69kg, streefgewicht is 64/65kg
Sandra ( Wolken ) 27 jaar, 1,65 weeg momenteel 72 kg en wil naar de 60-65 kg
Tatjana ( tat_jana ) 21 jaar, 1.65 en weegt 79.5 streefgewicht 65 dus: 14.5 kg :)
Janelle (Hermelijn) 22 jaar, 1.66m, wil 20 kilo minimaal kwijt

even mezelf toegevoegd :)

Hermelijn schreef:
Ik kamp al jaren met m'n gewicht, het is jaren goed gegaan, dat ik net 5 kilo te zwaar was voor het mooie maar daar was mee te leven. Toen ik ging studeren echter... Er zitten nu zéker 20 kilo te veel aan, en idealiter zou ik er 30 af willen. Helaas is het voorlopig al een hele toer om er 5 af te krijgen. Het gaat er gewoon níet af. Ik eer 4-6 boterhammen op een dag, soms een tussendoortje, af en toe wat lekkers, en 's avonds kookt mijn vriend meestal. We lusten allebei geen aardappels dus dat is vaak pasta of rijst. Verder sport ik nog zo'n 3x per week, naast het paardrijden.
Hier ben ik nou vanaf april mee bezig, en hoeveel is er af? 0,0. Ik word er gewoon ZO kwaad van. Ben ook al bij een diëtiste geweest, vorig jaar was dat, zelfde verhaal. Ik eet zoals ze voorschrijven, ik sport zoals ze voorschrijven, en er ging hooguit 1 kilo af in het half jaar dat ik er liep.

Maar we ploeteren maar door ;) Ik voel me in ieder geval gezonder en mijn lijf is ook iets strakker, en dat is ook belangrijk!

Heeft iemand misschien nog ideeën wbt mijn probleem?

Heb vandaag dit gegeten:
O: 2 sneetjes brood met filet americain
T: banaan
L: 2 sneetjes brood met kalkoenfilet
T: 2 liga's + bekertje chocomel, paar handjes druiven
A: Weet ik nog niet :D

En heb een half uur stevig gewandeld.

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-09 17:21

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 17:35

Ben het daar helemaal mee eens :j dat topic is gewoon te "besloten" geworden.. en werkte voor mij heel ongemakkelijk!

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 17:44

Tat_jana schreef:
ooh ik vindt het leuk dat jullie allemaal meedoen, ik durf mijn lengte en gewicht nu ook wel te melden ( er zijn veel mensen op bokt die ik ken. ) maar ik denk juist dat als ze dit lezen ik me ga schamen en nog meer wil afvallen :)

ik ben dus 1.65 klein en weeg 79,5
bij mij zit het VOORAL aan mn buik,, maar ook mijn voorgevel met een stevige bijna cup groter moetende D mag wel even wAat kleiner.
verder heb ik geen aso dikke kont maar mijn boven benen daar in tegen zijn ook wat te dik,, mijn onder benen daar in tegen zijn echt veelste dun voor de rest van mijn lijf :P

hier hetzelfde
Bij mij zit het vooral bij me buik :j
Maar me benen mogen van mij ook heel stuk slanken
Ik vind me cup C wel goed, dus hopelijk blijft dat ook zo.. want als ik helemaal goed op gewicht ben dan heb ik dalijk niks meer over en dat wil ik niet :P

Ik moet nu eten
en daarna stuk wandelen met me hond :+:
En daarna heb ik 1 uur lang hondentraining :D

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 17:55

Hai, ik wil me hier ook graag melden!
ik wil zowiezo 10 kilo kwijt, liefst nog iets meer..

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-09 17:56

welkom :j

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 17:58

En ik zit op de 2 liter water vandaag *\o/*

je wilt alleen niet weten hoe vaak ik al bij de wc een afspraak had ! :=