Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Citaat:Wash Gel Gezicht (125 ml)
Zuiverend en verfrissend
Normale en gemengde huid
Actieve bestanddelen: Een combinatie van extra zachte tensio-actieve bestanddelen
Capryloyl Glycine 0,5%
Panthenol 0,5%
Allantoïne 0,2%
Triclosan 0,3%
Basis: Gel
pH 5
Dermatologische werking: De Wash Gel Gezicht is met name geschikt voor de vette of gemengde huid. Het preparaat bevat zuiverende bestanddelen waardoor het ook kan gebruikt worden voor de vette en/of acnehuid.
De Wash Gel Gezicht bevat geen kleurstoffen.
Panthenol heeft een kalmerend effect op de gevoelige of geïrriteerde huid. Allantoïne hydrateert de bovenste lagen van de huid.
Gebruiks-aanwijzing: Bevochtig de huid met lauw water, verdeel de Wash Gel Gezicht over het gezicht en masseer licht in. Aansluitend overvloedig afspoelen met lauw water en het gezicht droogdeppen. Vervolgens het Tonicum zonder Alcohol gebruiken.
Dermatologische indicaties voor de niet-geparfumeerde Wash Gel Gezicht:
Antibacterieel in geval van acne
Voorkomen en/of nabehandelen van acne
Ingrediënten* Licht geparfumeerd:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Disodium PEG-5 Laurylcitrate Sulfosuccinate, Propylene Glycol, C12-13 Pareth-3, Sodium Chloride, Panthenol, Capryloyl Glycine, Ethylhexylglycerin, Sodium Benzoate, Lauryl Pyrrolidone, Parfum, Citric Acid, Allantoin, Benzoic Acid, Linalool.
Zonder parfum:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Disodium PEG-5 Laurylcitrate Sulfosuccinate, Propylene Glycol, C12-13 Pareth-3, Sodium Chloride, Panthenol, Capryloyl Glycine, Ethylhexylglycerin, Sodium Benzoate, Lauryl Pyrrolidone, Citric Acid, Allantoin, Benzoic Acid.
*) Ingrediënten volgens INCI:
Toelichting betreffende de actieve bestanddelen en de adjuvantia van de Louis Widmer-preparaten. Definitie volgens INCI (International Nomenclature Cosmetic Ingredient Names).

Paintlinger schreef:Ben net (tegen eventueel beterweten in) toch begonnen met de Benzoyl Peroxide.........i wanna see for myself.
Een vriendin van me heeft er namelijk wél hele goede resultaten mee behaald.....
wist niet hoe snel ik er weer mee moest stoppen.
), varkensvlees. Meer water drinken en meer vitamine C, vezelrijke producten en groene groentes eten.
Ook maak ik m'n gezicht wat vaker schoon, bv nadat ik naar stal ben geweest even een reinigingsdoekje erover heen. (je wil niet weten wat eraf komt)
dat is ook iets wat je moet accepteren. Maar als ik bedenk hoe het was is het nu al super opgeknap en ben ik er een stuk gelukkiger mee
Ell_en schreef:@ MaartPaard: Dit is wat ik kan vinden:Citaat:Wash Gel Gezicht (125 ml)
Zuiverend en verfrissend
Normale en gemengde huid
Actieve bestanddelen: Een combinatie van extra zachte tensio-actieve bestanddelen
Capryloyl Glycine 0,5%
Panthenol 0,5%
Allantoïne 0,2%
Triclosan 0,3%
Basis: Gel
pH 5
Dermatologische werking: De Wash Gel Gezicht is met name geschikt voor de vette of gemengde huid. Het preparaat bevat zuiverende bestanddelen waardoor het ook kan gebruikt worden voor de vette en/of acnehuid.
De Wash Gel Gezicht bevat geen kleurstoffen.
Panthenol heeft een kalmerend effect op de gevoelige of geïrriteerde huid. Allantoïne hydrateert de bovenste lagen van de huid.
Gebruiks-aanwijzing: Bevochtig de huid met lauw water, verdeel de Wash Gel Gezicht over het gezicht en masseer licht in. Aansluitend overvloedig afspoelen met lauw water en het gezicht droogdeppen. Vervolgens het Tonicum zonder Alcohol gebruiken.
Dermatologische indicaties voor de niet-geparfumeerde Wash Gel Gezicht:
Antibacterieel in geval van acne
Voorkomen en/of nabehandelen van acne
Ingrediënten* Licht geparfumeerd:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Disodium PEG-5 Laurylcitrate Sulfosuccinate, Propylene Glycol, C12-13 Pareth-3, Sodium Chloride, Panthenol, Capryloyl Glycine, Ethylhexylglycerin, Sodium Benzoate, Lauryl Pyrrolidone, Parfum, Citric Acid, Allantoin, Benzoic Acid, Linalool.
Zonder parfum:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Disodium PEG-5 Laurylcitrate Sulfosuccinate, Propylene Glycol, C12-13 Pareth-3, Sodium Chloride, Panthenol, Capryloyl Glycine, Ethylhexylglycerin, Sodium Benzoate, Lauryl Pyrrolidone, Citric Acid, Allantoin, Benzoic Acid.
*) Ingrediënten volgens INCI:
Toelichting betreffende de actieve bestanddelen en de adjuvantia van de Louis Widmer-preparaten. Definitie volgens INCI (International Nomenclature Cosmetic Ingredient Names).
De dik gedrukte gebruik ik
Ik hoor graag of het goed is of niet
En verder ziet het er vrij netjes uit, alleen sodium lareth sulfate en sodium chloride zijn boosdoeners. Maar die zitten wel in veel face gels, verder zit er gelukkig geen harde alcohol in
Gewoon weinig troep als het goed is, dus deze kan je prima gebruiken

MaartPaard schreef:Zo vrijdag weer een behandeling gehad voor mijn huid, en wat is dát vooruit gegaan zeg! Ik krijg als het goed is deze week een foto opgestuurd van mijn huid hoe het eruit zag voordat ik met goede producten en behandelingen begon. Ik zal m hier eens neerzetten, en dan ook een foto van hoe mijn huid er nu uit ziet

, maar dan heb je wel wat.
!
Die apparaten zijn vreselijk voor je huid, door de warmte verspreiden de bacteriën is zeer korte duur, en gaan ze zich op goede stukken huid vastklemmen ..... botje schreef:Oh! Het eerste topic waar ik echt wil meepraten.
Ik heb jarenlang problemen in mijn gezicht gehad, vooral eczeem. Die eczeem is nu weg, gelukkig, maar ik ben er nog steeds niet blij mee.
Mijn huid wisselt ontzettend. Soms is het kurkdroog, dan weer vet. Mijn kin is vaak vet, net als mijn voorhoofd. De rest is droog, vooral om mijn mond heb ik velletjes, en in de winter rond mijn ogen. Ik heb nauwelijks puistjes gelukkig, maar wel veel van die onderhuidse vetbultjes en grote poriën op mijn neus en kin.
Het grootste probleem vind ik de kleur van mijn huid in mijn gezicht. Ik heb diepe ogen, de huid daaromheen is donker, ofja, eigenlijk doorzichtig. De rest is heel licht, maar ik heb altijd rode vlekken op mijn kin en wangen. Verder voelt het gewoon nooit zacht.
Ik wil eigenlijk gewoon een gladde egale huid.
Alle producten die ik tot nu toe geprobeert heb werkten meteen eigenlijk, maar hadden dus na een week geen effect meer. Dus, wie helpt?
Paintlinger schreef:Afgezien van dat het wél wat trekkerig is, merk ik nu al verschil met de benzoyl peroxide............dus eigenlijk ben ik er wel blij mee